Géén boekingskosten

MacedoniëMacedoniëOhrid

8.5FantastischScore uit 111 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+39/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 111 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel Tino (Ohrid) is een simpel hotel met een goede service. De kamers zijn schoon en worden elke dag van schone handdoeken voorzien. Het ontbijt is goed, net als het diner in het restaurant. Er is geen zwembad, maar wel een wellnessgedeelte in de kelder. Ook zit je op loopafstand van het meer van Ohrid en van het centrum. Bezoek ook eens Struga.

Bekijk de beschikbaarheid

112 Reviews over Tino

• 7Anoniem10-09-2019

Macedonië prima! Hotel misschien.

Wij hadden logies incl ontbijt. Het ontbijt liet te wensen over, brood werd zo uit een zak in de mandjes geschud. Als je niet als hotelgast kwam ontbijten kreeg je verse afbakbroodjes. Vleeswaren minimaal bijgevuld of je moest erom vragen. Koffieautomaat werkte niet naar behoren, eerste dag wel kon je kiezen uit koffie of cappucino, dagen ernaar stond er een grote koffiekan. Geen cappucino of je moest betalen. Dus ik zou zeggen geen ontbijt erbij nemen!

• 7Martin09-09-2019

Hotel ok, maar alleen naast een disco.

Hotel en restaurant was perfect. Alleen naast was een disco en kroeg tot diep in de nacht.

• 9Manuela07-09-2019

Super

Ontbijt was super lekker en uitgebreid. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! Hotelkamer was ruim en de bedden lagen lekker. Airco werkt ook goed in de kamer. Als je niet ver wilt lopen, kan je ook in het hotel dineren. Menu kaart is uitgebreid en het eten erg lekker. Ook hebben ze leuk live muziek s’avonds. Verder een zeer goede locatie. In de avond kan je een drankje doen in het restaurant of bar Tino’s. Dit hotel is een aanrader!

• 10Lisa23-07-2019

Super hotel. Vriendelijke mensen. Geweldig eten. Kortom TOP We gaan er zeker weten terug

• 10Cindy Wijkmans23-07-2019

Een super gezellig hotel op een top Locatie

Dit is echt een top Hotel, personeel doet alles om je tevreden te houden en denkt top mee. Gezelligheid en het eten in de pub en het restaurant is heerlijk. Ook is het zeker niet duur om te eten in het restaurant, een pasta voor 270denar, dat is nog geen 5euro. Echt een top hotel in een super mooi land.

• 8Peet Meester16-06-2019

Mooie vakantie gehad

Wij logeerden in Tino Villa. Nette kamer Schoon. Wel meerzicht bij geboekt. Daardoor keken wij uit over het Meer van Ohrid. Met aan de overkant Albanie

• 10Peter Fijneman19-03-2019

het was een vakantie om nooit meer te vergeten.

het was onze eerste keer naar macedonie en zeker niet de laatste keer, wat hebben we genoten in de 8 dagen dat we daar waren.de volgende vakantie gaan we zeker voor minimaal 15 dagen.hotel Tino raden wij dan ook zeer zeker aan,wij hadden een kamer aan de straatkant waarbij wij zo over het meer konden kijken,het was in 1 woord fantastisch ook op het eten en personeel was niets op aan te merken,gewoon een prachtige vakantie gehad voor een weinig budget.

• 9Maria en Johan18-09-2018

geweldig

Goed tot zeer goed : kamers(meerzicht). ontbijt. service. Ligging t.o.v. centrum Ohrid. Directie (vader en zoon) was geweldig. Jammer er is geen zwembad.

• 2Henna Holleboom03-09-2018

Het hotel is geen 4* waard.

Verblijf van 24 aug tot en met 31 aug 2018. Hotel Tino is absoluut geen 4* waard. Kamer klein en gehorig en meubilair geschikt voor de milieustraat oftewel de stort. Badkamer slechts 4m2 en Inrichting is zo verouderd dat deze gesloopt moet worden op zeer korte termijn. De dagelijkse schoonmaak bestond uit het ledigen van de vuilnisemmer in de badkamer en het recht trekken van de dekbedovertrekken waarbij het een dekbed in de breedte werd gevouwen en de andere in de lengte. Geen gezicht. Het ontbijt was heel matig en niet compleet. Geen zoetjes en Dakar moest je iedere dag om vragen. Fruit buffet bestond uit 10 stukken fruit en een bord met pruimen, dit was om 8.00 uur in de morgen. Wel 4 obers aanwezig om te kijken waar zij konden afruimen maar hadden geen oog voor bevoorrading van het buffet. In dit restaurant staat de gast echt niet centraal. Ik heb mijn ervaringen gedeeld met de receptie en met de klachtencommissie van touroperator.

• 8R. de Haan25-08-2018

Aanbeveling!

Vanuit het vieze hotel Mizo via de gids hier een kamer kunnen krijgen. Wat een verademing. Schoon! Geweldig eten en een mooie centrale ligging. Personeel is vriendelijk. Kamers zijn wat klein. Wij zaten achterin het hotel, heerlijk rustig.

Hotel Tino info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (150)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (60)
  • InternetBeschikbaar