Géén boekingskosten

MacedoniëMacedoniëOhrid

7.8GoedScore uit 167 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+78/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 167 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Hotel Mizo ligt in Ohrid aan het meer van Ohrid. Minder geschikt als je op zoek bent naar luxe, want de kamers zijn wat gedateerd. Verwacht niet teveel van het ontbijt. Al krijg je wel elke ochtend een (gebakken) ei. Dit hotel richt zich op stelletjes. Naast in het meer kun je ook een duik nemen in het zwembad. Het centrum is 20 minuten lopen.

Bekijk de beschikbaarheid

167 Reviews over Mizo

• 6M.Vermeer29-09-2019

Leuk een keer gezien te hebben.

Kleinschalig appartementen complex, wat zeker nog de nodige aandacht nodig heeft.

Voor degene die het geen enkel probleem vindt dat de tegels in het zwembad ontbreken, de zwembad trap is afgebroken, geen enkel ligbed of parasolvoet heel is en het bad ook niet wordt schoongemaakt, dan is het een ideaal hotel. Eten is niet heel bijzonder en ontbijtbuffet is meestal grotendeels op als je na half negen komt. Ook wordt er bij ontbijtbuffet weinig schoongemaakt als er gemorst is. Kamers zijn redelijk ok, maar schoonmaak krijgt te weinig tijd waarschijnlijk. Wifi in de kamer was niet bereikbaar en bij zwembad ook minimaal, dus de data maar weer aangesproken.

Mensen daar zijn heel vriendelijk en behulpzaam, maar begrepen ook dat de eigenaar recent is overleden en er geen management was welke het personeel aanstuurt.

Helaas, geen herhaling voor ons hier.

• 8Romy15-09-2019

Super vakantie gehad!

Ligging van het hotel is super! Aan het meer en het centrum is 15/20 min lopen. Je kan ook met de taxi naar het centrum en dat kost ongeveer €1,60. Heel vriendelijk personeel en de WiFi werkt prima. De kamers zijn netjes en schoon, airco werkt ook heel goed. Wij hebben alleen ontbijt er bij, en dat is niet zo uitgebreid. Wil je luxe en heel veel te kiezen als ontbijt, ga dan lekker naar Turkije. Al met al een prima, netjes hotel. Veel zwerfhonden en katten, maar daar hebben wij geen last van. De dieren zijn gewend aan mensen dus die laten jou met rust als je hun ook met rust laat. Qua ligging en service heb je hier niks te klagen. Savonds gaan wij in het centrum eten. Heel veel keuze aan leuke restaurants. En... Het is heel goedkoop! Op nog geen 5 min loopafstand heb je een supermarkt waar je ook nog alles kunt halen wat je nodig hebt.

• 7Dirk13-09-2019

Authentieke beleving weg van het massatoerisme

Macedonie is nog niet vertrappeld door massatoerisme. Dat op zich maakt het al het bezoeken waard. Veel prachtige plekjes en vooral een authentieke beleving. Niet de voorgekauwde spaanse, turkse toeristenbeleving. Keerzijde is dat je de 'onvolkomenheden' naar luxe, netheid, onderhoud er ook bijneemt. Bijvoorbeeld tegels rond zwembad niet schoongemaakt, tegeltjes los in het zwembad, kapotte strandstoelen in de kant gegooid, omheiningen hangen schots/scheef, ... Kortom verwacht je alles piekfijn, kies je beter iets anders. Kamers OK en dagelijks gepoetst, airco werkt perfect, ligging aan strand/meer prachtig. Wifi enkel deftig aan receptie. Receptiemedewerkers onvriendelijk. Ontbijtbuffet ééntonig en niet uitgebreid. Als je zo'n rijkdom hebt aan goedkoop groenten/fruit, kan je hier véél meer van maken. Dus ben je wat avontuurlijk, is je tolerantiegrens groter dan de doorsnee mopperende BE/NL, dan is dit je volgende bestemming.

• 7Onbekend05-09-2019

Mooi hotel,met nog wat aandachtspunten.

Avondeten hoef je er niet bij te boeken,dit is minimaal,en zonde van je geld. Het is minimaal en ongezellig ,omdat een groot restaurant is,en er niet veel gasten zittten. Voor gerecht en hoofdgerecht en nagerecht komen super snel na elkaar,met een half uur is alles geserveerd.Depedance is erg gehorig,en de zwerfhonden is een groot probleem, overal zwerven ze,drinken uit het zwembad,liggen overal, om 4.00 beginnen ze te blaffen. Hotel heeft een mooie ligging.

• 7Fam obermeijer25-08-2019

Prima vakantie gehd

Prima vakantie gehad Wat een mooi land hotel mizo is een prima hotel wij hebben er 10 dagen gezeten in een gerenoveerde appartement dit is echt heel goed gedaan en kan iedereen aanbevelen om zo,n appartement te huren zwembad mag wel gerenoveerd worden en iets meer verkoop aan de bar bij zwembad zou ik prettig vinden nu was de zoon van de baas er af en toe er die deed zijn best maar ja dan deed hij een muziekje op heb je altijd weer die zeikende Nederlanders of de muziek uit mag Het ontbijt is redelijk niet veel keus maar wel voldoende wij hadden ook avond eten erbij geboekt maar dit raad ik niemand aan kreeg heel simpel eten en kreeg het gevoel van och het is toch al betaald dus hoef niet mijn best te doen. Je kunt voor 10euro pp heerlijk uit eten in de stad en dat is goed eten Kort om wij hebben een heerlijke vakantie gehad

• 8Gerard Haarbosch14-08-2019

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Vergeet alle recensies ouder dan een jaar. Mizo is druk bezig met moderniseren. Zo kregen wij een net gerenoveerd appartement wat nog niet af was. Nog geen bestek, pannen en de kookplaat moest nog geïnstalleerd worden. Het personeel doet er alles aan om het de klanten naar de zin te maken. In zo goed mogelijk Engels proberen ze alle problemen op te lossen. Het tempo ligt in Macedonië een stuk lager dan bij ons en dat is voor ons gehaaste Nederlanders even wennen. Het eten in Mizo is goed. Verwacht geen "Van de Valk"-ontbijt, maar een goed en stevig ontbijt waar je de dag mee doorkomt. Er staat elke dag hetzelfde, maar er is genoeg variatie om elke dag iets anders te eten. Het restaurant heeft een uitgebreide menukaart waardoor er voor iedereen ruim voldoende keus is. Het eten wordt op zijn Macedonisch klaar gemaakt: lekker, veel, goed en goedkoop. Bestel je een gerecht met kaas, dan krijg je ook kaas, veel kaas. Terras is geweldig.

• 5B. Janson06-08-2019

Gedateerd hotel in prachtige omgeving

Vooraf geen hoge verwachtingen gezien de lage prijs. Echter had ik toch gehoopt op meer. Bij aankomst troffen we een vieze kamer aan en ontbrak een koelkast die er wel hoort te zijn. Dagelijks nieuwe handdoeken en schoonmaak, al was dit wel een beetje met de Franse slag. Het receptiepersoneel vond ik niet vriendelijk of behulpzaam. De beloofde gratis fietsen moet je wel eerst een aantal dagen van te voren reserveren en op de dag zelf bleken ze plots kapot en hadden we "gewoon" pech, naar een oplossing konden we zelf opzoek. Het ontbijt was voldoende, maar ook niet meer dan dat. De positieve punten van de vakantie heb ik voornamelijk gehaald uit de prachtige omgeving en het mooie stadje. Het eigen strandje was ook prettig, al kan het hier ook wat onderhoud gebruiken. Al met al zorgden de vele kleine ergernissen ervoor dat het hotel tegenviel, terwijl er naar mijn idee zoveel uit te halen valt. Jammer. Toch wel genoten van Macedonië

• 8Lisanne26-07-2019

Geweldig!

Super leuke plek, wij hadden een kamer met meerzicht. Als je de kamer uit liep naar buiten had je een stukje balkon en daarachter al het zwembad. Het ligt vrij centraal dus je hebt van alles bij het hotel, een supermarkt zit er dichtbij, het centrum is dichtbij (hier kun je lopend naar toe of met een taxi voor weinig geld). Het ontbijt in het hotel is voldoende maar niet uitgebreid. We wilden bij de touroperator paragliding boeken en zijn toen afgekapt omdat ze 1 excursie te weinig vonden. (niet heel vriendelijk te woord gestaan door de medewerker) Wij hebben daardoor alle excursies (welgeteld uiteindelijk 6) geboekt bij tours, dit zit in het centrum. Er werken allemaal Nederlands talige mensen en het is echt een aanrader om dan daar je excursies te boeken. Het is kleinschalig, vriendelijk, eten zit er vaak bij in (bbq) en je komt op plekken waar je met de andere touroperator niet komt. In één woord SUPER! -> Complimenten voor Lale!

• 9Karin M12-07-2019

Wat een verrassing!

Appartementen ruim en van alle gemakken voorzien. Aparte slaapkamers en een fijn terras. Plek aan het meer mooier dan op de foto's. Prijs/kwaliteit goed. Ontbijten het best vroeg in de ochtend, dan meeste keuze. Personeel werkt hard en is vriendelijk. Geef ze een lach en ik garandeer je dat je een lach terugkrijgt. Ohrid is een prachtig oud stadje. De tocht van 20 min. is steil maar met uitzicht. Trapje op, trapje af. Onderweg bezienswaardigheden als het fort, kerken, haven, theater. Vergeet ook de terrasjes aan de waterkant niet. Voor degenen die graag danst: check Cuba Libre. De omgeving is geschikt om met een auto te verkennen. Ga de bergen in, maak een rondje om het meer, rijd naar het Plespameer, Skopje of Albanië (is prachtig!). Neem vooral alternatieve wegen. Gebruik Googlemaps offline-variant. Auto = 50,- incl. all risk p.d. Benzine 'n euro de liter. Kraanwater = prima te drinken. Tikves wijn & koffie in de stad = aanrader!

• 10M en E01-07-2019

Voor ons dik in orde

Nu voor de derde keer naar Hotel Mizo geweest en wij vonden het weer even goed. Je kunt heerlijk eten in het restaurant van het hotel. Zeer goede bedden. Het kamer meisje van de eerste verdieping hoofdgebouw doet zeer goed haar best om de kamer schoon te houden. Vaak stond zij alleen. Prijs kwaliteit zeer goed. Wij komen zeker nog terug.

Hotel Mizo info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden