Appartement Mite

Appartement Mite
8,4

11 tips over Appartement Mite

Wim, 26-12-2015
Een kleine supermarkt, Lukop, op 400 meter, waar je ook geld kunt wisselen aan de kassa.
i_blommestijn, 5-8-2015
Maak een vaartochtje over het meer met een van de kleine bootjes die vlakbij de haven liggen!
cuijpers-masko, 5-10-2014
voor kattenliefhebbers is een appartement op de begane grond aan te raden

Bernadette, 2-10-2014
Onze gastheer heeft ons in de auto rondgereden in een nationaal park. Hij heeft ons enkele aparte dingen laten zien. Natuurlijke wasmachines en een vulkaan. Erg leuke dag!!!
Bernadette, 2-10-2014
We hebben een tour by car gehad door onze gastheer. Hij bracht ons naar leuke onbekende eigenaardigheden van zijn land. oa natuurlijke wasmachines en een actieve, slapende vulkaan. We hebben een prachtige dag gehad.Ook op het meer hebben wij voor een individuele tour gekozen met thinking out off the box information. We hadden graag in een jachthut willen overnachten ( idee gegeven in de Arke gids) dit was echter helemaal niet mogelijk. Heel jammer.
Els Braber, 14-6-2014
Appt ligt vlak bij het geweldige Ohrid meer. Kamers hebben of een balkon of een terras

Michel, 10-6-2014
Tip: Excursies met Lale tours naar Pelikaan eiland en Albanie. De waterval in Mavrovo, Sv. Naum en Bay of bones zelf met huurauto bezoeken. Ohrid is veel gezelliger dan Struga.
c_alberts, 3-10-2013
Lopen naar centrum ongeveer 20 minuten, taxi 1 euro.
marco meulendijks, 27-9-2013
ohrid-city-struga-bitola-sv.naum-mavrovo-matka, dit zijn een kleine greep uit het zeer mooie land.
Emie, 4-9-2013
Het is een echte aanrader om met de huurauto rond het meer van Ohrid te rijden (zo zie je ook een deel van Albanië). En ten noorden van het meer ligt National Parc Mavrovo. Dit is zeker de moeite waard, prachtige uitzichten!