Appartement Vila Mina

Appartement Vila Mina
8,1

11 tips over Appartement Vila Mina

José, 16-6-2015
Neem euro's mee in kleine coupures: handig voor taxi, kleine aankopen, terrasje etc.
Habri, 7-9-2014

Eten bij het hotel net naast de supermarkt in Lagadin is heerlijk. In Ohrid gaan eten bij Momir, geen grote kaart, maar als je links tafeltje voor 2 neemt op het hoekje,heb je een fantastisch uitzicht en zonsondergang. ;s Avonds boottocht vanuit Ohrid op het meer. Zeker een excursie doen naar Albanië (goede ervaring met Lala Tours, met Ned. sprekende gids) of een auto huren en het natuurpark in gaan,.

St Naum kan prima met de bus (rond 11.30 uur opstappen bij supermarkt)

Hans & Farida, 28-7-2014
Het appartementencomplex heeft geen lift dus als trappenlopen moeilijk is een kamer op de eerste verdieping reserveren

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Mina voor je op een rij gezet:

PSL_010, 23-8-2013
Doe geen trips met je reis organisatie maar met de lokale bevolking. Bijvoorbeeld met Dimitri, Je hebt een hele auto voor je zelf alleen ipv dat je in een bus met andere toeristen zit. Lekker op je eigen tempo en goede Engelse uitleg van een super aardige man. Bel in Macedonie 070 630 680 .
esmeralda1979, 22-8-2013
Zoals hierboven al beschreven, bij restaurant Vila Klia kun je heerlijk eten en is een erg lieve meid die je bediend. Voor de kinderen is er ruimte om te spelen.
fam_leegwater, 27-7-2013
Als TIP en neem deze ter harte... De Ohrid parels die je daar in overvloed kunt kopen ( ook bij de winkel die er al generaties lang zitten) zijn NEP het is een glazen of een plastic kraal met een parelmoer laagje. We hebben bij thuiskomst een juwelier er naar laten kijken en ze zijn nep het is zelfs geen eens zilver ( er moet dan een zilvermerk 925 in staan) Is dus zonde van het geld

michellevl, 25-6-2013
Geen excursies doen met de Nederlandse touroperators, maar ga mee met de lokale bevolking. Zij nemen je mee wanneer het nog niet druk is, en zijn vaak goedkoper.
Ronald de Haas, 11-9-2012
Een auto huren maakt het wel een stuk comfortabeler.
ben, 4-9-2012

De bronnen van het meer van Ohrid bij st Naum naast het klooster is een geweldige ervaring. Je laten roeien en genieten van een stukje paradijs.

Ohrid een heerlijk stadje met een mooie winkelstraat en een leuke markt. Daarnaast een zeer mooi oud centrum met zeer mooie huizen. Er is zelfs een McDonald.

mark, 20-8-2012

* neem eens een lokale bus

* of neem een taxi, deze zijn uitgerust met een meter

* probeer een huurauto en rijd naar Albanië of Griekenland

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Mina voor je op een rij gezet: