Appartement Vila Mina

33 reviews over Appartement Vila Mina in het Nederlands

Prima verblijf

Paul
3-6-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel heeft een goede ligging. Vraag wel om meerzicht. Nette kamers. Ontbijt was wat karig. Vroeg licht op de kamer ivm dunne gordijnen en lamellen.

Vriendelijk personeel , Zeer goed ontbijt ,

Als je wat vraagt is het antwoord "No problem" En dan wordt ook alles geregeld , of het nu een taxi is of een exursie

Zeer kort in de buurt een paar leuke restaurantjes en een klein supermarktje

Wij komen hier zeer zeker nog een keer terug

Het is een kleinschalig complex, 18 kamers maar wel super ruim! Het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar. Mocht je iets nodig hebben dan regelen zij dit voor je. Zeker een accommodatie om naar terug te gaan! Uitgebreid ontbijt, wel de mogelijkheid om broodjes te bestellen maar geen mogelijkheid tot avondeten. Niet getreurd dit kan 200 meter verderop, daar vlakbij zit een kleine supermarkt waar je voor je dagelijkse boodschappen terecht kan!

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Mina voor je op een rij gezet:

Mooi appartement, gastvrij, zorgzame, leuke mensen

Dick en Hetty Weijma
12-9-2017

We zijn bijzonder gastvrij onthaald, we hadden een appt. met zijzicht maar na 2 dagen mochten we verhuizen naar een veel groter appt. aan de voorkant met zicht op het meer. Nadeel is dat er geen lift is en (in ons appartement) geen kookgelegenheid, alleen een waterkoker en magnetron. Het ontbijt was uitstekend, heel uitgebreid.

Het complex ligt niet op loopafstand van de stad Ohrid (ca 8 km) maar in de buurt zijn wel prima restaurantjes te vinden

Vila Mina ligt mooi gelegen met uitzicht op het meer van Ohrid. Bediening is erg behulpzaam en service gericht. Gezellig terrasje met klein zwembad en een voortreffelijk ontbijt.

Minpunten: het zijn gewoon hotelkamers met koelkast, geen appartement en al helemaal geen kitchenette aanwezig. Nadeel is verder dat er geen lift is, en als je dan op de 3e verdieping zit en je vrouw heeft artrose, dan is dat niet echt prettig.

Je kunt er een kleine lunch nuttigen, maar ze hebben geen restaurant.

Beste vakantie ooit

Manon
7-7-2017

Vila Mina is leuk, schone appartementen, spreken goed Engels! Personeel is echt super aardig en relaxt, maken nergens een probleem van en doen hun uiterste best je welkom te laten voelen en je overal mee te helpen. Het is net een familiebedrijfje. Je kan prima een dag chillen aan het zwembad, bij het meer of op het terrasje.

De excursies waren helemaal top, wij hebben een pakket via touroperator geboekt, was heel goed verzorgd. Vooral het nationaal park Mavrovo is een aanrader (neem goede schoenen mee).

Met 5 minuten ben je in Ohrid centrum, 5 euro (300 denar) voor de taxi. Taxichauffeurs zijn ook vriendelijk en niet opdringerig (je hoeft ook geen fooi te geven als je dat niet wilt, doen ze niet moeilijk over).

De Macedoniërs zijn echt heel relaxt en vriendelijk, ik heb me zelden ergens zo thuis gevoeld.

Wij komen zeker weten terug!!

Mochten de centen het toelaten, willen we zelfs een vakantiehuis hier ;)

Macedonia en Vila Mina, blagodaram!

Topvakantie!

Mats
7-7-2017

Een supermooi en schoon hotel. Personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. Voor 5 euro ben je met de taxi binnen 10 minuten in het centrum van Ohrid, maar als je alleen wil zwemmen (in het zwembad of het meer) hoef je het hotel niet te verlaten. De drie excursies die we via touroperator hebben geboekt waren ook boven alle verwachtingen uitgestegen. Echt een aanrader!

Prachtige vakantie

Jasper Quak
13-3-2017

We vonden alles prima, het weer, de locatie, het land, de excursies en we gaan er vast en zeker nog een keer naar toe om andere steden te bezoeken.

Oude reviews (archief)

Top inzet qua mensen, super vriendelijk.

Alleen kijk wel uit dat je de appartementen goed uitzoekt.

De kleinste appartementen zijn echt klein, en hebben een paal dwars in de kamer staan.

Het hotel is wel super gehorig, deuren dichtslaan hoor je door het hele hotel.

Praten in de hal is tot boven in het hotel te horen.

Geen lift, alles betegeld. Meer hotel dan appartementen.

Ontbijt is op zich prima, maar het moet maar net je smaak zijn. Ongezellige ruimte voor het ontbijt, dat wel.

Je moet eigenlijk wel zorgen dat je een auto hebt als je wat wilt zien.

Aan de andere kant, een taxi kost ook nagenoeg niets, bus stopt voor de deur.

Mooi uitzicht over het meer.

Hoeveelheid ruimte gewaardeerd op de te kleine kamer (die we niet hadden geboekt overigens......!)

heel mooi

postma
15-8-2016

Erg naar ons zin gehad vriendelijke mensen behulpzaam zelf op dag vertrek stonden de broodjes en drinken klaar om 5,00 smorgens elkedag werd de kamer schoon gemaakt en nieuwe handoeken

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Mina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Mina in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Mina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vila Mina scoort een 8.45 uit 10 op basis van 34 reviews.