Hotel Tourist

Hotel Tourist
6,4

11 tips over Hotel Tourist

Rikie, 10-6-2015
Dorpje Vevchiani (vanuit Struga) Mooie watervalletjes in het bos. Daarna lunchen bij restaurant Kutmicevica. Stoofschotel met uien en champignons overheerlijk!
Rene, 5-10-2014
met een taxi een rond trip maken is ook erg leuk.
pedro2312, 26-9-2013

ga hier niet heen als je rust zoekt ,kom je voor de natuur dan ben je hier wél aan het juiste adres want die is erg mooi , hou je van snorkelen dan kan dat prima want het water is heel helder (zit alleen geen grotere vis dan een paar guppy's.

neem voldoende anti wespen spray mee want het stikt er van op het terrein , bij het eten, strand ,zwembad e.d.

met de bus naar struga ? vraag aan de plaatselijke bevolking welke bus en iedereen is bereid je te helpen (zeer vriendelijke mensen)

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet:

pj_2, 26-9-2013

bus kun je tegenover het hotel instappen (bij het weggetje omhoog) 20 of 30 dinar pp , indien de taxi bij je stopt flink afdingen (zeg max 100) want die gaan anders leeg terug naar ohrid en pakken alles mee wat ze kunnen verdienen.

eet en drink gerust af en toe buiten het hotel want het kost er belachelijk weinig.

stap niet op de kleine bootjes want ze rekenen weinig 5 tot 10 euro maar varen dan een heel klein rondje en zetten je weer af, iets meer en je vaart met een grote boot het meer rond.

Martton, 19-9-2013
Uit het hotel naar rechts de weg oplopen is een strandje met dekjes op de ligbedden. Nog een stukje verder kun je heerlijk eten bij Villa Klia.
Rene, 8-8-2013

Ga niet met het hotel/Fibula op tour, dan ga je over het algemeen in grote groepen. Wij zijn met Lale tours gegaan wat in kleine groepen is en NL reisbegeleiding.

Andere tip: vanaf de haven kan je voor 10 euro pp op een schip (wel wat grootschaliger) naar St. Naum (klooster ergens), het heeft een Nederlandse kapitein die het erg goed doet.

Luut, 26-6-2013
Huur een prive taxi met chauffeur voor ca. 80 euro per dag en ga op je eigen gelegenheid de prachtige omgeving bekijken.
Dalindcy, 16-6-2013
De lijnbus is veel goedkoper dan een taxi! Vraag meer informatie bij de receptie.
j.kamphuis, 10-6-2013

een bezoek naar albanie is zeker aan te raden,echter de wachttijden

bij de grens kan behoorlijk oplopen.

Ellen, 14-10-2012
Wijs erop, dat het voor mensen die slecht ter been zijn, dit hotel zeer ongeschikt is, omdat het binnendoor en buitenom alleen via trappen te bereiken is.

We hebben een aantal aanbieders voor Tourist voor je op een rij gezet: