Hotel Villa Denarius

MacedoniëMacedoniëOhrid

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Denarius voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 5 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 5 reviews

0Tonen op kaart

5 Reviews over Villa Denarius

• 7Marleen07-09-2018

Prima hotel op 2 punten na.

Kamer aan de voorzijde van het hotel heeft een fantastische ligging, ze zijn ruim van opzet en hebben een klein maar leuk balkon. Het schoonmaken was echter in 5 minuten gebeurd, de lakens van de bedden recht trekken en handdoeken verschonen. Stofzuigen en een doek er doorheen was echt nodig, vooral als je er een week vertoeft, maar dat misten we. De bedden waren prima, zacht en ruim. Beneden was er een leuk nieuw terras waar je een drankje kan doen en kan eten. Het restaurant boven had een hemels mooi uitzicht, fantastisch. Een keer gedineerd en dat was lekker. Een groot minpunt is echter het ontbijt. Dit paste totaal niet bij dit fijne hotel. Iedere dag droge boterhammen, geen broodjes of dergelijk. De voorgebakken eieren waren ook vaak koud en droog. Op de tafel met het beleg waren iedere dag wespen zich vol aan het eten aan de in plakjes gesneden kipfilet. Smerig was dit. Het beleg lag er ook uit te drogen.

• 6Fam. de Vos16-09-2016

Niet wat er ervan verwacht hadden

De hygiëne en de ligging waren prima. De vriendelijkheid viel erg tegen en de kwaliteit voor de prijs was niet in verhouding.

• 9benny02-08-2016

klein maar fijn

Super vriendelijk,géén stijf gedoe,je voelt je oprecht welkom. Onbijtbuffet ok,diner ook in orde,gezellig op terras met zicht op meer. Wel kleine kamers,en badkamer. wat een verschil met hotel royal vieuw waar niets mogelijk was.

Gaan wij terug naar Ohrid twijfel ik niet,en kies opnieuw hotel DINARIUS.

• 9Ed29-07-2016

Kleinschalig hotel waar je je gelijk thuisvoelt

Het hotel ligt direct aan de boulevard. Vanuit de suites heb je een frontaal uitzicht over het meer. Dit is fantastisch. Het meer ziet er ieder moment weer anders uit. Wat een prachtig lichtspel. De badkamer is sober. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zoals de meeste Macedoniërs die we hebben ontmoet. Een woordje in het Macedonisch stelt men zeer op prijs. Verder spreekt men uitstekend Engels. Het ontbijt is prima. Het ontbreekt je aan niets. Buiten de normale zaken bij het ontbijt ook aandacht voor kleine hapjes. Hartig en zoet. Veel fruit. In het hotel kan je ook goed lunchen of dineren, maar dat is op veel meer plaatsen in Ohrid het geval. De binnenstad is dan gezelliger. De binnenstad ligt op 15 minuten lopen via de prachtige boulevard. Die wandeling is zeer de moeite waard. De schoonmaak van de kamer is voldoende, maar kan beter. Voor kinderen is in het hotel geen vertier.

• 6Ria Vos03-07-2016

Tegenvaller

Hadden meer van dit hotel verwacht. Klantvriendelijk was ver te zoeken. Locale bevolking komt daar zitten om te kletsen en veel te roken. Gasten zitten daar te ontbijten wat niet fijn is. In dezelfde ruimte is een waterval aanwezig die veel kabaal maakt. Ontbijtbuffet was 7 dagen hetzelfde. Douche is klein en geen enkel planchet om wat spulletjes neer te zetten. Schoonmaken krijgt een grote waardering, dit is prima. Dekbedden waren veel te dik en daardoor erg warm. Voor ons is dit hotel geen tweede bezoek waard.

Hotel Villa Denarius info

Veilig betalen met