Géén boekingskosten

MacedoniëMacedoniëOhrid

8.9FantastischScore uit 40 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

40 Reviews over Vila Mina

• 9Wim van Beelen03-06-2022

Een pareltje aan het meer van Orchid!

Minpunten hebben wij niet. Het is een topcomplex(je). Personeel, manager en eigenaar zijn engeltjes. Vila Mina ligt ca. 8km van Orchid, maar voor een paar euro zit je daar met een taxi, die het personeel met alle liefde voor je regelt en mocht er gelegenheid zijn voor het personeel, dan brengen je ze belangeloos zelf naar het stadje. De appartementen met meerzicht hebben een fantastisch mooi uitzicht over het meer van Orchid, dat vlak voor de deur ligt. De kookfaciliteiten zijn eenvoudig, maar omdat de prijzen van de restaurants (er liggen er ook een paar op loopafstand van het appartementengebouw) zéér schappelijk zijn, moet je je ook zelf afvragen of zelf koken wel een alternatief zou moeten zijn. Een supermarkt bevindt zich ook op loopafstand van de accommodatie. Wij hebben geen groepsexcursies gedaan. Meestal huur je voor hetzelfde bedrag of minder een taxichauffeur, die goed Engels spreekt. Aanrader! Wij komen zeker terug!

• 9Natuur
  • 8Harold18-09-2019

Prima

Boek een appartement met meerzicht, dan heb je een schitterend uitzicht over het meer van Ohrid. Als je een appartement met meerzicht boekt, let dan op dat deze ook echt krijgt toegewezen. De manager wou ons nl eerst een appartement met zijzicht geven. Overigens zijn het personeel en de manager zeer behulpzaam. Sommige dingen die wij in Nederland gewoon vinden moet je daar soms om vragen (handdoeken etc). Het ontbijt is prima. Als je excursies bijboekt zou ik niet die naar het klooster boeken. Hier kun je prima zelf met de boot vanuit Ohrid naartoe en ben je veel goedkoper uit. Excursie stelt niet veel voor.

• 7Fam vd boogaard18-06-2019

Fantastische vakantie gehad

Leuke relaxte vakantie gehad. Leuk appartement met ontbijt. Heel mooi zwembad bij deze accommodatie Op 50 meter van t meer De mensen in dit appartement zijn zeer behulpzaam en gemoedelijk. Dit is een land waar je nog heel goedkoop op vakantie kunt

• 4Frannie12-09-2018

nooit meer!

Naar mijn mening klopt de omschrijving vd accomodatie niet. Het betreft hier nml geen appartement maar in mijn geval slechts een kamer met een ijskast en een kleine waterkoker. Dus geen magnetron, geen broodrooster en ook geen koffiefaciliteiten. Uiteindelijk ontdekte ik na enkele dagen dat de manager mij 'per ongeluk' een verkeerd, te klein appartement had gegeven. 'Mijn' geboekte appartement had hij ondertussen weer aan andere gasten verhuurd. Hierop aangesproken beweerde de manager dat het allemaal een misverstand was, en na enig aandringen heeft hij mij uiteindelijk een deel de reissom terug betaald. Verder bestond de 'dagelijkse' schoonmaak van het zgn appartement alleen uit het legen van de prullenbak in de badkamer, en werd het bed in een periode van 11 dagen niet een keer verschoond.

• 3Marthe31-07-2018

Waardeloos appartementen complex

Waardeloos appartementencomplex. Kapotte stoelen en tafels op terras, bij aankomst vieze tafels van ontbijt. Mag geen appartement genoemd worden, je kan er niet koken dus is het gewoon een hotelkamer met een waterkoker en koelkast. Airco was te luidruchtig om in de nacht aan te zetten, veel lawaai ook van koelkast die heel vaak aanslaat omdat hij oud is. Vies tafeltje op balkon. Als je een klacht had dan was het antwoord altijd no worry, we solve it.

• 7Ilona Bongers20-07-2018

Prima

Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt simpel maar prima. Kamer vrij klein bed was niet zo en badkamer klein. De douchekop moest je vasthouden want die kon je niet meer ophangen, we hebben dit 2x gemeld maar er werdt niks aan gedaan. De handdoeken werden elke keer door de schoonmaaksters meegenomen en geen nieuwe neergelegd. We hebben ze 3x bij de receptie moeten halen. Zwembad prima met mooi uitzicht over het meer. Ik zou de volgende keer een accomodatie dichter bij het centrum van Ohrid nemen

• 8Paul03-06-2018

Prima verblijf

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel heeft een goede ligging. Vraag wel om meerzicht. Nette kamers. Ontbijt was wat karig. Vroeg licht op de kamer ivm dunne gordijnen en lamellen.

• 10Jan21-09-2017

Zeer mooi gelegen en super vriendelijke mensen

Vriendelijk personeel , Zeer goed ontbijt , Als je wat vraagt is het antwoord "No problem" En dan wordt ook alles geregeld , of het nu een taxi is of een exursie
    Zeer kort in de buurt een paar leuke restaurantjes en een klein supermarktje
    Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug

• 10Marcella15-09-2017

Heerlijk! Kleinschalig en vriendelijk personeel

Het is een kleinschalig complex, 18 kamers maar wel super ruim! Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Mocht je iets nodig hebben dan regelen zij dit voor je. Zeker een accommodatie om naar terug te gaan! Uitgebreid ontbijt, wel de mogelijkheid om broodjes te bestellen maar geen mogelijkheid tot avondeten. Niet getreurd dit kan 200 meter verderop, daar vlakbij zit een kleine supermarkt waar je voor je dagelijkse boodschappen terecht kan!

• 8Dick en Hetty Weijma12-09-2017

Mooi appartement, gastvrij, zorgzame, leuke mensen

We zijn bijzonder gastvrij onthaald, we hadden een appt. met zijzicht maar na 2 dagen mochten we verhuizen naar een veel groter appt. aan de voorkant met zicht op het meer. Nadeel is dat er geen lift is en (in ons appartement) geen kookgelegenheid, alleen een waterkoker en magnetron. Het ontbijt was uitstekend, heel uitgebreid. Het complex ligt niet op loopafstand van de stad Ohrid (ca 8 km) maar in de buurt zijn wel prima restaurantjes te vinden

Appartement Vila Mina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden