Hotel Prestol

HotelWeer vandaag22°11°
Hotel Prestol
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Prestol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Prestol in het Nederlands

Zeer slecht hotel

Emmy
15-8-2014

Zomervakantie 2014 hier geweest. Dit hotel is niet geschikt voor een lang verblijf. In de twee weken tijd dat wij hier zijn geweest hebben ze geen 1 keer de badkamer schoon gemaakt. De haren van de vorige gast lagen er nog steeds. Ze maken alleen je bed op. Beddengoed is maar 1 keer vervangen. Het zwembad is smerig. Werd zelden schoongemaakt. Het eten is niet goed, ronduit smerig. Het ontbijt was nog het ergste, niks wordt warm gehouden. Alles staat open en roerei wordt 1 keer gemaakt, daarna op een schaal gelegd om vervolgens af te koelen. Het brood was oud. Veel vlekken in de tafelkleden. In het weekend hebben ze bruiloftsfeesten. Keiharde herrie tot laat na 1 uur 's nachts. Wifi wordt 's avonds uit gezet. Dit hotel nooit meer!

redelijk hotel, maar toch net niet

Reisbureau
14-6-2014

Het hotel is prima, nette kamers, mooi uitzicht, zwembad en kleine speeltuin, maar de kleine details zorgen toch net niet goed...

Je moet vroeg ontbijten, want anders is het koud (ze verwarmen de bakken met warm voedsel niet) en op, zodra grote groepen komen, gaat de schoonmaak van de kamer hard achteruit. Je kan de hele dag bij het zwembad liggen en niemand die komt vragen of je iets wilt drinken. Ga je zelf op zoek naar iemand, dan moet je soms 10 minuten zoeken voordat je iemand vindt, Het zwembad is ontzettend koud. In de nabije omgeving zijn geen winkeltjes en/of restaurantjes. Restaurantjes liggen op 1 km via een rot weg of in Ohrid op 5 km (200 denar enkele reis taxi/60 denar met de bus die heel onregelmatig komt). In de ontbijtzaal hebben ze alleen tafels voor 10 personen, dus niet gezellig met z'n tweetjes aan een tafeltje. Het ligt op 100 meter van het meer, maar hier kan je niet liggen. Of voor 200 denar bij Hotel Granit of 1 km lopen voor een bedje op het strand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prestol in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prestol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prestol scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.