Villa Sveti Stefan

Meer villa info

4 reviews over Villa Sveti Stefan

• 10I. Van Diermen05-09-2019

Heerlijk.

De bedden slapen heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht over het meer. Wat wel tegenviel was de klim elke dag naar boven nadat we in het meer beneden gezwommen hadden. Het hotel was verder brandschoon. Zeer goed bijgehouden. Elke dag schone handdoeken. Wel miste we wat simpele dingen als zakjes thee (als welkom) zakjes koffie o.i.d. Een waterkoker alleen is wel erg beperkt al helemaal als je net aan bent gekomen. Het hotel stikt wel van de Nederlanders, dus als je die wilt ontvluchten raad ik een ander hotel aan of beter gezegd een andere vakantiebestemming overal om je heen Nederlanders. Het meer is prachtig. Water zeer helder. Vissen zwemmen om je heen. Boottocht naar St. Naum een echte aanrader. Neem je zwemkleding mee!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Kelly Wijker03-09-2018

Mooi hotel, maar beperkt.

Voor het eerst in Macedonië geweest, en gekozen voor dit hotel. Het hotel ligt wat hoger op een berg, waardoor je een prachtig uitzicht op het meer hebt. Je hebt wel een pittige, stijle helling die je op en af moet lopen, ong. 10 min. Pluspunten: * Een mooi, kleinschalig hotel. Het is erg erg rustig dus geen geluidsoverlast. * Vriendelijke medewerkers die je overal mee willen helpen. * Mooie, ruime kamers met uitzicht op het meer van Ohrid. Helaas waren er ook wel wat minpunten: * Het ontbijt was zeer simpel. Gewoon brood wat je kon roosteren, gekookte eieren en wat beleg. Niet veel keuze * Tussen de middag of 's avonds een hapje eten in het hotel zit er niet in, daar doen ze niet aan. Je moet naar beneden lopen, waar een paar restaurants zijn of naar het centrum van Ohrid (1u lopen, 2.50 taxi). * Af en toe kwam er een vieze rioollucht uit de putjes van de badkamer. Wij moesten elke dag de putjes doorspoelen om de stank tegen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2017
    9bolhuis11-07-2017

heerlijk kleinschalig en een geweldig uitzicht

Mooi kleinschalig hotel waar je als gast gezien wordt en niets te veel is. Het hotel is net gerenoveerd en de kamers zijn mooi ingericht en zijn heel licht. Bij het hotel heb je overal fijne zitjes waardoor je altijd een lekker plekje kunt vinden. 's morgens kun je al heerlijk buiten op het terras ontbijten. Het uitzicht op het meer van Ohrid is fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9J.vd Kerkhof04-06-2017

Mooi uitzicht op het meer

Geheel gerenoveerd. Wij waren de eerste gasten sinds de renovatie

Gereisd met partner in mei 2017

0 tips over Villa Sveti Stefan

1 vraag over Villa Sveti Stefan

• Monique, 20-02-2019

Badkamer

Wie heeft er foto's van de badkamer en klopt het dat er badschuim en dergelijke staat?

Villa info

• Huishoudelijke apparatuurTV