Hotel Unique Resort & Spa

Hotel Unique Resort & Spasterstersterster

8.5Fantastisch

Macedonië, Macedonië, Ohrid

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Unique Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

In Ohrid (Macedonië) vind je Hotel Unique Resort & Spa. Hier verblijf je in een zeer ruime en lichte kamer. De handdoeken bij het zwembad kun je kosteloos gebruiken. Dit resort is minder geschikt voor rustzoekers. want er is overdag vaak muziek en de lichten zijn vrij fel. Wandel vanuit het hotel over de boulevard naar het centrum van Ohrid.

44 reviews over Hotel Unique Resort & Spa

• 9Nanda10-09-2019

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Een heerlijk hotel, goede verzorging, lieve. behulpzame mensen en prachtige kamers. Het ontbijt buffet heerlijk en uitgebreid. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Mr RPW van Mondfrans10-09-2019

nooit meer

bar slecht hotel,kleine ouderwetse kamers,slecht ontbijt,scrambled eggs nooit warm Gaan hier nooit meer naartoe!(4 sterren?,hoe komen ze er aan?)

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Christian en Joyce09-09-2019

Een super vakantie met een heel goed hotel!

Wij als gezin met een kleine van bijna 2 jaar hebben het er super gehad. Mooi en goed hotel. Personeel ontzettend vriendelijk en ondanks dat hun Engels niet altijd top is kom je er zeker uit. Wij hebben geen problemen gehad met de bedjes aan het zwembad. Voldoende keus. Min puntje aan het zwembad zelf, TE KOUD. Onze zoon wou 9/10 keer niet in het pierebadje omdat het te koud was. Verder zag je ook niemand echt lang in het zwembad, alleen voor het afkoelen. Bij de bar aan het zwembad was alles te bestellen qua eten en drinken. Ideaal! Badhanddoeken service ook geweldig. Sochtens nieuwe pakken en einde dag weer inleveren. Restaurant hadden wij alleen ontbijt. Ruime keuze in beleg en warme hap. En inderdaad het brood was SUPER SLECHT. Om de 4 dagen 'vers' brood. Wij gingen sochtens voor brood naar het bakkertje die naast het hotel zit. Kamer top!! Lekker ruim! Goed campingbedje. Elke dag schone handdoeken. Savonds op terras erg gezellig!!

• 8Huntsman06-09-2019

Prima hotelen locatie!

Mooi en schoon hotel. Eigen pin automaat bij de ingang dus dat is er handig. Ontbijt ruim voldoende en genoeg keuze. A la carte, drankjes etc in het hotel gewoon goed betaalbaar. Voor ongeveer 1,25 euro heb je koffie, fris, bier etc. Een grote en lekkere gegrilde spies gegeten in het hotel voor nog geen 8,- euro en allemaal keurig verzorgd. Personeel bij receptie en spa is niet bijzonder vriendelijk, maar doen wel wat je mag verwachten. Restaurant en schoonmakers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In de grote kamers 2 airco's . afzonderlijk bedienbaar. Ideaal! Ze blijven ook aan als de balkondeur open gaat. Zwembad lekker fris en rustige sfeer. Zacht muziekje en weinig gedoe rondom bedjes. Ligging van hotel is prima. Er zit een bakkertje en een winkeltje op een paar stappen afstand. Centrum loop je met 15 minuten via de boulevard waar van alles te zien is!

• 9Martin03-09-2019

Gewoon heel goed!

Hotel is goed en heeft een goede ligging vlakbij het centrum. Voor volwassenen is dit hotel uiterst geschikt en behoort dit hotel in het kleine rijtje van de beste hotels van Ohrid. Voor wat oudere kinderen is er qua zwemplezier wat minder te doen rond het zwembad. (Glijbanen enzz ) Het ontbijt is voldoende en goed. Op 1 dingetje na, en dat is het brood. Dat moet je roosteren om er wat goeds van te maken. Dit is echt vatbaar voor verbetering en moet dit hotel echt heeel snel gaan verbeteren. Kan eventueel klanten gaan kosten. Daar klagen mensen heel veel over! Hoop dat ze dit lezen. Maar het neemt niet weg dat je nog altijd voor zo,n hotel in Ohrid, Macedonie nog altijd wel het cijfer 9 moet geven, want het zijn een paar kleine dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn. Voor de rest zeg ik tegen vakantiegangers. Boek dit hotel! Het is gewoon over het geheel gezien top! Volgend jaar ga ik weer terug.

• 8Marcia21-08-2019

Mooie kamers

Pluspunten: Ruime kamers, goed werkende airco (die je niet van temperatuur kunt veranderen), prima maar wel iets harde bedden. 2 soorten douches, 2 verschillende handdoeken pp. Ontbijt was prima, in buffetvorm. Wat soorten vers fruit, warme en koude etenswaren. Ziet er allemaal netjes en nieuw uit. Na een probleem met onze wc konden we snel verhuizen naar een andere kamer. Zondag een dj bij het zwembad. Handdoeken service is prima! Minpunten: hotel was wel wat klinisch, weinig sfeer. Personeel van de receptie is niet warm, ze zitten ook achter een net te hoge balie. Het zwembad is voor iedereen bereikbaar dus zo zitten er ook mensen (lokale bevolking en Nederlanders) die niet bij Unique horen. Jammer, want zo moet je 's morgens toch je handdoek bij het zwembad gaan leggen. Te weinig bedjes bij het zwembad. Het zwembad was op een dag melkachtig en daar kregen we geen updates over. Slechte communicatie. 15 min lopen naar centrum.

• 10Brigitte Van Beelen21-08-2019

Geweldig hotel, prachtig land!

Het hotel is geweldig! Iedere dag schone handdoeken, handdoeken service voor het zwembad. Enorm vriendelijk en service gericht personeel, echt waar werkelijk stuk voor stuk! Chapeau. Gigantische hotelkamers, alles wordt aangevuld. Wifi werkt perfect, ook aan het zwembad. Fijne goedwerkende airco. Ontbijt was echt erg uitgebreid en werd goed aangevuld. Wij raden dit hotel warm aan!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Vincent12-08-2019

Wat een leuk land!

Noord-Macedonië is een prachtig land want over een paar jaar veel drukker en duurder zal zijn. Nu gaan! Ohrid is heel gezellig en doet niet onder voor Griekse faciliteiten. Prachtig meer, leuke boulevard en gezellige drukte. Veel leuke restaurantjes. Het hotel is prachtig! Enorme kamers, veel luxe. Ontbijt is echt prima, voor ieder wat wils. Personeel is echt vriendelijk! Mocht je met een touroperator let dan op dat je ongeveer direct een informatie bijeenkomst ingetrokken wordt. Goede informatie maar de excursies zijn duur. Aan de boulevard boek je dezelfde kwaliteit tegen veeeeel lagere prijzen! Saint Naum een grote commerciële toestand die ik zou skippen. De bergen in, lekker midden in de natuur!!! Hotel ligt op kwartiertje van de drukte. Prima te doen! Heerlijk zwembad waar nu nog nauwelijks handdoeken worden gelegd. Ideaal!

• 2Don11-08-2019

Geen sfeer, geen gezelligheid, wegblijven!

Het enige mooie aan dit hotel zijn de kamers. Personeel onvriendelijk, roken liever dan dat ze werken. Er wordt totaal niet gecontroleerd of mensen die op bedjes liggen wel gasten zijn. Vandaag waren er rond de 8 locals die gebruik maakte vh zwembad en dus ook de ligbedden zo dat betalende gasten niet konden liggen. Ook echte Nederlanders trieste figuren die ergens goedkoop een appartement huren maken gebruik van het zwembad, echt te zielig.

Ontbijt elke dag hetzelfde en ik vraag echt niet om croissants, ontzettend smerige automaat koffie. Nu is de hoteltoaster al enkele dagen kapot, staan er 2 thuis apparaten van Philips wat een eeuwigheid duurt. Vandaag ook problemen met het zwembad pomp chemisch probleem. Er mocht niet gezwommen worden, nergens staan er waarschuwingsborden!! Op het einde vd dag mocht je zwemmen op eigen risico. Nederlandse gasten die aan t zwemmen waren werden niet geïnformeerd want dat vond mdw niet zijn taak

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Jasper06-08-2019

Top hotel

We verbleven in dit heerlijke hotel vlakbij Ohrid. Het is een goed hotel met welbekende grote kamers. Elke dag komen er schone handdoeken en wordt het bed verschoond/opgemaakt. We hebben ook gebruik gemaakt van de mini bar en laundry service. Dit op verzoek binnen een dag aangevuld of retour. Super!

Tevens een goed ontbijt en prettig receptie- en barpersoneel.

12 tips over Hotel Unique Resort & Spa

• M, 06-10-2018

Verder zijn wij naar het puntje van Ohrid gelopen; Church of St. John at Kaneo. Een prachtig uitzicht over het meer en leuk om door de smalle straatjes te lopen. Tevens verrast over het bosgedeelte wat daar is. Leuke actie voor een iets mindere zonnige dag. De terugweg zijn wij naar beneden gelopen (naar het water) en daar waren, heel verrassend, allemaal horeca tentjes die zorgen voor een prachtig plaatje aan het water. Via een houten pier kan je terug richting het centrum lopen.

• M, 06-10-2018

Paragliding was ook erg tof, gezien het vele groen en het water veel te zien. We hadden van tevoren niet kunnen bedenken dat we dit gingen doen, geen spijt van gehad en een dvd met beelden ontvangen als aandenken. Su was een nieuw, net een paar dagen open toen wij er waren. In vergelijking met alle andere horeca is het daar Europees prijzig. Een groot verschil.

• M, 06-10-2018

Aanraders: Broodjeszaak voor (naast) het hotel waar je makkelijk een lekker broodje kan halen. Een andere aanrader is zeker Di Angolo Pizzeria (steegje bij het plein in het centrum) heerlijk buiten gegeten. Er is weinig variatie in Ohrid qua keuken en we vonden de kwaliteit ook niet altijd overal opperbest maar bij Di Angolo Pizzeria echt lekker gegeten! Must go wat ons betreft.

5 vragen over Hotel Unique Resort & Spa

• Rohrid, 03-05-2019

Snorkelen...

Beste mensen, Wij gaan in de zomervakantie naar dit hotel. Kan iemand vertellen of je nabij het hotel al meteen goed kan snorkelen of heeft iemand tips of ervaringen rondom snorkel in het Ohrid meer? Met goed snorkelen bedoel ik dan ook dat er iets te zien is onderwater...

• A.F.K., 05-03-2019

Parasols

Hoi, zijn er voldoende parasols aanwezig bij het zwembad? Ik zie er op de foto's maar een paar? Mijn man kan slecht tegen de zon en het zou erg jammer zijn als we wat dat betreft zouden 'misgrijpen'.

Bedankt!

• Bert., 26-06-2018

vliegveld ohrid

Klopt het dat men veel formulieren in moet vullen op het vliegveld als je met een ID kaart reist ?

Roel Vrancken, 14-07-2018

We zijn een gezin met twee volwassenen en twee kinderen (1,5 & 4jr), we reisden allemaal met ID kaart. Bij de douane hebben we niks extras hoeven tonen dan de ID kaart en reisvoucher. Er was voor ons in ieder geval geen papierwerk. Let wel, (gescheiden) ouders moeten wél toestemmingsformulieren bij zich hebben wanneer ze alleen met de kinderen reizen!

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig