Hotel Villa Jordan

7.6Goed

Macedonië, Macedonië, Ohrid

7.6Goed

Tonen op kaart

Villa Jordan in Macedonië wordt gerund door een gastvrij gezin. Zij bereiden elke ochtend een goed ontbijt en de kamer zijn ruim en netjes. Het zwembad is niet heel groot, maar groot genoeg voor het aantal gasten dat in dit kleinschalige complex verblijft. Zonnen kan in de tuin rondom het zwembad. Je wandelt in 10 min. naar het centrum van Ohrid.

47 reviews over Hotel Villa Jordan

• 9Jos H.01-10-2019

Gewoon Fantastisch!!

We hebben hier heerlijk genoten. De eigenaar spreekt een mooi woordje Duits, legt bij binnenkomst het nodige uit. Hij is vaak aanwezig om je vragen te beantwoorden. Top. Ook geeft hij prima tips over tripjes of locale gerechten. Het ontbijt is zeer uitgebreid, veel diversiteit, en is erg goed van smaak. Niet 1 moment is er ook maar iets op geweest, het werd snel en verzorgd aangevuld Elke dag was er aandacht voor de schoonmaak, zwembad , eetzaal en slaapkamer. We komen hier zeker terug.

• 9Cornelis12-09-2019

Heel goed!!

Een heel goed en net hotel! Uitgebreid ontbijtbuffet met meerdere soorten ei en zelfs mini oliebolletjes, erg lekker Keurig kamers met goede bedden, kortom niks op aan te merken. Daarom, sommige mensen moeten niet zo zeuren! De eigenaren doen hun uiterste best daar zijn wij van overtuigd.

• 8Ton van de Biezen12-09-2019

Geweldig appartement met prachtig uitzicht op het

Klein gemoedelijk hotel en prima ontbijt vriendelijke eigenaar

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10LenR16-08-2019

Gaan zeker weer!

Geweldige vakantie gehad in het prachtige Ohrid en een zeer prettig verblijf in Villa Jordan. Eigenaar was heel vriendelijk vonden wij. Hij beheerst de Duitse taal goed, waardoor communiceren voor ons prima ging. Ontbijt was lekker en een ruime keus! Zeer schone kamers, schoon zwembad. Wij gaan Ohrid en Villa Jordan zeker nog een keer bezoeken!

• 10Lineke15-08-2019

Geschrokken van de slechte reviews, gingen we aan het ontbijt. Gelukkig zijn onze ervaringen heel anders. De eigenaar spreekt naast engels ook duits en is zeer vriendelijk. Hij blijft in de ontbijtzaal om dingen aan te vullen en vragen te beantwoorden. Het ontbijt is uitgebreid en de broodjes zijn geroosterd prima. Het is heel schoon en netjes hier. Prima verblijf op goede locatie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Sandra V.09-08-2019

beste vakanties

Zeer vriendelijk ontvangst en sympathieke, behulpzame eigenaar. Ruime, comfortabel kamer met balkon. Lekker ontbijt met pannenkoeken! Goede locatie op ongeveer 5 minuten stappen van het centrum van Ohrid. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Stephan en Gerda08-08-2019

Nooit meer Villa Jordan

Wij hebben geboekt naar aanleiding van de positieve recensies van vorig jaar.Echter waait er nu een andere wind en herkennen ons totaal niet in de positieve recensies. Meer dan 50% vd gasten wordt er ziek. Ontbijt niet gekoeld of verwarmd. Zeer ongastvrij en onvriendelijke benadering door eigenaar en dochter, moeder is helaas uit beeld verdwenen. Er worden stiekem camerabeelden gemaakt en hiermee wordt men later geconfronteerd. Meerder malen geklaagd bij de touroperator maar steken kop in het zand daar voorheen de recensies goed waren. Geen terugkoppeling, gekregen ook niet vanuit de touroperator . Voor ons NOOIT meer Villa Jordan en NOOIT meer deze touroperator.

• 4Anoniem07-08-2019

Macedonië een aanrader, Villa Jordan helaas niet

Eerste indruk prima: een goede locatie vlakbij het centrum en net iets achter de boulevard, waardoor van druk straatgeluid geen sprake is. De kamers zijn modern ingericht en ruim. Helaas is echter, zoals hieronder genoemd, een groot deel van het hotel flink ziek geweest. Mogelijk door het ontbijt, mogelijk niet; neemt niet weg dat er op veel gasten gigantisch bot is gereageerd. Boosheid op iemand die de wc niet haalde, boosheid op iemand die haar voet op een ophoginkje zetten omdat ze jeuk had.. Geen schone handdoeken mogen.. En dan de slechte schoonmaak waardoor de boel zich mogelijk extra verspreidde... Voor een eigen indruk zou je eens moeten kijken naar meneer zijn reacties op 'slechte' recensies zoals bij Google Review. Dat zegt genoeg. Jammer, want verder probeerden ze zeker wel hun best te doen.

• 5Dennis06-08-2019

Macedonië top, accommodatie prima, eigenaar niks

Prima accommodatie met lekker bed. Ligging in Ohrid is goed. Schoonmaak was voldoende, bed mag vaker verschoond worden. Zwembad water is koud en niet erg schoon. Opvallend zijn de recente reviews over de eigenaar en zijn dochter. Wij kunnen bevestigen dat deze mensen totaal niet gastvrij zijn, erg jammer. Ook wij zijn laatste dag ziek geworden door het ontbijt, waarschijnlijk door vleeswaren (niet gekoeld). Service kent de eigenaar niet. Om 11 uur uitchecken en dat is het ook echt klaar "finisht". Handoek lenen of gebruik van zwembad is dan niet meer toegestaan. Macedonië is een aanrader gaan zeker nog eens terug maar, zeker niet in villa Jordan. Gastvrijheid is erg bepalend voor de ervaring tijdens verblijf, onderschat dit niet. Daarom raad ik Jordan niet aan.

• 4I & J03-08-2019

Nooit meer villa Jordan

Ohrid is een fijne plek voor een mooie vakantie maar niet bij villa Jordan. De eigenaar en zijn dochter zijn bij lange na niet gastvrij. Dit hotel heeft bij het ontbijt niks gekoeld of verwarmd staan. De eigenaar kon hier niet zo goed mee omgaan als je vroeg om een emmer omdat je partner ziek was kreeg je deze niet deze waren nl. Voor de schoonmaak. Een kopje thee en een banaan meenemen voor de zieke was ten strengst verboden. De eigenaar en zijn dochter staan alles in de gaten te houden bij het ontbijt en je te corrigeren als je iets fout doet. Het voelt alsof je hun een plezier moet doen terwijl het op vakantie andersom zou moeten zijn. Deze klachten hebben wij tijdens ons verblijf gemeld bij touroperator maar we werden niet serieus genomen. Vandaar via deze weg

Gereisd met vrienden in juli 2019

0 tips over Hotel Villa Jordan

4 vragen over Hotel Villa Jordan

• Marieke Sweere, 11-06-2019

badlakens

moet ik zelf badlakens meenemen voor bij het zwembad?

• Frits, 13-05-2017

Supermarkt

Is er bij villa Jordan een supermarkt in de buurt?

• villa_jordan_ohrid, 07-06-2016

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen