Hotel Oaza Inn

8.7Fantastisch

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

Warm ontvangst bij Oaza Inn bij Ohrid in Macedonië. Een kleinschalig resort met mooie tuin, fruitbomen, zwembad en jacuzzi. Hier slaap je in een goed bed en word je wakker met een uitgebreid ontbijt. Als je ‘s avonds zelf wilt koken mag je de keuken hiervoor gebruiken. In 20 minuten loop je naar het centrum van Ohrid.

100 reviews over Hotel Oaza Inn

• 8Gertjan06-10-2019

Aanrader super leuke en relaxte sfeer.

Als de poort open gaat kijk je recht in de grote tuin en een oase van rust. Ontvangst is hartelijk en gastvrij met een lokaal gebrouwen likeurtje en de eerste goede tips.
    Onze kamer is schoon en met voldoende ruimte. Kamer heeft zicht op de tuin. Het ontbijt is goed met mooie verse (lokale) producten. Rondom het zwembad voldoende parasols en bedjes, het is er heerlijk rustig. De gastheer en gastvrouw zijn zeer Gastvrij ze doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Prijzen van de genuttigde drankjes zijn zeer redelijk. Er zijn prima fietsen te huur voor een een hele schappelijke prijs. 'S avonds is er mogelijkheid om buiten te zitten.
    Kortom leuke plek om te zijn, een goede sfeer en heerlijk rustig. Hoge mate van Gastvrijheid en rust. Dat de B&B wat verder van de stad ligt was voor ons prima. Je bent zo bij de haven 30 min wandelen of met de taxi eenvoudig voor €1,60. Aanrader om te verblijven!

• 10Gerrie De De Wolf03-10-2019

Geweldig

De eigenaar spreekt iets Nederlands, zijn vrouw best goed. Dit zijn de meest lieve mensen die je kunt treffen om een accommodatie van te huren. Ik had de pech dat ik naar het ziekenhuis moest. De eigenaar is mee geweest. Een prachtige tuin. Zwembad. Mogelijkheden tot massage en fiets huren. Heerlijk ontbijt. Goede bedden, schoon. Wil er zo weer heen.

Met vrienden

• 6K en H01-10-2019

Nooit meer

Niet wat sommige beweren!!! onze kamer was niet proper ,en elke voetstap van bovenbuur hoorde je ( niet leuk als dit midden in nacht telkens is (hout)en het ontbijt was zeer eentonig.Duidelijke voorkeur voor sommige aanwezige gasten . Mooie tuin en zwembad. Ohrid is ons zeer goed bevallen maar naar deze plaats niet meer.

• 10Sriani12-09-2019

Fantastisch!

(Vertaald van Engels naar Nederlands) Blago en Jadranka zijn uitstekende gastheren. Alles is relaxed. Het voelt als thuis omdat ze je altijd zullen helpen. De kamer is niet perfect maar voldoende ruimte en goed! Het weer is immers bijna altijd goed, dus u kunt in de prachtige tuin genieten van het zwembad, de koude spa en een massage. De tuin is mooi met veel bloemen, fruit. Kikkers kwaken, mooi geluid van krekels en veel kleine vogels. Alle gasten zijn vriendelijk (de meeste gasten zijn Nederlands) en elke avond na het eten is het erg gezellig om een ​​drankje te drinken en samen te lachen op het terras.

• 9Heidy01-09-2019

Voor de vijfde keer genoten bij Oaza Inn😁

Superfijne accomodatie! De kamers zijn schoon, ontbijt eenvoudig maar prima, zwembad met voldoende ligbedjes en parasols. Een half uurtje lopen naar het centrum of voor 2 euro met de taxi.

• 9Elise25-08-2019

Genoten.

Prachtige, rustig gelegen accomodatie op een halfuurtje lopen van het centrum. De kamers waren ruim en schoon en werden elke dag onderhouden. Ook was het prima vertoeven op het balkon. De tuin is schitterend en heeft de beschikking over een mooi zwembad met voldoende ligbedden. Dit alles wordt verzorgd door de twee eigenaren Blago en Jadranka, die zich onvermoeibaar inzetten om jou een fijne vakantie te bezorgen. Het ruime ontbijt heeft alles wat je nodig hebt. Al met al hebben wij hier twee weken een hele goede vakantie gehad.

• 10Th Hoksbergen21-08-2019

fantastisch

Het is echt een aanrader , de eigenaars zijn zo behulpzaam en zo vriendelijk. ze doen alles voor je, echt een aanrader. Niet ver van centrum is goed te lopen en ook goed te doen met taxi 1.60 euro.

Met oudere kinderen

• 6Familie20-08-2019

Hotel zonder service

Oaza inn geboekt na de rewies gelezen te hebben. Verwachtingen waren hoog, te hoog blijkt. Hotel ligt op ver lopen van het centrum af. niet lopend te doen als het 34 graden is . Je neemt dan een taxi heen en terug. je betaald meestal het dubbele als je weer terug wilt.(hou rekening met de extra kosten) tip voor het hotel schaf een pendel busje aan) Hotel heeft een mooie tuin daar schenken ze dan ook de meeste aandacht aan ipv aan hun gasten.Bed ligt prima het sofa bed is leuk voor kleine kinderen maar niet voor een kind van 13 en 1 van 7.Je moet wel met het raam dicht slapen anders wordt je gek van de blaffende honden.kamer is klein voor 4 pers Zwembad( 2) waren er leeg (van de 3)bij aankomst na 1 week werd er ineens het kinderbad weer gevuld. Bedjes zijn er voldoende bij het zwembad en het is schoon en wordt goed onderhouden. Ontbijt is eentonig geen afwisseling geen bediening Zelf opruimen? Hotel?

Met oudere kinderen

• 10Phillip18-08-2019

Heerlijk

Heel erg genoten van de rust. Iets buiten de stad, heerlijk rustig gevoel in de grote prachtige tuin en mooie zwembad. Massages beschikbaar voor 15-20 euro per uur. Zeer vriendelijke eigenaren. Fietsen te huur maar kort een fiets pakken om naar supermarkt te fietsen kan ook. Stranden zijn verder weg en taxi's noodzakelijk, maar dat geldt ook als je in het centrum van Ohrid verblijft.

Met jonge kinderen

• 6Anoniem18-08-2019

Leuk maar geen 2 de keer

Mede door de goede reviews op zoover hier geboekt maar dat viel toch echt tegen. Pluspunten : vriendelijk echtpaar ze staan altijd voor je klaar, mooie tuin en rustige ligging, gemoedelijke sfeer, fijne bedden . Minpunten : kamer wordt niet goed schoongemaakt , toilet en wastafel worden soms overgeslagen , badkamerdeur wil niet dicht en als je hem toch dicht doet wil hij niet meer open, jacuzzi staat leeg, ontbijt is eentonig , afstand naar centrum is lopend ongeveer 40 min( met taxi ben je er voor €3 )

18 tips over Hotel Oaza Inn

• Herma & Tycho Kuikhoven, 21-06-2014

Het is er niet mogelijk om er te dineren maar met taxi (wat spotgoedkoop is) ben je zo in het centrum. Of pak één van de nette fietsen die ze ter beschikking hebben en dan ben je er ook zo.

• Echtpaar, 20-07-2014

Naast de excursies die de reisorganisatie aanbiedt, moet je echt ook informeren bij Lale-tours, Partizanska 8, Ohrid (straat van het postkantoor). Kleine groepen, altijd ned. sprekende gids en de prijzen liggen iets lager.

• Ben, 08-07-2013

Maak ook eens gebruik van de fietsen, die het echtpaar Eftimov voor de gasten ter beschikking heeft staan. Maak een stadswandeling met een gids, om het centrum van Ohrid en haar geschiedenis te leren kennen. Er daarna zelf op uitgaan verruimd je blik. Maak excursies naar het toeristenplaatsje Struga; het klooster van Naum; het natuurpark Mavrovo e.a. Voor de kosten hoeft men het niet te laten. Taxi, eten, etc. zijn zeer betaalbaar. Wel de munt denar pinnen bij de vele pinautomaten in de stad.

12 vragen over Hotel Oaza Inn

• Addy, 05-07-2018

Kamers

Er is alleen nog een kamer zonder balkon mijn vraag is of je dan niet ergens ,,weggestopt,, word op een zolderkamertje Wie heeft hier ervaring mee?

• Macowi, 27-02-2016

Boeken

Zijn er ook nederlandse boeken

• olie76, 14-02-2016

vervoer van luchthaven naar hotel

Ik ben benieuwd hoe jullie van het vliegveld naar het hotel zijn gegaan. Normaal hebben wij altijd een transfer inclusief. Huren jullie ter plekke een taxi?

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV