24 reviews over Appartement OK in het Nederlands

Gezellig en een geweldig ervaring

Mila, 13-1-2018

Meer van Ohrid geweldig. Gezellige lokale mensen leren kennen

Heerlijke locatie, fijn appartement

Christy los, 9-1-2018

Heel fijn op vakantie geweest in deze appartementen! Perfecte locatie aan het meer en Ohrid is te voet te bereiken of met de taxi vanaf de parkeerplaats van naastgelegen hotel. Appartementen zijn schoon en niks ontbreekt. De beheerders zijn erg vriendelijk en heel behulpzaam!

Een aanrader.

Kees en Ria., 25-9-2017

Je kunt het beste in mei juni juli of augustus gaan ivm de temperatuur. Goed ingerichte appartementen en vriendelijke beheerders. Die regelmatig vragen hoe het gaat. Leuke uitstapjes gemaakt en heel wat wijzer geworden..We gaan zeker nog eens terug.

Leuke vakantie gehad.

Pieter Hartman, 25-7-2017

De ligging van de appartementen is goed. Elke 4 dagen werden de handdoeken verschoond. De appartementen zijn wel wat gehorig. Als er klachten zijn, word hier gelijk op gereageerd door de receptionist. De appartementen hebben wel een wat kinderlijke inrichting (Nemo).

In de stad zelf, is genoeg te zien. Maar door de excursies met Dushko, krijg je de kans, door middel van een kleine groep, meer van de omgeving te kunnen zien. Met zijn schoonzoon Darko, ga je in een goede auto op pad naar je excursie. Darko spreekt goed verstaanbaar Engels.

Prima appartement

Rob, 18-7-2017

Net appartement. niet super de luxe, maar voldoende voor vakantie.

Erg vriendelijke eigenaren die regelmatig informeren of alles naar wens is.

Ohrid zelf is een leuk stadje waar je goed naar toe kunt wandelen. Je kunt gebruik maken van een onlangs aangelegd wandelpad welke je langs erg mooie vergezichten stuurt.

Prima Appartement!

Jan en Mila, 6-6-2017

Wij waren in OK apartments van 19 mei tot en met 26 mei. Schoon en netjes. Niets kapot, alles functioneerde prima. S'morgens zelf ontbijtje maken ( gebakken eieren met spek). Koelkast en vriezer aanwezig, makkelijk voor de boodschappen. Na 3 dagen kregen we schone handdoeken en de zeeppompjes werden bij gevuld. Vriendelijke eigenaar doet graag wat voor je. Hij verhuurt ook fietsen.

Het appartement ligt door een weg gescheiden van hotel Mizo en ligt in de Turks-Slavische wijk, alcohol wordt sporadisch verkocht. Je kan overal je boodschappen halen maar in de stad heb je ruimere keus en net zo duur.

Naar de stad wandelen is hooguit 15-20 minuten via de hoofdweg. Daredevils nemen de bergpad onder langs het fort of richting Kaneo!

Leuk appartement op een handige locatie

Niels, 1-9-2016

Het appartement ligt op een ideale locatie: vlakbij het meer van Orid en op 15min wandelen het centrum. De dichtstbijzijnde supermarkt ligt op 5min lopen. Bij het nabijgelegen hotel Mizo kan tegen een kleine betaling een strandbedje gehuurd worden, aan te raden omdat het een grindstrand is.

De appartementen bieden geen uitzicht op het meer.

We verbleven op de begane grond, de 1e etage kan voor wat geluidsoverlast zorgen.

Doordat de appartementen tussen de bomen liggen is het er aangenaam koel, eventueel kan de airco ook gebruikt worden.

Minpunt van ons verblijf was het omruilen van de handdoeken. Pas op de 4e dag konden deze omgeruild worden voor schone handdoeken, op de avond van de 3e dag werd dit geweigerd door de beheerder. Deze beheerder kwam bij ons zowieso niet heel gastvrij over.

De douche is onhandig voor iedereen die langer is dan 1.80m, je kunt er dan niet met je hoofd onder staan. Bovendien is de douchecabine aan de krappe kant.

Algemene opmerking: een stadswandeling door een gids is zeker aan te raden! Met name de oude binnenstad is erg mooi. Ook een excursie naar 'de ogen van Pelister' is zeer goed bevallen: mooie natuur met lekker eten in een berghut.

We kunnen het appartement en Ohrid aanbevelen voor een leuke en goedkope vakantie.

Verassend!

Fam. Verkerk, 7-8-2016

Laat je verassen door de gastvrijheid van de bevolking, de pracht van de natuur en het meer!

De appartementen zijn basic maar wij hebben niets gemist, en als je iets tekort komt vraag het aan de beheerders van appartement Ok en zij zullen er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen! Vraag een taxiboot met een Engels sprekende kapitein om je mee te nemen over het meer en hij zal je de mooiste plekjes van Ohrid vanaf het water laten zien!

Net, ruim appartement

Fam. Weel, 29-7-2016

Het huisje was uiterst schoon, netjes en ruim genoeg. De beiden heren die de zaak beheren doen hun uiterste best om je verblijf te laten slagen. Komen ook op eigen intiatief vragen of alles na wens is.

Minder goed is toch het vrij drukke verkeer tussen de huisjes en hotel mizo in. Nu hadden we wellicht de pecht dat juist in de 10 dagen dat wij er waren er 4 bruiloften waren in hotel mizo. Dit leverde nogal wat verkeer op. Traditie is blijkbaar dat men luid toeterend het feest verlaat, minder als dat om half twee in de nacht is.

Locatie is prima, op loopafstand van het centrum van Ohrid, maar ook de taxi brengt je voor nog geen 2 euro naar het centrum. Paar meter van het strand bedjes te huur bij hotel Mizo.

heerlijk genieten

vakantieman, 10-6-2016

Wij gaan dit jaar voor de derde maal naar OK .en anders dan mijn voorganger zeer tevreden over de accommodatie en de service en vriendelijkheid van de beide heren van de receptie.de altijd goedlachse heren willen je overal bij helpen.Het appartement is netjes maar eenvoudig ingericht .de handdoeken worden regelmatig vervangen .het is ong 15 min lopen naar het centrum van ohrid .en een plaatselijk winkeltje voor je ontbijt op c a 5 min.

Mocht je gebruik willen maken van het strand van het voorgelegen Hotel Mizo moet je wel de strandbedden en de parasol betalen.dit wordt niet overal vermeld. wij verheugen ons op ons komende verblijf volgende maand.

We hebben een aantal aanbieders voor OK voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement OK in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement OK zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement OK scoort een 7.99 uit 10 op basis van 24 reviews.