Appartement

8 reviews over Appartement Villa Marta in het Nederlands

Geweldig,volgend jaar weer

Riet Ramp
10-10-2015

Geen schoonmaak, zelf handdoeken vragen,en een hele klim naar app;Als je dit geen bezwaar vind is het een superplek,

Gereisd Met vrienden in september 2015

Mooi uitzicht.

Saskia Meijer
3-9-2015

Het uitzicht prachtig, maar veel geluidsoverlast van drukke weg en disco's aan het meer. Touroperator raadde aan oordopjes ter nemen!! Dus rustzoekers moeten hier niet naar toe. Meer is verder dan de 500 meter, moet langs weg lopen die levensgevaarlijk is. Mensen zijn erg aardig en behulpzaam, maar wij gaan hier niet meer heen. Touroperator raadde bovendien aan paspoort te nemen voor reizen naar Macedonie. Ik had ID kaarten voor mij en mn dochters, maar nam dus voor zekerheid maar paspoorten. Achteraf gezien absoluut overbodige kosten geweest. ID kaart gaat prima! Touroperator heeft bovendien mijn beoordeling niet geplaatst..erg flauw!

Gereisd Anders in september 2015

in alle rust kunnen uitrusten

Otto Meijer
4-8-2014

prachtig ruime appartementen. Goede service, prima bedden, rustig gelegen buiten de stad Ohrid (centrum op ca 3 km), aan de rand van een natuurgebied. de medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, vooral Gotze. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Mon Jun 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie

Zandbergen
21-7-2014

De appartementen zijn net nieuw en zien er allen goed uit. Onze studio, die toch bestond uit 2 kamers, had een enorm oppervlakte. Daarnaast zijn er weinig appartementencomplexen die dichter bij het centrum van Ohrid liggen dan Villa Marta (een taxi kost €3,- incl fooi). Het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te maken. Vanuit hun cultuur uit is het alleen wel de bedoeling dat je aan hun aangeeft als je iets wilt (schone handdoeken ect). Verder is Ohrid een zeer warme en sfeervolle stad waar een hele fijne sfeer hangt. Enige minpunt aan de vakantie was de klim naar het appartement toe.

Gereisd Met partner in Fri Jul 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek, schitterend uitzicht op Ohrid,

Wil en Annie de Kort
10-7-2014

Een hele fijne accommodatie. De gastheer doet zijn best om het je naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in Mon Jun 23 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartementen

Sandra & Vincent
4-7-2014

Villa Marta bestaat uit grote en schone appartementen. Te bereiken via een steile weg die uitkomt op een tweebaansweg weg. Er is geen stoep dus de eerste 200m moet je langs deze weg en dat zie ik als een nadeel. Daarna kan je oversteken en is er een zijweg die uitkomt op het meer en daar verder loopt naar Ohrid. Afstand tot Ohrid is 1,5 km, tot aan het centrale plein 3,5 km. De keuken annex woonkamer heeft een koel-vriescombinatie, 2 kookplaten, oven, kleine waterkoker en wat poten en pannen. Kleine koekenpan en kaasschaaf zelf meenemen. Bestek, glaswerk, borden is aanwezig. Handdoeken en theedoek moet jezelf vervangen en ook de schoonmaak doordeweeks moet jezelf doen! Maar wij zagen dat niet als een nadeel. Woonkamer bevat TV met 60 zenders waaronder ook wat Duitse en Engelstalige zenders een lekkere bank en eettafel met stoelen. Wifi ontvangst is goed, appartementen zijn gehorig. Tenslotte de bedden liggen zeer goed! De beheerders en eigenares Mimi zijn verder heel hulpvaardig.

Gereisd Met partner in juni 2014

Fantastisch appartement

Tineke
24-6-2014

Villa Marta is een fantastisch appartement, ruime kamers met veel kastruimte. De beheerder is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht over Ohrid en de omliggende bergen is gewoon prachtig. Het is minder geschikt voor mensen die niet zo goed ter been zijn en voor gezinnen met kinderen. De avonden met de privékok hebben wij als ontzettend leuk, smakelijk en gezellig ervaren.

Gereisd Met partner in juni 2014

Prachtig appartement bij meer van Ohrijd

Monique
22-6-2014

Prachtig ruim en luxe appartement met bijzonder mooi uitzicht op meer en omliggende bergen .Zeer goede bedden ,veel kastruimte.Heel mooie locatie als uitvalsbasis voor diverse dagtochten ,wandelen in nationaal park Galicica.Er loopt wel een autoweg langs appartement en in weekend soms disco bij het meer maar ramen kunnen dicht en airco kan dan aan ;probleem opgelost

Gereisd Met partner in mei 2014

• Overige servicesFietsverhuur, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Marta in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Marta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.