Hotel Villa Jordan

24 reviews over Hotel Villa Jordan in het Nederlands

super vacantie

stefanie
24-5-2018

goed hotel heel vriendelijke mensen.plaatsje ohrid heel gezellig leuke winkeltjes goede restaurants,niet duur.omgeving ohrid veel bezienswaardigheden die hebben wij bezocht met een excursieleider o.a. watervallen,oude dorpen tocht,en een dagje albanie alle 3 zeer de moeiten waard

Zeer goed

Sanne Weeterloo-Twigt
13-9-2017

Ik vond het erg goed, bedden, ontbijt, gastvrij. Wat ik niet fijn vond was dat ik geen balkon had en dat het in vooravond druk buiten was met studenten. Volgende keer komen hier terug maar slapen da hopelijk aan andere kant met balkon

Top Hotel!

Marieke
14-8-2017

Schitterend en ruim appartement gelegen in een rustige buurt.

Van alle gemakken voorzien.

De kamers zijn ruim en schoon, en sommige beschikken zelfs over een balkon.

Het ontbijt is erg smakelijk.Centrum is 10 min. lopen.

Om een lang verhaal kort te maken: het overtrof al onze verwachtingen in positieve zin.Zeer vriendelijke eigenaar.

Als je in Ohrid wilt vacantie, is dit hotel een absolute aanrader!

goed met wat aandachtspunten

jaap
12-8-2017

negatief er was geen kluisje en geen vaatwasser wat wel in de vakantie gids stond. en de gordijnen waren te licht waar je slecht om slapen kon.

positief was het uitstekend ontbijt en het vriendelijke personeel.

niet meer

els
12-8-2017

we hebben slechte ervaring met dit hotel .We gaan al 5 jaar na macedonie maar ik heb nog nooit een hotel gehad dat de bedden niet opgemaakt werden en laat staan verschoond. De prullenbak werd wel leeggehaald en de badkamer werd wel een doekje over gehaald. .Je kunt er overdag niets krijgen of kopen.Dus als je aan het zwembad ligt dan moet je na de winkel of na je kamer.Het hotel ligt fijn aan de boulevard en dicht bij het centrum. Ontbijt was goed alleen al vroeg geen wit brood meer.

Anita
7-8-2017

Een uitgebreid ontbijt waar erg veel zorg aan werd besteed. De eigenaren waren zo behulpzaam en attent. Ze doen echt hun best om jou een fijne vakantie te geven. Het hotel was heel erg schoon en onze 2 persoonskamer was royaal genoeg voor 3 personen. Een heerlijke fijne regen douche.

Mooie badkamer en de bedden sliepen heerlijk. Fijn om een zwembad bij het hotel te hebben voor een verfrissende duik.

Het hotel ligt vlakbij de boulevard. Wij hadden onze kamer aan de achterkant dus keken tegen de berg aan, erg mooi. Al met al was dit een super hotel dat zeker voor herhaling vatbaar was.

Zulke lieve eigenaren die voor je rennen en draven. Top hotel!!

Zó de moeite waard

Familie Schluter
6-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in Villa Jordan met onze zoontjes van 6 en 9. Wij hadden het appartement op de bovenste etage; zeer ruim, vrij modern, lekker koel, netjes en schoon, 2 badkamers en balkon met zwembad/meerzicht. Fantastisch wakker worden!

Sofabank erg hard, bedden in de slaapkamer wel heel goed.

-Ontbijt prima verzorgd!

Voor maar €4,- pp per dag

-Eigenaar zeer servicegericht

-Rustig straatje, deze uitlopen en dan zit je op de boulevard bij het meer. Geen strandje hier, maar met trapjes kun je het meer in.

Heel gezellig hier! Ook 's avonds! Je loopt zo over de boulevard naar het centrum.

Klein strandje op zo'n 10min lopen

Eten kun je op veel plekken; goed en supervoordelig!

Lunch 4personen 10-15 euro

Diner 4personen 20-40 euro

Bijvoorbeeld bij Madera (om de hoek bij Villa Jordan)

Macedonische mensen zijn lief en dankbaar!

Wij hebben de tripjes zelf gedaan met taxi's.

Betrouwbaar en goedkoop.

Bijvoorbeeld naar Fort Samuel (fort op de heuvel boven Ohrid) €1,60 enkele reis

Prima hotel op goede locatie

Lola Bunsch
4-8-2017

De locatie was fantastisch, binnen 10 minuten lopen in zowel het centrum als uitgaansgebied. Hotel was prima, maar misten de puntjes op de i. De bedden lagen super en de kamer was groot en had een mooi balkon. Het ontbijt was ook goed met elke ochtend een ander aanbod. Onze bedden zijn helaas niet verschoond tijdens het gehele verblijf en af en toe hadden we last van koud water uit de douch. Verder kun je s' nachts het geluid van het uitgaansgebied horen, dit vonden wij niet storend maar als je snel last hebt van geluidsoverlast kun je beter wat verder uit het centrum zitten. We hebben genoten van onze vakantie en zouden hier nog een keertje terug komen.

Fantastisch mooie vakantie!

L+L
21-7-2017

Ohrid, is een geweldige mooie stad. Mooi hotel. Veel te zien. Lekker eten. Maar nooit meer met touroperator. Het ontbrak hun aan inlevingsvermogen en informatie na een lange vertraagde terugvlucht.

Oude reviews (archief)

Gerco en Wanda
29-9-2016

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van de gehele familie. Ze doen erg hun best om je een top vakantie te geven. Genoten van het ontbijt , vooral van de Macedonische specialiteiten die Betsie klaarmaakt. Op de dag van vertrek staat de hele familie extra vroeg op, om te zorgen dat je s ochtends om 6.00 uur kan ontbijten.De hele familie doet dit werk met liefde en dat merk je aan alles.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jordan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Jordan in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Jordan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Jordan scoort een 8.94 uit 10 op basis van 24 reviews.