Hotel Tino

Hotel Tino
7,4

29 tips over Hotel Tino

Rob en Riet Wijdeveld, 5-9-2015
Grote verscheidenheid aan kamers geven voor ieder wat wils. Dichtbij hotel verschillende leuke restaurantjes aan het water voor de avonden. Centrum Ohrid is per taxi voor 3,00 euro te bereiken.
janet, 12-7-2015

Neem een kamer meerzicht ,en het eten is er super maar wel een beetje veel(dus grote porties)

Neem een taxi en hij brengt je naar mooie plekjes en je krijgt er in engels een tolk bij

Lily Bruinsma, 12-6-2015
lekker wandelen gewoon niets doen is ook lekker en voor een top plek vraag maar aan het personeel

We hebben een aantal aanbieders voor Tino voor je op een rij gezet:

Wil en Gerard, 29-9-2014
Boek logies en ontbijt , zodat je zelf de keuze hebt om`s avonds te eten waar je wilt.
h.hoppe, 30-8-2014

op het internet word Excursies met Dusko en George zeer aan geprezen,

wij vonden het een stel cowboys en erg brutaal.

komen hun afspraken niet na.

in tegen stelling met LALE TOURS.

lale tours heeft ons twee prima dagen bezorgt met geweldig eten en drinken.

met lokale Nederlandstalige gidsen.

zeker een aanrader voor een relaxte dag

www.laletours.com

jam.van.dorst, 11-7-2014
Voor het hotel lopen George en Dusko, die excursies aanbieden. We hebben er 2 bij hen geboekt en geen spijt van gehad. De door hen aangeboden dorpentocht is erg boeiend ivm enkele lokale culturele dingen. Ook de excursie naar Mavrovo met een mooie wandeling naar een waterval is eg leuk. Op eigen gelegenheid met de boot naar St Naum is veel voordeliger dan via een aangeboden excursie door de reisleiding.

W. Nijhuis, 17-9-2013
in september kunnen de avonden koud zijn. Neem een trui mee.
Ronald, 13-9-2013
Boek via lokale mensen (George en Dusko) je dagjes weg. Betrouwbaar en leuke mensen. Buiten reisorganisatie om is bijna alles goedkoper zoals auto huur e.d
Karma, 12-9-2013
Ga op excursie met Dusco. Hij is vaak voor het hotel te vinden.
MaC, 10-9-2013
Tip: Ga eens met George en Dushco op excursie. Zij gaan altijd met een kleine groep op excursie. Veel leuker, gezelliger en leerzamer dan met een grote groep. Ze passen eventueel het dagprogramma aan, aan de wensen van de groep. George en/of Dushco zijn dagelijks te vinden op de boulevard tussen Hotel Tino en Hotel Royal View. Mocht u ze niet aantreffen, loop dan even binnen bij de Ierse Pub naast Hotel Tino.

We hebben een aantal aanbieders voor Tino voor je op een rij gezet: