Géén boekingskosten
MacedoniëMacedoniëOhridHotels OhridHotel Millenium Palace Ohrid

Millenium Palace Ohrid

MacedoniëMacedoniëOhrid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Millenium Palace Ohrid voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 31 reviews

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Millenium Palace Ohrid

• 8Damir07-09-2019

Heerlijk

Goed hotel, nette schone kamer, badkamer was ook prima, interieur nogal gedateerd, deur naar het balkon ging moeizaam op slot, ontbijt was ook prima, alleen was niet altijd alles vers. Geen verse jus en water kwam uit de kraan. Personeel was erg vriendelijk. Al met al was het toch een prima verblijf, niet perfect maar wel heel goed.

• 6Peter08-07-2019

Mooi land, mooie natuur, vriendelijke mensen.

Hotel en kamer is wat gedateerd. Het bed, met name het matras was slecht. Ook de badkamer is echt aan vervanging toe. Het bed is eenmaal verschoond. Wel vriendelijk personeel en het eten was oke. Toch een fijne vakantie gehad. Macedonië is echt de moeite waard qua natuurschoon en vriendelijke mensen. Ik ga zeker nog een keer naar Macedonië toe. De keuze zal hierbij wel op een ander hotel vallen.

• 8A Raggers30-05-2019

Erg goed.

Goed hotel. Prachtige ligging en uitstekend eten met erg vriendelijk personeel.

• 9Maria Vijfschaft07-03-2018

Fantastisch9

Alles was goed kan niet bedenken wat niet goed was het was fantastisch gewoon ga dit jaar weer heerlijk

• 4JB19-09-2016

Niet weer.

Goede ligging wanneer je iets rustiger wilt zitten, maar toch op loopafstand van het centrum wilt verblijven. Het is namelijk ( een van ) de laatste hotels langs de wandelpromenade aan het meer. Daar hield voor mij al het positieve op. Ik kreeg een kamer boven de keuken in een achterafstraatje, zonder uitzicht. Op mijn vraag of er een andere kamer was werd gezegd dat het hotel vol zat. Ik weet zeker dat dat niet zo was. Er werd binnen in het restaurant gerookt. Hier werd na een aantal keer klagen ook alleen maar schouderophalend op gereageerd. Verder was het personeel niet echt gemotiveerd of vriendelijk, totdat er locals kwamen eten in het restaurant. Dan vlogen ze werkelijk. Ik had niet het idee dat ik welkom was in dit hotel en ben dan ook met hulp van de touroperator omgeboekt naar een andere accommodatie. Macedonië JA, Millenium Palace NEE.

• 9Driek Groen08-06-2016

Rustig en Gastvrij..

Dat het er goedkoop is !!

• 9anita17-12-2015

gaan graag terug

Kamers iedere dag schoon. Lekker gegeten en rustig gelegen

• 8Peter03-10-2015

goed hotel

Mijn ervaring met dit hotel is 2-delig: 1) het is een mooi en schoon hotel welk dicht aan het meer van Ohrid ligt. Het centrum is op 500 meter lopen! 2) het is een hotel wat veel door groepen bezocht wordt die de Balkan tour doen. Dit betekent dat de individuele gast nog wel eens in het restaurant vergeten wordt. Dit is prima op te lossen door in het centrum te gaan eten. Ik had voor 14 dagen halfpensioen geboekt maar heb er slechts 3 avonden gebruik van gemaakt. De rest heb ik buiten het hotel gedineerd. Dat wil overigens niet zeggen dat het eten in het hotel slecht was, integendeel! Het is daar zo goedkoop dat ik de kosten voor dat halfpensioen voor lief heb genomen.

• 2Toine30-08-2015

Nooit meer

Niets, een waardeloze ervaring over alles wat je maar op kunt noemen. vooral half pension is lachen. Dan krijg je geen fatsoenlijke maaltijd want dat is te duur. Een lachertje. Ik ben alleen nog binnen geweest om te douchen( in en klein rothokkie) en te slapen. Ik adviseer een ieder goed na te denken over wel of niet boeken bij dit hotel. Het chagrijn droop eraf.

• 8Marianne van den Berg13-08-2014

Prima hotel, zeker een aanrader

Goed hotel voor deze prijs, rustig gelegen. Ruime comfortabele 2-persoons kamer (102) met een comfortabele zithoek op een verhoging bij het balkon met zitje en meerzicht. Alles werkte prima. Inrichting wat gedateerd maar stijlvol. Prima bed.. Bij hoosbui wordt de vloer bij het balkon nat, werd ongevraagd snel verholpen. Op de kamer hangt een wat muffe lucht maar na het openen van de balkondeur is dat snel weg. Schoonmaak dagelijks.. Overal in het hotel WiFi. Ontbijt is uitstekend, zeer ruime keus, elk wat wils en prima koffie. Avondmaaltijd kan ik niet aanraden, beter in Ohrid zelf eten, meer keus, goedkoper en stukken gezelliger. Bij vertrek vroeg in de ochtend werd een zeer goed ontbijtpakket meegegeven met veel fruit en prima sandwich. Hotel heeft een lift en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers (hellingbaantje naar ingang). Zeker een aanrader!

Hotel Millenium Palace Ohrid info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Marshal Tito 66, MK-6000