Appartement Villa Kumani

Kleine hotelsWeer vandaag19°6°
Appartement Villa Kumani
7,9

9 reviews over Appartement Villa Kumani in het Nederlands

Appartement ligt aan het meer maar wel gescheiden door een drukke weg. De keukenuitrusting is slecht maar uit eten is zo goedkoop dat je eigenlijk niet zelf hoeft te koken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt vonden we matig. Op 4 min. lopen is een winkeltje en fruitstalletje wat heel handig is. Wij hadden 4 pers. appartement met meerzicht, dat was ruim en comfortabel.

Wel Macedonië, niet Villa Kumani

Marjan
2-8-2018

Ruim , schoon appartement met mooi zwembad en meer aan de overkant van de weg. Ohrid met auto of bus te bereiken. Balkons aan de zijkant kijken tegen muur van het buurhuis aan en hebben geen zon. Matras van het tweepersoonsbed was verschrikkelijk slecht, werd na meerdere keren klagen niets aan gedaan.

redelijk

Dima
22-9-2017

Lieve mensen maar vieze omgeving. Mooi appartement, incomplete keuken inderdaad niet nodig eten is spotgoedkoop. IJskast kapot bij vragen direct een nieuwe. Badkamer vies. Schimmel tussen voegen en de douche heeft schuifdeuren waar veel vuil tussen zat. Schoonmaak zelf gedaan na drie dagen nog niemand. Handdoeken werden niet verwisseld maar bij vraag direct nieuwe. Bedden slecht. Vriend bed ik bank beide niet echt fijn. Strand vies alles wordt achtergelaten. Bij navraag is dat dus heel gewoon. Van Lagadin naar Pestani gewandeld via strand. Makkelijk een vrachtwagen te vullen met zwerfvuil. Excursies waren leuk. Boot naar klooster gewoon op plein in Orchid nemen (nederlandstalig) voor een tientje is veel leuker dan de georganiseerde (40 euro). Boot kan je heerlijk op kussens liggen en je zit in een circkel in tegenstelling van de andere waar je hutje mutje op een rijtje zit. Safari bij lokaal bureau helemaal geweldig met fijne bbq. Overige excursies op plein Orchid. Bevlogen en vriendelijk. Orchid leuk stadje. Eten bij "klein beertje" kai mese t.o. Metropole wel reserveren altijd vol. Meer is schitterend en heerlijk water.

prachtig appartement

Willem
13-8-2017

Zeer vriendelijk personeel. Alles keurig schoon. Nette keuken. Grote slaapkamer. Ligbedden voor aan het water. Ruim balkon. Gelegen aan een drukke doorgaande weg met veel verkeer. Je hebt wel last van het lawaai. Op zaterdag- en zondagavond vaak filevorming. Parkeergelegenheid iets verder op bij Vila Mina. Voor mensen zonder kinderen een prima vakantie adres.

Fantastisch groot appartement direct aan het meer

Jacqueline
22-7-2017

Buiten de drukte, maar binnen 10 minuten met de taxi (300 Denar = 5 euro) in hartje centrum van het gezellige Ohrid.

Geweldig groot appartement (lijkt wel een huis) met heerlijke airco. Verder geen luxe, maar dat heb je ook niet nodig.

Op 100 meter afstand zit een supermarktje waar ze elke dag heerlijk vers brood verkopen. Voor vers fruit zit een kraampje direct bij deze supermarkt.

Bij Dyonis kun je heerlijk eten voor heel weinig geld. Ligt op 80 meter van Villa Kumani. Voor 20 euro zit je heerlijk met z'n 3-en te eten en dat is inclusief softdrinks!

Het zwembad bij Kumani stelt niet veel voor (superklein) maar met het geweldige meer van Ohrid direct aan de overkant heb je dat ook niet nodig.

Wel waterschoenen meenemen, want het meer ligt vol stenen. Kleine visjes zwemmen direct om je benen, je ziet kinderen met een vangnetje in de hand uren bezig om visjes te vangen :). Het meer loopt heel langzaam af, dus kinderen kunnen gerust erin spelen.

Prima accomodatie in prachtig land

Patrick de Graaf
10-8-2016

Ruim appartement. Zat op begane grond. Af en toe wel gehorig met binnenkomende gasten ('s nachts). Koken kan maar mogelijkheden beperkt. Is ook niet nodig gezien de prijzen in Macedonië! Vriendelijk personeel. Prima zwembadje. Sommige ligbedden zijn wel aan vervanging toe. Geen mogelijkheden voor eten of drinken. Het is echt alleen een appartement. Meer van ohrid ligt aan de overkant van (drukke) weg. Water is heerlijk. Bedjes mag je meenemen vanaf de accomodatie. Taxi naar Ohrid voor 5 euro. Mooi land met vriendelijke mensen. Leuke week gehad. Kom zeker nog eens terug!

Heerlijk rustig!

Stephan
25-6-2016

Super naar ons zin gehad ! Ruim of gewoon groot appartement ,zeer netjes zeker voor deze prijs. Mooi balkon met meerzicht genomen deze was boven verwachting naar ons zin. Je kunt er wat koken maar raad je aan dit deze vakantie niet te doen want het eten is overal heerlijk en echt spot goedkoop!! Verder groot pluspunt ,zeer vriendelijk personeel waar je alles aan kunt vragen!

Greetings from Holland Elizabeth and Stephan

Redelijk appartement

H Hendriks
12-8-2014

Redelijk appartement, ruim, 1 slaapkamer, keukentje enn ruime huiskamer met bedbank. Geen uitzicht op het meer van Ohrid !!!! Dat vonden we jammer.

Andere kamers ( kleiner) hadden wel uitzicht over het meer.

Geen schoonmaak tussentijds. Zeer weinig keukengerei. matige bedden

Klein zwembad, geen bar erbij. Aardig en behulpzaam personeel.

Tegenover hotel kiezelstrandje aan het meer. Hier kon dochter wel goed spelen. Hotel is niet kindvriendelijk. Amper buitenruimte

Ohrid en Lake Prespa is geweldig

Enjoy !

Wil van Beek
1-6-2014

(Dat hoor je de hele dag in Macedonië)

In Villa Kumani hadden we een 1k-app met uitzicht op het meer. Ruim genoeg voor 2 personen en alles was schoon. Door zo nu en dan de airco op 30gr te zetten, was het app goed te verwarmen wat nodig was vanwege de koude nachten. Voor wat aanspraak was Tina beschikbaar die goed Engels spreekt Zij werd afgelost door Alexandra en om 8u kwam elke avond de nachtportier.

Bij Villa Dionis, 100m verder, kun je goed eten tegen lage prijzen, maar de porties zijn enorm: biefstukken van 320g, kipfilets van 250g.

De bus naar Ohrid kost 30 denar. 60 denar = 1 euro. Taxi kost 200-300 euro. In Ohrid zijn veel pinautomaten beschikbaar. Informeer wel bij je bank of je pinpas geschikt is buiten de EU. Je kunt overigens bijna overal met euro's betalen.

Na onze aankomst op maandag werd het bedlinnen en handdoeken gewisseld op vrijdag.

Macedonië is een vriendelijk land. Villa Kumani een prima uitvalsbasis.Enjoy!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kumani in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kumani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.