Hotel Tino Sveti Stefan

HotelWeer vandaag27°13°
Hotel Tino Sveti Stefan
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tino Sveti Stefan voor je op een rij gezet:

28 reviews over Hotel Tino Sveti Stefan in het Nederlands

In alle opzichten een aanrader.

P. Stofmeel
14-9-2018

Prima hotel, kleinschalig, netjes. Vooral zwem- en wellness faciliteiten geweldig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede keuken.

Tip: eten bij naburig hotel Pela is uitstekend.

Minpuntje. Wij misten vitrage op onze kamer aan de boskant i.v.m. privacy.

Voor herhaling vatbaar

Joke
15-8-2018

Rustig hotel, mooi gelegen aan het meer van Ohrid. Goedkoop met taxi naar Ohrid. Mooie uitstapjes te maken. Beleefd personeel. Heel goede matrassen. Goedkope, leuke bestemming. Is ons prima bevallen voor de prijs die we er voor hebben betaald

Een waanzinnig leuk vakantie!

Taale
13-8-2018

Gastvrijheid staat in dit hotel (maar overigens in heel macedonie, en ook albanie) in een hoog vaandel. Niets is teveel en vaak doen ze al iets voor je zonder dat je het zelf door hebt (wil je water uit de fles schenken, hebben ze de fles al beet....). Middenin de stad zoek je het kantoor van touroperator... , een meneer die je aanspreekt weet het niet... zonder pardon belt hij gewoon zijn vrienden op of zij het weten.

Hotel heeft een goed ontbijt, een heerlijk zwembad en mooie 4-persoons kamers (2 kamers met tussendoor en een balkon)

Excursies Zeker niet bij touroperator boeken maar bij lokale taxichauffeur. Hij spreekt prima engels en laat je de mooiste plekjes zien voor weinig geld. Met hem zie je veel meer dan met touroperator. Waar je met touroperator 1 excursie doet, doet hij er 3 op een dag met je met zijn eigen taxi.

Personeel in het hotel is zeer vriendelijk, hebben humor en behandelen je als een vorst.

Twijfel je nog?? gewoon doen... het is het echt waard.

van der Haas
24-7-2018

Wij waren voor de eerste keer naar Macedonie.

Het hotel was fijn.In de avond is daar alleen weinig te beleven dus met de taxi voor nog geen 3 euro naar het stadje Ohrid.Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad, door onder andere de excursies met taxichauffeur Pero(staat voor het hotel)Hij bracht je overal naar toe voor weinig geld.Wij komen zeker nog een keer terug.

schitterend

stefan
14-6-2018

Wij zijn hier eind mei een week naartoe geweest. Het hotel is echt prima. Ligt op een prachtige plek met een geweldig uitzicht over het meer van Ohrid. Een taxi naar de stad kost slechts 3 euro. de taxi's stoppen direct bij het hotel of je moet even 50 meter naar beneden lopen. De kamers zijn prima. Wij hadden een suite met 2 kamers. Vanaf het balkon en het restaurant heb je een mooi uitzicht over het meer. Wel een basic uitrusting in de kamers. Maar elke dag schone handdoeken en badjassen. Ook een klein koelkastje( super handig). De zwembaden zijn mooi schoon en prima onderhouden. Het personeel is super vriendelijk en houden van een lolletje. Ze spreken prima Engels en zelfs een beetje Nederlands. Daar is het hotel ook erg op gericht. Het eten is prima. Ontbijt ruime keuze. Natuurlijk wel anders dan in NL. Wij hadden half pension en savonds kun je kiezen uit een aangepaste menukaart. Wij komen zeker terug

Super tijd om weer hen te gaan met manlief

Jannie bakker kramer
27-4-2018

Vond alles goed super hotel..leuk personeel...goed eten.....prachtig uitzicht...schoon....

Beauty ful

Gerda
27-1-2018

Dat het fantastische is en de rust overdag naar het centrum of zo en svonds heerlijkgenieten vanhet heerlijke eten en de rust

Mooi hotel maar nooit meer.

Ernst Pietersen
6-10-2017

Geweldige zwembaden maar in het hotel mag gerookt worden en anno 2017 kan dat echt niet meer, roken tijdens diner en ontbijt? Pfft, wat een drama was dat. Iedere dag in een stinkend restaurant. Ontbijt geweldig diner slecht. Standaard kamer meerzicht is echt te klein, in het bijzonder de badkamer

Geweldig.

H en W
23-9-2017

Kamer prima, bedden goed, schoon. Eten goed, lief personeel.

Wat ontbreekt is een gezellige plek voor de avond. Dat is jammer.

Het inchecken op het Vliegveld was echt verschrikkelijk. Duurde veel te lang. Wat primitief. Hopelijk wordt daar in de nabije toekomst wat aan gedaan.

Klant is koning

Josephina
13-9-2017

Personeel in hotel is uitstekend van poetsploeg tot aan receptie toe. Ligging is vlakbij strand van Ohrid maar 4,5 km tot centrum. Dit is makkelijk te belopen maar kost met bus maar 20 mkd en taxi 200 mkd dus echt goedkoop! Uitzicht meerzichtkamers fenominaal. Fijn buiten en binnenzwembad en heerlijke spa. Ontbijt is goed met heerlijke macedonische specialiteiten. Diner ruime keuze grote porties en heerlijk. Enige minpuntje vond ik het ontbreken van een gezellig bargedeelte voor de avonduren. Het is dan een aanrader om naar Ohridcentrum te gaan voor een leuk terras

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tino Sveti Stefan in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tino Sveti Stefan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.