Géén boekingskosten

Tourist

MacedoniëMacedoniëOhrid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Tourist voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 43 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.6VoldoendeScore uit 43 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Tourist

• 6Familie Jansen03-08-2019

Teleurstellend hotel

Dit is een prima hotel voor op doorreis. Ontbijt was ronduit slecht met droog oud brood. Blauwe eieren en slappe koffie. Met het diner moet je geluk hebben. Kom wel vroeg anders heb je geen eten,plek en bestek. Personeel is wel vriendelijk maar niet gemotiveerd.(waarschijnlijk onderbetaald) Kamers zijn wel schoon maar slecht onderhouden. Onze kamer beschikte over een airco en dat was top. Wel eventjes filter schoon spoelen 🙄 Verder prima geslapen al is het wel erg gehorig. Mooi uitzicht vanaf het balkon op het meer. Strand is van kiezelstenen dus echt waterschoenen meenemen. Water is zeer helder, je kunt er prima snorkelen. Verder geen speeltoestellen voor kinderen of iets dergelijks. Tip... Voor 20euro kun je je van Ohrid terug naar het hotel laten brengen per bootje.

Maak een kopie van je paspoort anders moet je het origineel hier afgeven voor administratieve doeleinden.🤔

• 7Magda Broers15-09-2018

Geslaagde vakantie!

Het was een fantastische week samen met mijn dochter.Het hotel was goed, eten super goedkoop.Strand is kiezelstenen, waterschoenen niet vergeten mee te nemen, een aanrader

• 6Beth30-08-2018

Nooit meer

Zeer gedateerde kamers, is geen hotel maar dependence. Ontbijt redelijk, diner matig, halfpension niet aan te raden. 3 Dagen veel overlast van 300 zeer luidruchtige Macedonische sporters. (Ambtenaren) Daarna werden we 2 dagen vergezeld door een school uitgehongerde kinderen die bij de maaltijden niet wisten hoe snel ze hun borden moesten vullen. Vooral dat ene bakje aardbeien wat we met zo'n 150 gasten moesten delen was in 5 minuten leeg. Bedden waren prima, handdoeken schoon. Het was goedkoop maar voor €100 meer zaten we 2 weken later in een nieuw hotel, wat een verschil.

• 5JL van Duijvenbode30-08-2018

Nooit en nooit meer hotel Tourist.

Een zeer slecht hotel en het is ook geen hotel alleen maar een dependance om in te slapen. De kamer was bedroevend slecht en gehorig en de badkamer was helemaal een drama. Veel kapotte tegels, losse elektrische bedrading en je kon nergens je spullen kwijt. Alleen maar 1 grote lamp de rest was defect, geen stop in het bad omdat deze niet was bestemt om te relaxen? Zeer brandgevaarlijk geen ontsnappings route aanwezig je zit als ratten in de val als je boven zit. Het strand niet begaanbaar vanwege bouwactiviteiten. Het ontbijt en diner zeer sober. In die tijd veel Macedonische ambtenaren die hun tijd in de avond doorbrachten met feesten en drinken en alles stond in het teken van deze mensen en de toeristen werden niet gezien of gehoord. Bij het zwembad was alles in beslag genomen door deze groep waarbij er veel werd gedronken en lagen er veel glazen en flessen rond het zwembad. Buiten was het vuil en veel spullen verroest.

• 7Klaas Jacob Bak12-04-2018

Verrassend mooi en leuk en toch eenvoudig.

Een zeer eenvoudig hotel direct liggend aan het meer van Ohrid. Een prachtig groene omgeving. Vriendelijk personeel. Toch heb je het gevoel dat je beetje terug bent in de jaren 70. Het hotel is verouderd en veel is kapot (versleten gordijnen, kapotte terrasstoeltjes op balkon of TV doet het niet meer. Ooit was het hotel ten tijde van de oostblokperiode een top hotel. Het hotel staat in verbinding met het iets luxere Metropol hotel wat bij elkaar hoort. De prijzen zijn laag, dus eigenlijk moet je ook niet meer verwachten. Toch een zeer geslaagd verblijf juist omdat de verwachting niet hoog was gezien de prijs via touroperator en omdat het hotel in een prachtig rustig groen gebied ligt. Wat dat betreft de moeite waard om misschien nog een keer te gaan. Leuke tochtjes gemaakt tot zelfs in Albanië en Griekenland met de huurauto. Zeer de moeite waard. Ook in de bergen geweest met waanzinnig mooie ruige vergezichten. Al met al een top vakantie!!!

• 3Léon15-08-2017

nooit meer

voor de natuur moet je er zeker naar toe maar wij vonden het erg saai grauw geen activiteiten vreselijk oud hotel

• 6Narcisse08-08-2017

Voorlopig niet meer !

Zeer gedateerde kamers ,sumiere informatie we hebben totaal geen" info" gekregen de hoosthes was alleen aan het vertellen waar je naar toe kon en wat het koste. Na 3 verschillende kamers te hébben gehad eindelijk er 1 met airconditioning ! Jammer , er zijn een paar personeel leden die super zijn de rest van" alles" doe je samen met je medelanders.

• 6Mikey06-08-2017

Rustige vakantie, extreem goedkoop eten en drinken

Als je reist met jonge kinderen en een buggy hebt hou er dan rekening mee dat dit hotel buggy/rolstoel onvriendelijk is. Omdat hotel Tourist gebruik maakt van de ontbijt- en dinnerzaal van hotel Metropol dien je een via een trap dat deel te bereiken.Tourist is vervallen, maar prima om alleen te slapen, badtegels zitten los, stopcontacten open. Wij hadden wel een prima campingbedje voor onze dochter van 10 maanden. Zwembad is prima, heb alleen het idee dat het weinig gefilterd wordt. Overal is wifi beschikbaar, niet altijd even snel maar het is er.. Ook als je bij het meer zit is er wifi beschikbaar. Laatste dag gingen we nog een dinner doen, ze gaven aan dat we er geen recht op hadden terwijl wij half pension hadden. Ober zei ga maar eten ik regel het wel. Achteraf moesten we betalen, 10 eu pp. (heel duur). Eindstand heb ik dit niet betaald. Eten in restaurants is extreem goedkoop (4 pp hoofdgerecht incl drinken). Om van hotel naar supermarkt te komen is er een extreem gevaarlijke weg

• 4Rachel16-07-2017

Vreselijk hotel!

Genoten van Orhid maar hotel tourist vreselijk! Kamers vies kapot en erg gehorig! Dronken lui die je snachts luidruchtig wekken. Geen vraag beantw want niemand spreekt Engels! Wcbril ontbrak, afstandbed. vd airco ontbrak (bewust, andere kamers idem), stop voor badkuip idem. Je slaapt er alleen voor derest ih hotel ernaast..rot verbinding. In de avond is het echt super saai in het hotel! Wel positief: het uitzicht op het meer vanaf het balkon. Zwembad en eten ook goed maar dat zit dus in het andere hotel. Ik las van te voren de reviews over de aardige mensen maar hier kon ik me totaal niet in vinden! Eerder onbeschoft. Ligt aan mij zou je denken maar de gehele 4de verdieping Nederlanders dus heb ook van de anderen gehoord. Orhid zelf is wel prachtig en zeer goedkoop! Ohrid en de nationale natuurpark is echt een aanrader! Taxi's voor de deur. 300 den (5 eur) naar centr. Haven met boattrips. 15 eur per 30 min met een boot gevaren. Met zn 2en of 20en blijft 15 euro. Aanrader!

• 6Inge schlosser13-06-2017

Hotelkamer nooit meer

Service erg goed. Schoonmakers moeten ander beroep zoeken want schoonmaken kunnen ze niet

Hotel Tourist info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Settlment Konjsko B.B., 6000