Appartement Mite

Weer vandaag3°-4°
Appartement Mite
8,7

28 reviews over Appartement Mite in het Nederlands

Appartement Mite ...... een openbaring!

George Bruijnzeels,
19-9-2018

Appartement Mite is een fantastische locatie. Kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. De kamers zijn ruim en functioneel ingericht. Het ontbijt is fantastisch. Maar wat deze vakantie vooral tot een openbaring maakte was de gastvrijheid van eigenaar Mite en zijn vrouw Aleksandra. We zijn in veel landen geweest maar nooit waren we zo welkom als hier. Werkelijk niets werd nagelaten om het de gasten naar hun zin te maken. 's Avonds heel gezellig met andere gasten en Mite bij elkaar gezeten, waarbij Mite enkele flessen zelfgemaakte wijn op tafel zette die we geheel gratis leeg dronken! Nooit eerder hebben we zo'n relaxte sfeer aangetroffen. Daarbij was ook de stad Ohrid een openbaring. Ontzettend gezellig, relaxed en ...... heel goedkoop! Ohrid biedt veel culturele bezienswaardigheden, tientallen bars, restaurants, musea, parken en natuurlijk het geweldige meer van Ohrid. Kortom, appartement Mite in Ohrid is een absolute aanrader!

Aanrader

arthur Sporrij,
15-9-2018

Echte aanrader; erg gastvrij de eigenaar Mitte en zijn vrouw zij schatten van mensen; erg behulpzaam het appartement was zeer schoon en van de nodige zaken voorzien kortom wij hebben geen min punten tijdens ons verblijf aldaar.

Prima appartement

Hans Mietus,
17-6-2018

MITE is ronduit in alle opzichten prima, leuke vriendelijke eigenaren

Heymans,
1-3-2018

Het was echt super

De eigenaar is heel vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken zelfs een rondleiding in de buurt heel goed.

Het licht ook op een prima plaats.

Ik ga zeker een keer terug

Mooie kleine appartementen. Super regendouche en handdouche met warm water. Makkelijk dat je zo een fiets kan pakken.

Fijn appartement & super lieve verhuurders

Guiliëtte,
12-7-2017

Goede locatie,dicht bij het meer, taxi om de hoek, fietsen aanwezig, lokale bus om de hoek, prijs- kwaliteitsverhouding prima.

Blijft heel goed.

Wim
25-10-2016

Ook dit jaar weer te gast geweest bij "Mite" en het was weer heel goed. We hadden een mooi appartement aan de voorzijde en een terras met veel zon. Er is geen luxe, maar het is schoon en leuk ingericht. Verder een goed ontbijt om de dag te beginnen. Vorig jaar heb ik ook al een review geschreven en aan de kwaliteit is niet veranderd. De eigenaars, Mitre en Aleksandra, zijn heel vriendelijk en behulpzaam en staan altijd klaar voor hun gasten.

Absolute aanrader

Peter
1-7-2016

Heel fijn appartement

Mite en zijn vrouw doen alles voor je om het naar je zin te maken.

Dicht bij het strand en met de taxi naar het centrum kost 100 Denar is 1.61 euro .Macedonië heeft ons hart gestolen. Aanrader.

Prima appartement

Eva Schuurman
1-7-2016

Heerlijk rustig, wij hadden een standaard appartement aan de achterkant, prima te doen met 2 personen maar weinig bergruimte. Het is schoon, heeft een koelkast en koffiezetapparaat. Verwacht geen mooi uitzicht maar dat mag de pret niet drukken. Aan de voorkant kijk je uit op de tuin. Er is een waterbron waar je flesjes kunt vullen, ideaal.

Zeer vriendelijke mensen, Mite en Alexandra ( 2 kleine kinderen).

Je kunt aan de overkant bij Hotel Mizo aan het meer liggen, strandbedjes tegen betaling, 150 Denar pp, niet duur.

De bedjes hebben geen kussen dus een matje of luchtbed is handig om mee te nemen.

Het is ons goed bevallen en willen volgend jaar terug.

Prima appartement met uitstekende service.

Olaf van Berlo
26-6-2016

Prima appartement met een uitstekend ontbijt en goede service. Vrijwel aan het meer gelegen.Gratis fietsen te gebruiken loopafstand centrum zo.n 15 minuten.

Probeer wel een kamer aan de voorkant te krijgen mooier uitzicht!

Eigen waterbron prima water. Mite doet werkelijk alles om het naar je zin te maken. Na aankomst rijdt hij je rond en verteld waar de pin is enz. Wij hebben ons prima vermaakt! Het is daar ook nog eens bloed goedkoop voor 5 euro al een diner !!

Gaan zeker nog een keer terug!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mite in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.