Appartement OK

30 reviews over Appartement OK

• 2019
    9Kirsten05-06-2019

Aanrader!

Wat een fantastische plek! Het appartement waar wij verbleven, had alles wat je nodig had, fijne bedden en een mooi terras met voldoende ruimte om te zitten. OK Appartments is onderdeel van Hotel Mizo, dit hotel ligt direct aan het prachtige meer en we mochten dan ook gebruik maken van het strand en het ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ik heb een heerlijke week gehad en ga zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9A.P. Kopsky04-10-2018

Een bijzonder land, veel te zien, geweldig Balkan

Accommodatie OK, receptiepersoneel heel vriendelijk en behupzaam, ontbijt onder het niveau, maar je komt niet om van honger. Tijdens het verblijf wordt niet schoongemaakt (8 dagen), dat doe je zelf. Als je een nieuwe handdoeken nodig hebt, vragen bij de receptie en het is geregeld.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Meta / Roel13-08-2018

Fijne vakantie, tot volle tevredenheid.

Fraai gelegen, schone appartementen met behulpzame beheerders. Dichtbij het prachtige meer van Ohrid. Lekker vertoeven onder de bomen, die voor het appartementencomplex staan. Niet ver van het centrum van Ohrid, dat lopend (15 min) of per taxi gemakkelijk te bereiken is. Een minpunt is dat het niet geschikt is voor mindervaliden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Hans en Vrienden13-08-2018

Leuk om een keer gezien te hebben.

Het was een leuk appartement. Echter het verschonen van handdoeken en bedlinnen was slecht. Wij hebben in 12 dagen 2 keer handdoeken gehad en 1 keer bedlinnen. Wij hadden ontbijt inbegrepen maar de keus was zeer beperkt en het services werd niet optijd aangevuld en was nog nat. Er waren veel te weinig strandbedden. Er was nog plek voor minimaal 50 strandbedden maar werd niet benut. Zoals ook de aanwezige steiger daar konden nog 20-30 bedden staan.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Wilma Everink20-07-2018

Wij hebben op alle fronten ontzettend genoten vak

OK appartementen in Ohrid. Prachtige, rustige lokatie in het groen op 3 minuten lopen van het meer van Ohrid. Gastvrij onthaal. Appartementen schoon en netjes. Ontbijt in nabij gelegen hotel Mizo meer dan ruim voldoende. Loopafstand naar centrum ca. 20 minuten, hoewel taxi's van 's morgens vroeg tot 's avonds laat af en aan rijden voor (omgerekend) één euro vijftig. Ohrid heeft een gezellig toeristisch centrum met veel prima eetgelegenheden en gezellige terrassen. Wij hebben van zowel het appartement als van het land ontzettend genoten. Een echte aanrader voor iedereen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Annet Tigchelhoff12-06-2018

Geweldig!

Macedonië is een prachtig groen land, gastvrij en met een heerlijk tropisch klimaat. we verbleven met z´n vieren in OK appartments. deze zijn gelegen aan de achterkant van hotel Mizo die aan het kiezelstrand van het meer van Ohrid staat. de appartementen staan aan een bomenrijk weggetje wat fijn schaduw geeft. de appartementen zijn prima qua ruimte met goede bedden, airco is aanwezig. je bent op loopafstand(zo'n 15 a 20 min) van het gezellige centrum van Ohrid, maar er rijden ook veel taxi's rond die brengen je voor nog geen 2,-. het eten is er heerlijk en goedkoop. wil je Macedonië verkennen en leuke excursies maken dan is onze Tip; ga met een lokale gids op pad!! hij brengt je op de mooiste plekken waar je met een bus niet kan komen. je vindt hem elke dag in de namiddag en avond op het grote plein in het centrum van Ohrid, gelegen aan het meer van Ohrid.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Mila13-01-2018

Gezellig en een geweldig ervaring

Meer van Ohrid geweldig. Gezellige lokale mensen leren kennen

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Christy los09-01-2018

Heerlijke locatie, fijn appartement

Heel fijn op vakantie geweest in deze appartementen! Perfecte locatie aan het meer en Ohrid is te voet te bereiken of met de taxi vanaf de parkeerplaats van naastgelegen hotel. Appartementen zijn schoon en niks ontbreekt. De beheerders zijn erg vriendelijk en heel behulpzaam!

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Kees en Ria.25-09-2017

Een aanrader.

Je kunt het beste in mei juni juli of augustus gaan ivm de temperatuur. Goed ingerichte appartementen en vriendelijke beheerders. Die regelmatig vragen hoe het gaat. Leuke uitstapjes gemaakt en heel wat wijzer geworden..We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2017

• 7Pieter Hartman25-07-2017

Leuke vakantie gehad.

De ligging van de appartementen is goed. Elke 4 dagen werden de handdoeken verschoond. De appartementen zijn wel wat gehorig. Als er klachten zijn, word hier gelijk op gereageerd door de receptionist. De appartementen hebben wel een wat kinderlijke inrichting (Nemo). In de stad zelf, is genoeg te zien. Maar door de excursies met Dushko, krijg je de kans, door middel van een kleine groep, meer van de omgeving te kunnen zien. Met zijn schoonzoon Darko, ga je in een goede auto op pad naar je excursie. Darko spreekt goed verstaanbaar Engels.

Gereisd met partner in juli 2017

4 tips over Appartement OK

• Ardesch, 02-07-2014

Ohrid is een leuke stad, waar wij ons geen moment onveilig hebben gevoeld. Je durft hier ook alleen over straat in het donker. Verder is alles voor onze begrippen heel goedkoop. (diner met voor- en drankje ca € 16 voor 2 pers.) Heerlijk ijs in het centrum, € 0,40 per bol en daarmee een goed toetje. Excursie naar Albanië vonden wij wat minder geslaagd. Mavrovo was wel leuk (als je van wandelen houdt). St Naum en bergdorpentocht schijnen ook leuk te zijn. Wij zouden dit zeker aanraden!

• Rob, 18-07-2017

Een echte aanrader zijn de twee familierestaurants die je kunt vinden als je vanaf het centrum van Ohrid steeds rechts van het meer aan houd. Loop over de houten vlonder en je komt deze vanzelf tegen tot je niet meer verder kunt.

• Werner en Denise Marteijn, 15-07-2015

Boottocht naar Klooster St. Naum

5 vragen over Appartement OK

• Laura, 03-05-2017

Hallo, Klopt het dat je mag zwemmen in het zwembad v miso als je in OK verblijft?

• henk, 08-08-2016

id kaart

Is er iemand die problemen heeft gehad met de id kaart , dat ze daar moeilijk over kunnen doen , waar tui voor waarschuwd

Rob, 18-07-2017

Bij aankomst moesten we de paspoorten even achter laten zodat men alles in kon vullen en wij alvast gebruik mochten maken van het appartment. Binnen één uur hadden we de paspoorten terug.

• GidovanWijk, 19-05-2015

Kiezel strand

Ik lees (en zie op de foto's) dat er een kiezel strand is. Maar is er ook een "normaal" strand in de buurt?

Mvg Gido van Wijk

Werner en Denise Marteijn, 15-07-2015

Geen "normaal" strand gezien.

Appartement OK info

• Aantal personen2 tot 4