Appartement Mite

34 reviews over Appartement Mite

• 2019
    8ron27-09-2019

fantastisch

eigenaren bezorgen je een warm gevoel. lekker dicht bij het Meer en elke dag kun je onbeperkt handdoeken krijgen . een prachtig hotel waar je de 1ste dag word ontvangen met koffie.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Erik en Esther15-09-2019

Geweldige vakantie dankzij Mitre en Aleksandra!

Als je naar Ohrid gaat ga dan vooral naar appartementenhotel Mite. De eigenaren Mitre en Aleksandra hebben de gastvrijheid uitgevonden. De appartementen zijn klein maar fijn en wat er ontbreekt naar je wens wordt direct gehoor aan gegeven. Fietsen kun je gratis lenen zodat je binnen 10 minuten midden in de stad bent, ideaal. 5 minuten lopen naar het strand van met meer. Hele gezellige avonden gehad met diverse gasten en de eigenaren. Als we weer naar Ohrid gaan gaan we zeker naar Mitre en Aleksandra terug!

Gereisd met partner in september 2019

• 6Jan14-09-2019

Nooit meer

Appartement was niet schoon ligging is prachtig en de mensen erg gastvrij. Ontbijt was simpel niet erg afwisselend.

Gereisd met partner in juni 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 9Roos04-09-2019

Klein,schoon appartement.nette douche met dagelijks schone handdoeken.ligt 15min.lopen van orchid stad en direct aan t meer.maar eigenaar en zijn vrouw maken t tot een fantastische vakantie.zij doen er alles aan om t je naar de zin te maken.het ontbijt is ruim voldoende met elke dag vers fruit en klein gebakje gemaakt door oma. Heb je s avonds zin om met groep gasten te verblijven is t goed,ben je liever bij eigen appartement,even goede vrienden,alles kan. Tel er mooi weer,mooie natuur en leuke excursies bij op en je hebt fantastische vakantie in een land waar t nog erg goedkoop is

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9George Bruijnzeels01-07-2019

Appartement Mite ...... een openbaring!

Appartement Mite in Ohrid is een klein paradijsje. Je voelt je hier door de ongelofelijke gastvrijheid van Mite en zijn vrouw Aleksandra onmiddellijk thuis. Niets is hen te veel om je vakantie tot een onvergetelijke belevenis te maken. Ohrid is een heerlijk stadje waarvan het heel gezellige centrum lopend, per fiets (gratis!) of per taxi € 2,50) eenvoudig te bereiken is. De oude stad op de heuvel is een openbaring. je waant je soms in de Middeleeuwen. De prijzen in de tientallen restaurants en op de vele terrassen zijn ongelofelijk laag. Een hoofdgerecht kost gemiddeld € 4,50) en hiervoor krijg je zo veel op je bord dat je er goed aan doet maar 1 schotel te bestellen. En waar krijg je een glas Johnny Walker voor € 2,40? Juist, in Ohrid. Dit alles, gevoegd bij het heerlijke weer maken Ohrid tot een fantastische vakantiebestemming voor jong en oud. En dit alles op nog geen 2,5 uur vliegen van Nederland! Niet aarzelen maar boeken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Monique21-05-2019

Fantastische plek

Appartement is een kleinschalig en gezellig appartement waar alleen maar Nederlanders verblijven. . Je kunt lopend naar het centrum en het meer ligt dichtbij. Als je niet wilt lopen, zijn er gratis fietsen beschikbaar. Taxistandplaats is dichtbij en heel goedkoop. De eigenaren zijn harstikke vriendelijk, niets is hun teveel om het de gasten naar hun zin te maken. Je hoeft het maar te vragen en ze staan klaar voor je. Ons gezelschap kwam in de avond aan en Mite, eigenaar, stelde voor om ons in kleine groepjes met de auto de pinautomaat te wijzen zodat we konden pinnen en ons de weg naar het centrum te wijzen. Was er iets anders dan pakte Mite de auto en het werd opgelost. Elke morgen zorgde oma voor iets lekkers bij het ontbijt. Ohrid zelf is ook een prachtige plaats, er is van alles te bezichtigen en je kunt veel dingen ondernemen. Ook de mensen zijn heel vriendelijk. Kortom Ohrid en appartement Mite zijn een aanrader.

Alleen gereisd in mei 2019

• 2018
    9George Bruijnzeels19-09-2018

Appartement Mite ...... een openbaring!

Appartement Mite is een fantastische locatie. Kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. De kamers zijn ruim en functioneel ingericht. Het ontbijt is fantastisch. Maar wat deze vakantie vooral tot een openbaring maakte was de gastvrijheid van eigenaar Mite en zijn vrouw Aleksandra. We zijn in veel landen geweest maar nooit waren we zo welkom als hier. Werkelijk niets werd nagelaten om het de gasten naar hun zin te maken. 's Avonds heel gezellig met andere gasten en Mite bij elkaar gezeten, waarbij Mite enkele flessen zelfgemaakte wijn op tafel zette die we geheel gratis leeg dronken! Nooit eerder hebben we zo'n relaxte sfeer aangetroffen. Daarbij was ook de stad Ohrid een openbaring. Ontzettend gezellig, relaxed en ...... heel goedkoop! Ohrid biedt veel culturele bezienswaardigheden, tientallen bars, restaurants, musea, parken en natuurlijk het geweldige meer van Ohrid. Kortom, appartement Mite in Ohrid is een absolute aanrader!

Gereisd met partner in september 2018

• 9arthur Sporrij15-09-2018

Aanrader

Echte aanrader; erg gastvrij de eigenaar Mitte en zijn vrouw zij schatten van mensen; erg behulpzaam het appartement was zeer schoon en van de nodige zaken voorzien kortom wij hebben geen min punten tijdens ons verblijf aldaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Hans Mietus17-06-2018

Prima appartement

MITE is ronduit in alle opzichten prima, leuke vriendelijke eigenaren

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Heymans01-03-2018

Het was echt super De eigenaar is heel vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken zelfs een rondleiding in de buurt heel goed. Het licht ook op een prima plaats. Ik ga zeker een keer terug

Alleen gereisd in juni 2017

11 tips over Appartement Mite

• Michel, 10-06-2014

Tip: Excursies met Lale tours naar Pelikaan eiland en Albanie. De waterval in Mavrovo, Sv. Naum en Bay of bones zelf met huurauto bezoeken. Ohrid is veel gezelliger dan Struga.

• c_alberts, 03-10-2013

Lopen naar centrum ongeveer 20 minuten, taxi 1 euro.

• marco meulendijks, 27-09-2013

ohrid-city-struga-bitola-sv.naum-mavrovo-matka, dit zijn een kleine greep uit het zeer mooie land.

6 vragen over Appartement Mite

• Gea, 29-05-2016

email adres van Mite

Wie heeft voor mij het email adres van Mite, ik had hem beloofd om een backpack site op te zoeken in Nederland. En dat naar Mite door te mailen, Mite gaf aan dat zijn webadres op zoover stond dit is helaas niet het geval. alvast bedankt Jan en Gea

• gijsje217, 05-12-2015

Auto huren

waar kan ik het beste een auto huren, goede service en een lage prijs in de maand mei.

Wim, 26-12-2015

Niet doen, gewoon een taxi nemen, dat is spot goed koop. Wij zijn er twee weken geweest en altijd met de taxi weg geweest. Dat is ons goed bevallen.

• Wim, 09-09-2015

BVN

Hebben ze bij Mite BVN op de TV???

Wim, 22-10-2015

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats