Hotel Tinosterstersterster

Macedonië, Macedonië, Ohrid

8Fantastisch

• Sauna
Tonen op kaart

Hotel Tino (Ohrid) is een simpel hotel met een goede service. De kamers zijn schoon en worden elke dag van schone handdoeken voorzien. Het ontbijt is goed, net als het diner in het restaurant. Er is geen zwembad, maar wel een wellnessgedeelte in de kelder. Ook zit je op loopafstand van het meer van Ohrid en van het centrum. Bezoek ook eens Struga.

112 reviews over Hotel Tino

• 2018
    8Wim16-08-2018

Prima verbijf

Wat verouderd hotel. De kamer waar wij verbleven was aan de achterzijde en wel wat aan de kleine kant . Vanaf klein balkon niet zo'n mooi uitzicht . De kleine koelkast was wel bijzonder handig, als mede ook de airco. Het laken over matras was te klein en daarbij misten wij de matrasbeschermer ( uit hygiënisch oogpunt) . Overigens wel goed geslapen . Badkamer met toilet en Föhn niet al te groot . Handdoeken worden wel elke dag verwisseld . Het ontbijt wat geserveerd wordt is goed . Alleen de gekookte eieren waren veel te hard . De ligging van het hotel is wel mooi. aan de boulevard met prachtig uitzicht . Helaas mist het hotel een zwembad, maar beschikt in de kelder wel over een wellness ruimte met sauna , stoomcabine en bubbelbad . Al met al toch een prima verblijf in Hotel Tino

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Ip13-08-2018

Redelijk hotel

Goede ligging en vriendelijk personeel. Ontbijt was goed. Hotelkamers zelf zijn erg schoon, maar verouderd. Stopcontacten hangen los uit de muur, de houder waar de douchekop aan moet zit met tape aan elkaar geplakt, lampen hangen los etc. Bedden zijn niet geweldig. Daarnaast zijn de kamers erg gehorig (zowel geluid van andere hotelgasten als van buiten). Hebben oordoppen moeten kopen. Eten in het restaurant beneden is goed, wel prijzig t.o.v. andere restaurantjes in de buurt. Ligging t.o.v. het centrum en strandjes is top. Als je naar links loopt kom je uit bij Cuba Libre (wel van tevoren bedjes reserveren) en 2 andere strandtentjes. Als je naar rechts loopt kom je ook uit bij leuke strandjes (Kaneo Beach en PotPes).

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

8f.rengelink24-09-2017

prima

service ligging hotel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met partner in september 2017

• 7Marcel30-08-2017

Redelijk hotel met een mooie ligging

Wij vonden de kamer erg klein , ook het geluid van de muziek s,avonds en s,nachts vonden wij storend , we waren hier voor gewaarschuwd , maar we hadden niet verwacht dat het zo hinderlijk zou zijn. Ontbijt was redelijk , de menukaart voor halfpension is beperkt. De ligging van het hotel was wel goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Leonie07-08-2017

Goed hotel met mooie ligging aan het meer

Hotel Tino is een kleinschalig hotel. De kamer is wat klein, maar er wordt goed schoongemaakt. Elke avond speelt er een orkestje in het restaurant. In andere recensies wordt er hoog opgegeven over het eten, wij vonden het niet zo goed. Nogal zout en duur in vergelijking tot andere restaurantjes. Als je naar het haventje in het stadje loopt zijn er veel leuke en goede restaurantjes. Wel is het personeel heel vriendelijk. Er is een aanbieding van touroperator: drie excursies voor 99 euro. Wij zijn naar Albanie geweest en hebben een boottocht gemaakt naar St Naum. De boottocht duurt 1 1/2 uur en is erg mooi. Overal liggen kleine bootjes in het water die dit aanbieden voor 10 euro. Wij betaalden 39 euro en daar was een diner inbegrepen op een andere dag. En een stadswandeling met gids door Ohrid, zeer de moeite waard. Alleen het kasteel wordt tijdens deze tocht niet bezocht. Dit hebben wij apart gedaan, prachtig uitzicht. Het verkeer is vreselijk, een auto huren is niet aan te raden. De omgeving is prachtig en als je naar links loopt kom je een paar strandjes tegen met ligbedden. Daar is het heel druk. We hebben een keer een taxi genomen naar het andere hotel met zwembad.

• 8L.T05-08-2017

Prachtige locatie

Het hotel viel ons wat tegen qua ruimte. We hadden een kamer aan met meerzicht. Blijkbaar was dit een 3 persoonskamer, wat erg krap was. Heb meerdere keren mijn knie gestoten aan het bed omdat de kamer zo klein is. Badkamer is ook erg klein. Ontbijt was niet bijzonder. Tijdens onze eerste ochtend was het brood erg droog. Gelukkig was dit later beter. Wij hebben niet zo vaak ontbeten in het hotel omdat we op een paar dagen wat later waren. Eén keer hebben we echt heerlijk ontbeten. Veel lekkere en verse broodjes. Jammer dat dit niet op alle ochtenden zo was. Avondeten is goed!

Verder is de ligging perfect! Rechts richting het centrum en links naar de strandjes. Maar ook voor het hotel kon je aan het water liggen op het gras. Ohrid is een levendige stad. 's avonds lopen er erg veel mensen over de boulevard en in het centrum.

• 9Kevin27-07-2017

Geweldige ligging!

Hotel Tino is een compact hotel, dat deel uitmaakt van een zeer goedlopend restaurant en een pub/bar. Met name de ligging is fantastisch, een 10/15 minuten lopen voordat je in het oude Ohrid bent, met talloze restaurants, winkels, oude gebouwen. Hotel is direct aan het meer gelegen alwaar je kunt zwemmen in het heldere water. Wil je meer een "strand/ zon" vakantie loop je 10 / 15 minuten naar de andere kant om uit te komen bij 3 strandtentjes. Hier kun je voor 200 denar (3,50€) een bedje reserveren en genieten van de zon, het meer en de rust. Met name de veelzijdigheid is fantastisch. De kamers waren klein, maar zeer verzorgd. Ook wij hadden halfpension (achteraf gezien beter voor logies en ontbijt kunnen gaan, aangezien je overal voor €10 p/p hebt gegeten. het is rond 21.00uur ontzettend druk in de restaurants in de stad. Daarna is het ook nog steeds erg levendig in het oude gedeelte. Ontzettend gezellig. Voor iedereen (elke doelgroep) is dit geweldig.

• 7Jan05-07-2017

Goede keus

Het is een prima Hotel, je moet wel tegen drukte en nogal geluidsoverlast kunnen. Vooral in de late avond. De verzorging is prima, kamers schoon en een uitgebreid ontbijtbuffet. Wij vonden het wel jammer dat we HP hadden gekozen, is goed maar beperkt. Op de uitgebreide menukaart stonden toch gerechten op die we graag hadden willen proberen. Personeel niks op aan te merken, ging allemaal naar wens.We zouden hier zeker weer naar toe gaan om te eten, maar dan vanuit een ander Hotel wat toch wat rustiger ligt en ook een zwembad heeft. Buiten zitten kon je alleen aan de Boulevard voor het Hotel op een bankje. Wel een prachtig uitzicht op het Meer.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Desiré25-06-2017

grandioos

Kamers zijn wat klein maar uitzicht op meer grandioos. Ontbijt heel uitgebreid, voor iedere smaak is er wel iets. Bij half pension krijg je een verkleinde kaart, waarbij genoeg keuze is, behalve bij de voorgerechten, daarbij had je de keuze : soep of salade. In dit hotel kan je met euro's, dinars of met credit kaart betalen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8p. van latesteijn17-06-2017

Hotel Tino een prima hotel

Net terug van een prima vakantie aan het meer van Ohrid. Hotel Tino met vriendelijk personeel en een prima service. Het eten was prima. We hadden half pension geboekt. Er zijn twee menukaarten een voor halfpension (beperkte keuze) en een voor als je daar gaat eten. (uitgebreide menukaart)

Gereisd met partner in mei 2017

29 tips over Hotel Tino

• Kees Debel, 26-06-2012

Hou je van wandelen of fietsen, dan ben je in en om Ohrid helemaal op je plek. De hele omgeving is uitstekend begaanbaar; vele bezienswaardigheden zijn op loop- en fietsafstand binnen bereik. En nu je toch in de buurt bent: aan de overzijde van het meer ligt Albanie, een must! Dat land bezoek je het liefst met een georganiseerde excursie van een hele dag.

• Ronald, 13-09-2013

Boek via lokale mensen (George en Dusko) je dagjes weg. Betrouwbaar en leuke mensen. Buiten reisorganisatie om is bijna alles goedkoper zoals auto huur e.d

• W. Nijhuis, 17-09-2013

in september kunnen de avonden koud zijn. Neem een trui mee.

8 vragen over Hotel Tino

• Victor, 18-03-2018

Koelkast

Kun je spullen die je koel moet bewaren in een koelkast stoppen

• Mieke, 26-11-2017

Fietsen

Verhuurt hotel Tino elektrische fietsen? En kan men überhaupt goed fietsen in Ohrid?

• Sil, 18-08-2017

Pinnen

Hallo wij gaan binnenkort naar hotel tino. We vroegen ons af of je hier ergens in de buurt kan pinnen? (Maestro)

Zoë, 25-06-2018

Ik ben erg benieuwd of dit inderdaad kon?

Hannek, 27-10-2018

Bij Hotel Royal View iets terug richting centrum zit Steve s coffehouse (heerlijke koffie, gebak en broodjes) daar staat een pinautomaat.

Hotel Tino info

• Aantal sterrensterstersterster

• Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages