Hotel Tino Sveti Stefan

HotelWeer vandaag22°11°
Hotel Tino Sveti Stefan

We hebben een aantal aanbieders voor Tino Sveti Stefan voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Tino Sveti Stefan in het Nederlands

schitterend

stefan
14-6-2018

Wij zijn hier eind mei een week naartoe geweest. Het hotel is echt prima. Ligt op een prachtige plek met een geweldig uitzicht over het meer van Ohrid. Een taxi naar de stad kost slechts 3 euro. de taxi's stoppen direct bij het hotel of je moet even 50 meter naar beneden lopen. De kamers zijn prima. Wij hadden een suite met 2 kamers. Vanaf het balkon en het restaurant heb je een mooi uitzicht over het meer. Wel een basic uitrusting in de kamers. Maar elke dag schone handdoeken en badjassen. Ook een klein koelkastje( super handig). De zwembaden zijn mooi schoon en prima onderhouden. Het personeel is super vriendelijk en houden van een lolletje. Ze spreken prima Engels en zelfs een beetje Nederlands. Daar is het hotel ook erg op gericht. Het eten is prima. Ontbijt ruime keuze. Natuurlijk wel anders dan in NL. Wij hadden half pension en savonds kun je kiezen uit een aangepaste menukaart. Wij komen zeker terug

Super tijd om weer hen te gaan met manlief

Jannie bakker kramer
27-4-2018

Vond alles goed super hotel..leuk personeel...goed eten.....prachtig uitzicht...schoon....

Beauty ful

Gerda
27-1-2018

Dat het fantastische is en de rust overdag naar het centrum of zo en svonds heerlijkgenieten vanhet heerlijke eten en de rust

Mooi hotel maar nooit meer.

Ernst Pietersen
6-10-2017

Geweldige zwembaden maar in het hotel mag gerookt worden en anno 2017 kan dat echt niet meer, roken tijdens diner en ontbijt? Pfft, wat een drama was dat. Iedere dag in een stinkend restaurant. Ontbijt geweldig diner slecht. Standaard kamer meerzicht is echt te klein, in het bijzonder de badkamer

Geweldig.

H en W
23-9-2017

Kamer prima, bedden goed, schoon. Eten goed, lief personeel.

Wat ontbreekt is een gezellige plek voor de avond. Dat is jammer.

Het inchecken op het Vliegveld was echt verschrikkelijk. Duurde veel te lang. Wat primitief. Hopelijk wordt daar in de nabije toekomst wat aan gedaan.

Klant is koning

Josephina
13-9-2017

Personeel in hotel is uitstekend van poetsploeg tot aan receptie toe. Ligging is vlakbij strand van Ohrid maar 4,5 km tot centrum. Dit is makkelijk te belopen maar kost met bus maar 20 mkd en taxi 200 mkd dus echt goedkoop! Uitzicht meerzichtkamers fenominaal. Fijn buiten en binnenzwembad en heerlijke spa. Ontbijt is goed met heerlijke macedonische specialiteiten. Diner ruime keuze grote porties en heerlijk. Enige minpuntje vond ik het ontbreken van een gezellig bargedeelte voor de avonduren. Het is dan een aanrader om naar Ohridcentrum te gaan voor een leuk terras

Anna
11-9-2017

Service was super. Eten was zeer goed

Echt een aanrader!

L.R.
5-9-2017

Bij aankomst waren we meteen onder de indruk van het hotel (uitstraling, ligging etc). We werden gastvrij ontvangen met een lokaal (Macedonisch) drankje, Rakija. Het uitzicht vanaf onze kamer met meerzicht was adembenemend. Het hotel is zeker haar vier sterren waard. De wellness faciliteiten en zwembaden zijn fantastisch.

De regendouche is erg fijn en je krijgt iedere dag schone handdoeken. De ligging is ideaal, omdat het meer op korte loopafstand ligt. We hadden logies met ontbijt en gingen 's middags en 's avonds ergens anders eten (in één van de vele restaurantjes in Ohrid). We hebben twee keer in het hotel gegeten en vonden het eten goed te doen. Het is wel aan de vette kant. We zijn zelf nogal gek op verse (gekookte) groenten zoals bloemkool en misten dit dan ook wel.

Ik raad aan om logies met ontbijt te nemen en te eten bij verschillende restaurantjes in Ohrid. Je kunt altijd nog a la carte bestellen in het restaurant. De ijskoffie bij het barretje aan het zwembad is fantastisch!

Geweldig!!

Nathalie
2-9-2017

Na jaren all-inclusive Turkije geboekt te hebben nu dus Macedonië. Logies met ontbijt wat overigens goed was, genoeg keus! En alle avonden uiteten in het gezellige Ohrid. Met de taxi voor 200 Denar. Ga een excursie doen met een taxichauffeur, komen ze zelf wel mee. Probeer Daniël Mondovski te krijgen, leuke gezellige man die goed Engels praat. Meer is dichtbij, 150 mtr naar beneden lopen. Neem wel surf of waterschoenen mee want er zijn allemaal kiezels. Het enige nadeel van dit hotel wat ik kan bedenken is dat als er gerookt wordt in het restaurant waar iedereen last van heeft. Mensen gaan zelf wel aan de open zijde van het restaurant zitten maar dat helpt niks. Jammer want daar stoor je je echt aan. In het stadje tal van restaurantjes waar je héél goedkoop kunt eten en is allemaal even lekker. Bevolking is uiterst vriendelijk! Wij raden dit hotel zeer zeker aan!! Komen hier zeker terug om van de prachtige omgeving te genieten! Voor bij het zwembad kun je handdoeken halen bij de receptie.

Geheel gerenoveerd hotel, prima bedden ,vriendelijk personeel , ontbijt was goed ,wij hadden half pension, was niet veel keus de volgende keer zouden wij dat niet weer doen het eten was wel erg goed en veel. alleen jammer dat er geen gezellige bar is om avonds wat te drinken ,je moest dan met een taxi naar Ohrid ,wel een heel gezellig centrum en veel te zien en te doen,wij hebben al onze excursies geboekt bij Lale tours in het centrum geweldig!!!! kleinschalig en altijd een nederlands sprekende reisgids.

Kortom wij komen zeker een keer terug en kiezen dan wel weer voor Hotel Tino Sveti stefan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tino Sveti Stefan in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tino Sveti Stefan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tino Sveti Stefan scoort een 8.95 uit 10 op basis van 24 reviews.