8 vragen over Hotel Tino

• Victor, 18-03-2018

Koelkast

Kun je spullen die je koel moet bewaren in een koelkast stoppen

• Mieke, 26-11-2017

Fietsen

Verhuurt hotel Tino elektrische fietsen? En kan men überhaupt goed fietsen in Ohrid?

• Sil, 18-08-2017

Pinnen

Hallo wij gaan binnenkort naar hotel tino. We vroegen ons af of je hier ergens in de buurt kan pinnen? (Maestro)

Zoë, 25-06-2018

Ik ben erg benieuwd of dit inderdaad kon?

Hannek, 27-10-2018

Bij Hotel Royal View iets terug richting centrum zit Steve s coffehouse (heerlijke koffie, gebak en broodjes) daar staat een pinautomaat.

• mjpg, 04-09-2015

Badkamers

Heeft de familiekamer, bij Hotel Tino, een dubbele badkamer ??

Rob en Riet Wijdeveld, 05-09-2015

neen

We hebben een aantal aanbieders voor Tino voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store
    D-reizen
    D-reizen

• Wil vd Oetelaar, 19-02-2014

Dakterras Tino?

Is er een dakterras met ligstoelen bij Tino?

Sjouke, 01-03-2014

Hotel Tino heeft geen dakterras.

Loes, 04-04-2014

Goedkopere vluchten gaan alleen naar Skopje en dan zit je met vervoer naar Ohrid met de bus of auto is nog een heel eind rijden.

Wil, 06-03-2014

dank je heb je tips voor goedkope vluchten naar ohrid?

Sjouke, 06-03-2014

Nee helaas niet, wij hebben onze reizen 2 keer via corendon geboekt in een totaal pakket.

• Lian, 31-05-2013

weer/klimaat begin juli

Wij overwegen begin juli naar hotel Tino te gaan. Is het dan te doen qua klimaat. We willen graag een excursiereis doen. Of is het dan te warm?

Sjouke, 31-05-2013

Wij waren er vorig jaar rond die periode, was toen extreem warm, maar ook ongebruikelijk. Meestal is het aangenaam warm. Maar goed een hittegolf is nooit uit te sluiten.

• Frieda, 13-07-2012

zoek een nederlans sprekende gids

Heeft iemand een goede tip voor een nederlands sprekende gids ? En zo ja hoe we deze kunnen bereiken ?

Alvast bedankt!

Irene Klijs, 13-07-2012

Wij hebben gelogeerd bij lale tours in Pestani ongeveer 10 km vanaf Ohrid. Lale tours organiseerd ook excursies in het Nederlands . Contact in Nederland :Macedonie travel company 06-28145858 of in Macedonie www.lale-pestani.com. 0038 946285511 ned. gesproken. Excursies zijn in kleine groepen heel erg leuk.Heel veel plezier

Frieda , 15-07-2012

Wat fijn uw reactie . Ik ga hier zeker wat mee doen ... Wij gaan op vakantie van 17 aug tm 27 aug en logeren in hotel Tino . Ik hoop net als jullie veel van het land te komen zien en dit met een fijne gids .

Bedankt voor de tip !

Groetjes

berit, 20-07-2012

Hallo!

Ik ben geïnteresseerd in de excursies. Heb jij een idee of je de excursies ter plekke kan boeken (als je er ongeveer een week verblijft?)

Alvast bedankt!

irene klijs, 20-07-2012

Ja hoor dat kan. Je kunt eerst even kijken welke excursie je wilt doen. De meeste zijn een keer per week maar er zijn ook excursie twee keer per week

Veel plezier

berit, 20-07-2012

bedankt voor de snelle reactie!

• Christian, 05-10-2011

kluisjes

Zijn er in dit hotel kluisjes

ldehullu, 27-06-2012

Oke,dat is al wat dat de paspoorten er in kunnen.Foto toestel heb je toch meestal wel bij je.

arieaz, 12-10-2011

nee

Kees Debel, 27-06-2012

Ja, inmiddels wel. Gratis bij de receptie. Alleen geschikt voor geld en papieren.