Hotel Villa Dionis

Tonen op kaart

69 reviews over Hotel Villa Dionis

• 2019
    4B.Peeters06-11-2019

Mooi land maar achterstallig onderhoud hotel

Wat een mooi land en mooie omgeving, maar wat een achterstallig onderhoud aan dit hotel. We hebben een super vakantie gehad maar dat lag zeker niet aan Dionis. Alles aan onze kamer was vies, oud of versleten. Met als grootste ergernis de lekkende douchebak met schimmeldouche gordijntjes. Zeker gaan wij terug naar dit land maar absoluut niet hier. Personeel was erg vriendelijk, maar er werd weinig gedaan aan onze klachten. Ontbijt is zeer minimaal en slechts 1 keuze kun je van de kaart doen. Welness was defect tijdens ons verblijf.

• 8Gerrit Marsman11-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Een klein knus hotel. Het hotel is gedateerd en heeft zeker hier en daar een opknapbeurt nodig, de kamers zijn klein en gehorig. Echter de enorme vriendelijkheid van de eigenaar en personeelsleden die zeer hartelijk zijn en alles doen om het naar je zin te maken zorgen ervoor dat je de rest vergeet. Tel daar een prima uitgebreide keuken ( tegen hele lage prijzen) bij op en de directe ligging aan het meer dan is het voor ons top. Als je van eenvoud, rust, natuur, cultuur, heerlijk eten en vriendelijke mensen houdt dan is Macedonië zeker een aanrader. En wij komen zeker terug in dit hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Geissler27-08-2019

Macedonië fantastisch niet in villa dionis

Zeker geen 4 sterren waard! Gedateerd kan ik hebben, maar veel kapot en vies niet. Ontbijt van een menu kaart , je kan 1 ding kiezen, voornamelijk ei,fruit of cornflakes wilde je meer? Dan mag je betalen, je kan koffie, thee, plakjes witbrood, druiven sap of jus pakken onbeperkt, jus was paar dagen op ivm geen sinaasappels meer? Deur kamer was kapot gemaakt opgevuld met wc papier! Schimmel, vlekken in deken, dik stof in afzuiging, hangende kabels, stekkerdozen vastgezet met schilders tape, lamme douchekop, zwembad bodem kleine zwembad kapot , stoelen zonder fatsoenlijk zitting. Ik hoef geen luxe maar wel werkend en schoon. Wellness en spa? Niet in gebruik, waterfiets? Niet aanwezig.Boot? Alleen voor eigen gebruik?Je kan er alleen contant betalen , geen pin. Macedonië was echter prachtig! Qua ligging vond ik het wel fijn, wanneer je stadsgebruis wilde kun je naar Ohrid , maar wanneer je rust wil zit je daar goed kun je kiezen wat je wil.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Raaijmakers16-08-2019

Geweldig

Gemoedelijk hotel kleinschalig ,kamers wat verouderd maar schoon . Personeel vriendelijk en erg behulpzaam. Eten en drinken prima verzorgd ontbijt bestellen van kaart erg goed word zo weinig weggegooid al met al geweldige vakantie mooie omgeving er mooi land met vriendelijke mensen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Karel14-08-2019

Hotel aan renovatie toe maar Macedonie is geweldig

De medewerkers maakten voor ons het positieve verschil want het hotel zelf is zwaar gedateerd en aan een complete renovatie toe. Maar dat is het enige negatieve punt. De omgeving is (als je van stevig wandelen houd) fantastisch!! Het meer, waar je gewoon tussen de vissen zwemt, heeft geen last van stroming en is helder! Eten, drinken en taxi's zijn belachelijk betaalbaar. Daarbij is de mentaliteit van de Macedoniërs heel goed, zelfs in de bergdorpjes. Helaas kennen ze geen voetpaden langs de wegen.

Helaas te weinig ruimte om hier alles te schrijven. Maar denk niet langer na en ga naar Macedonië!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Dirk-Jan26-07-2019

Gemoedelijk, gastvrij en ontspannen.

Het is personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn schoon, echter wel vrij gehorig. Zowel ontbijt, lunch als diner zijn goed en er is ruim voldoende keus. Verwacht geen superdeluxe accommodatie, maar een kleinschalig familiebedrijf waarbij gastvrijheid hoog in het vaandel staat en alles volgens Macedonische standaarden prima verzorgd is.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Cyrille26-06-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Goed hotel,aardig personeel , goede keuken ,goede ligging , gaan zeker volgend jaar weer een x terug

• 6B.P.21-06-2019

Mooie omgeving maar volgende keer ander hotel

Erg warm ontvangst gehad. Personeel is heel vriendelijk en gezellig. We hebben een zeer geslaagde vakantie gehad! We hadden een basic 2 p kamer die er op het oog gezellig en knus uitzag. Helaas was onze kamer nogal voorzien van gebreken. O.a: Wc bril was kapot, douchebak was lek aan onderzijde zodat we iedere dag een zwembad in de badkamer hadden, schimmel en zeepresten op douchegordijn en de deuren sloten niet goed. Helaas was de wellness ook nog eens kapot toen wij er waren. Wij voelden ons een zeur op vakantie en dat is niet tof.

• 8Bert Lubeek17-06-2019

Fantastich, volgend jaar weer

Een heel leuk klein appartementenverblijf, ontvangst was geweldig je voelt je gelijk welkom, bij aankomst wordt je op gewacht door het personeel nemen je koffer gelijk mee, je wordt ontvangen met een lekker drankje van het land, heten je welkom en brengen je koffers naar je appartement. Ze zorgen ervoor dat je echt vakantie heb en willen alles voor je doen, bediening top, lekker eten. Allen ontbijt is summier hier zou nog echt wel wat meer aandacht voor mogen zijn

• 10herman van rijn29-05-2019

Super tijd gehad

Normaal klim ik niet in de digitale pen. Maar deze accommodatie en familie verdienen gewoon een dikke 10. Super gastvrij en willen alles voor je doen om een fijne vakantie te bezorgen. Dit was voor ons de 1e keer in macedonie maar we gaan zeker terug komen. In 1 woord top!

Gereisd met partner in mei 2019

17 tips over Hotel Villa Dionis

• Lennart en Fenna, 14-09-2013

De boottocht naar St Naum is leuk om te doen, om 10u vertrekt deze vanuit de haven van Ohrid. Voor € 10 een mooi tochtje waarbij je een aantal uren op St Naum kun rondkijken. Je kunt deze excursie ook via je operator boeken maar dit hebben wij niet gedaan. Macedonië is gewoon een prachtig land met vriendelijke mensen en zeker het bezoeken waard!

• vahide, 13-05-2013

mooi uitgangspunt om albanie te bezoeken.

• vahide, 13-05-2013

Zelf hebben wij (gezelschap van 6) gebruik gemaakt van de Nederlands en Engels sprekende gids Igor. Hij heeft ons veel bijzonderheden van Macedonie en Albanie laten zien en proeven. Hoe hem te bereiken? Zie https://www.facebook.com/igor.turistmanager.5?fref=ts

3 vragen over Hotel Villa Dionis

• dayoyo, 27-02-2015

eten

Wat kost het eten gemiddeld een beetje voor savonda

• Piet, 24-07-2014

Kluisje

Weet iemand of er kluisjes op de kamer of in het hotel aanwezig zijn?

Marion, 08-09-2014

in de kamer geen kluisje, wel bij receptie.

• Rikkie, 16-04-2013

hoe ver van Pestani

Hallo,

Wie kan mij vertellen hoe ver dit hotel ligt van het dorpje Pestani? Er staat in de omschrijving nabij het dorp maar er wordt nergens aangegeven hoe ver dit is?

Is dit dorpje wel op loopafstand te bereiken en wie kan mij vertellen wat er in de directe omgeving te doen/zien is?? Of is het echt helemaal buiten alles gelegen??

Alvast bedankt.

Rienk Kamer, 01-05-2013

Hallo, er is sinds kort een Nederlandstalige reisgids over (de omgeving van) Ohrid. Zie www.ontdekmacedonie.nl. Veel plezier daar!

Kevin, 31-05-2013

Ik heb de reisgids ook ontvangen. Erg leuk boekje en zeker aan te raden!

ontdekmacedonie.nl, 31-05-2013

Leuk om te lezen veel lees en vakantie plezier!

Wendy, 18-04-2013

Verwacht niet al te veel Pestani. Je rijdt er zo doorheen. Wij zijn naar Ohrid toegelopen en dat is ongeveer 8 km. Pestani is dichterbij. Pas wel op met het langs de weglopen, want ze rijden er als gekken. Vorig jaar konden wij fietsen lenen bij het hotel en dat ging perfect. Alles gebeurd in Ohrid. Wel kun je in de nabijgelegen hotels gewoon eten, gezien ze allemaal een restaurant hebben. Tevens is er op loopafstand een klein winkeltje waar je het een en ander kunt kopen. Ik was erg blij dat we dit hotel hadden genomen, gezien het veel kleiner en minder massaal is dan de grotere hotels dichterbij Ohrid.

Rikkie, 19-04-2013

Bedankt voor je reactie.

leuering, 09-05-2013

Wij hebben de reisgids pas ontvangen met de post. Moet zeggen goede reisgids, velleuke tips betreft bezienswaardigheden. Er is veel informatie te vinden op Internet maar een reisgids blijft altijd leuk! De moeite waard om te bestellen!

Hotel Villa Dionis info

• Aantal sterrensterstersterster