Hotel Villa Veron

Tonen op kaart

59 reviews over Hotel Villa Veron

• 2019
    9Frieda29-09-2019

Super vakantie en een mooi gastvrij land

We hebben een fijne week gehad in Villa Veron vriendelijke gastheer en gastvrouw, uitgebreid ontbijt dichtbij de boulevard echt een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9van den hoogen09-09-2019

Geweldig!

Super goed hotel! Hele lieve eigenaren, ontbijt zeer uitgebreid en word constant aangevuld. Niks op aan te merken, locatie is ook super!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Johnny inen10-07-2019

Voor mij zeker nog een keer Villa Veron.

Fantastisch goed ontvangen door de eigenaren van Villa Veron. 1 persoonskamer was dik in orde, met balkon. Ontbijt super goed geregeld.

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    9Connie Mendel05-09-2018

Super vakantie!!

Zeer vriendelijke, behulpzame eigenaren. Goed ontbijt, keurige kamer. Volgende keer weer villa Veron!!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Martijn21-06-2018

Absoluut fantastisch!

Ohrid is prachtig! Met leuke beachclubs, maar ook voor de echte cultuursnuiver! Van prachtige, kleine, pittoreske dorpjes naar uitgebreide vlaktes en bergen. Wij zijn er 8 dagen geweest maar we willen er nog zoveel zien. Heerlijk eten, veel voor weinig geld. De gidsen zijn ook super. Ze kunnen je zoveel vertellen over het land, over de mensen en met veel passie. Mavrovo is een absolute aanrader, net als de wandeltocht van de 3 dorpjes. Let wel op, het is een wandeltocht en niet over vlaktes.. doe goede schoenen aan! Hotel Veron is ook zeker een aanrader. Je hebt geen uitzicht op het meer, maar je bent er binnen 2 minuten. Nette kamers, uitstekende service. Ze willen alles voor je doen. Let op! Je mag je wcpapier niet doorspoelen, nergens niet. Dit i.v.m. verstopping. Hou je van warmte, cultuur en lekker en gevarieerd eten? Dan is Macedonië zeker een bestemming waard om te ontdekken!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Kimberley16-06-2018

Fantastisch, boek direct!

Prachtig hotel met uitstekende service. Hotel kamer vonden wij best ruim. Super schoon, ze komen elke dag je kamer schoonmaken. Het hotel oogt en ruikt schoon. Je zit niet aan het water en voor het uitzicht hoef je het niet te doen, maar in nog geen 5 minuten ben je bij het meer en vlakbij het centrum. De service en vriendelijkheid van de twee broers maakt dit meer dan goed. Een dag was mijn man niet fit en ze boden aan naar de drogist te gaan of mee te gaan naar ziekenhuis indien nodig, super aardig! Ook fijn, pal naast het hotel is een klein winkeltje met drinken e.d. Ik zou dit hotel zo weer boeken! De bedden zijn wat hard, maar we hoorden van andere gasten in andere hotels dat dit net zo was, dus dat zal wel de standaard zijn. Koelkast en airco aanwezig in onze kamer.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9John07-06-2018

Gewoon fantastisch

Zeer goed hotel ,eigenaren vriendelijk hulpvaardig,goede kamers plus ontbijt.Ligging lekker rustig en toch maar 100 meter van het meer van Ohrid. Nog bedankt voor jullie service.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Peter Strooy07-01-2018

Verrassend mooi, voor-oorlogs goedkoop!

Ohrid is voor velen een totaal onbekend vakantieplaatsje in Macedonië, zo ook voor ons maar na deze eerste kennismaking volgt er zeker nog wel een bezoek aan dit fraaie land en zijn uitermate vriendelijke bewoners. Gelegen aan het gelijknamige meer deed het mij nog het meeste denken aan bijvb het Gardameer. Ook de omgeving is bijzonder fraai met mogelijkheden om zelfs even Griekenland te bezoeken.Villa Veron was ons gezellige hotelletje, gerund door twee uitermate vriendelijke broers die ook nog eens hun talen spraken!! Fraaie, best wel eigentijdse hotelkamers met uitstekende bedden, prima douche/toilet, wel klein balkonnetje, koelkastje, kluisje en gratis Wifi. Elke ochtend in een gezellige aangebouwde ruimte het prima ontbijt met allerlei verse broodjes, beleg, fruit en volop koffie en thee. Ook werden de kamers elke dag heel goed schoongemaakt. De omgeving van het hotel was zeer rustig en toch maar 3 minuten lopen van de uitermate gezellige boulevard met al zijn restaurantjes en wandelpromenade tot in het centrum. Aanbevelenswaardig is het zeker om in de kleine, lokale restaurantjes origineel Macedonisch te gaan eten. Echt voortreffelijke keuken en het kost geen drol! Absoluut een aanrader voor een zeer geslaagde vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

10Ans en Herman05-10-2017

Echt een fantastisch verblijf.

Op 100m van het meer een fantastische comfortabele kamer met een uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9T&J01-10-2017

Prima!!

Wat is het heerlijk, als je het gevoel krijgt dat je als vakantieganger meer dan welkom bent. Hier kun je oprecht zeggen, dat je als mens gezien wordt, en niet als een nummer!

De kamer rook heerlijk fris, evenals de lakens en handdoeken. Onze kamer was niet heel groot, maar prima! Iedere dag schone handdoeken, en een heerlijk slapend opgemaakt bed! Kleine douche, en balkon. Goed ontbijt.

De eigenaar is een super vriendelijke en attente gastheer. Brengt je koffer naar de kamer, en vraagt met regelmaat of alles naar wens is. Geeft tips, beantwoordt je vragen, en regelde voor ons een hele prettige Engels sprekende taxichauffeur! Hij doet er alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen.

Villa Veron is echt een aanrader!!! Wij hebben een hele fijne vakantie gehad,..... kortom genoten!

Gereisd met partner in september 2017

8 tips over Hotel Villa Veron

• Jan-Willem, 17-06-2014

Vanuit het appartement kun je de oude stad Ohrid bezoeken met vele kerken etc. Leuke winkelstraat en pleinen waar je lekker kunt genieten op een van de vele terrasjes. Als je beneden langs het oude gedeelte langs loopt kom je bij een steiger die langs de rots leidt naar een paar terrasjes die direct grenzen aan het meer waar je lekker kunt zwemmen en zonnen en eten etc. Echt een prachtige plek en zeker een aanrader. Ohrid is echt GEWELDIG

• bas vromans, 30-07-2012

De beste bakkers in de omgeving worden je aangewezen , ontbreken van ontbijt is dus geen probleem. In de omgeving zijn ook andere eettentjes te vinden waar je voor een prikkie kan ontbijten. De goede restaurants weten ze voor je te vinden, daarbij leggen ze precies uit waar je moet zijn. Voor een klein bedrag begeleiden ze ook excursies, waarbij je begeleiding krijgt zonder andere toeristen. Het halen en brengen naar het vliegveld is ook te regelen met de 2 broers. Alles perfect!!

• Angela, 19-07-2015

Voor excursies ga naar Lale tours in Ohrid. De boottotcht naar st naum is supermooi. Wij hebben 2 excursies met hen gedaan en is supergoed bevallen. 1 excursie via arke geregeld en die was stukken minder.

2 vragen over Hotel Villa Veron

• willieria, 07-01-2016

Lift

Zit er een lift in het hotel.

• fam.zummeren, 29-03-2015

uitzicht kamer

Wat voor uitzicht heb je vanaf het balkon van de kamers? Kan dit nergens terugvinden en vind ik wel handig om te weten.

ruud.ouwendijk, 24-05-2015

voorzijde uitzicht op doorgaande straat zijkant uitzicht op kerkje en moestuin buren

Hotel Villa Veron info

• Aantal sterrenstersterster