Hotel Millenium Palace Ohrid

Hotel Millenium Palace Ohridsterstersterster

7.3Goed

Macedonië, Macedonië, Ohrid

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Millenium Palace Ohrid voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

31 reviews over Hotel Millenium Palace Ohrid

• 8Damir07-09-2019

Heerlijk

Goed hotel, nette schone kamer, badkamer was ook prima, interieur nogal gedateerd, deur naar het balkon ging moeizaam op slot, ontbijt was ook prima, alleen was niet altijd alles vers. Geen verse jus en water kwam uit de kraan. Personeel was erg vriendelijk. Al met al was het toch een prima verblijf, niet perfect maar wel heel goed.

Alleen gereisd in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Peter08-07-2019

Mooi land, mooie natuur, vriendelijke mensen.

Hotel en kamer is wat gedateerd. Het bed, met name het matras was slecht. Ook de badkamer is echt aan vervanging toe. Het bed is eenmaal verschoond. Wel vriendelijk personeel en het eten was oke. Toch een fijne vakantie gehad. Macedonië is echt de moeite waard qua natuurschoon en vriendelijke mensen. Ik ga zeker nog een keer naar Macedonië toe. De keuze zal hierbij wel op een ander hotel vallen.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8A Raggers30-05-2019

Erg goed.

Goed hotel. Prachtige ligging en uitstekend eten met erg vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Maria Vijfschaft07-03-2018

Fantastisch9

Alles was goed kan niet bedenken wat niet goed was het was fantastisch gewoon ga dit jaar weer heerlijk

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

4JB19-09-2016

Niet weer.

Goede ligging wanneer je iets rustiger wilt zitten, maar toch op loopafstand van het centrum wilt verblijven. Het is namelijk ( een van ) de laatste hotels langs de wandelpromenade aan het meer. Daar hield voor mij al het positieve op. Ik kreeg een kamer boven de keuken in een achterafstraatje, zonder uitzicht. Op mijn vraag of er een andere kamer was werd gezegd dat het hotel vol zat. Ik weet zeker dat dat niet zo was. Er werd binnen in het restaurant gerookt. Hier werd na een aantal keer klagen ook alleen maar schouderophalend op gereageerd. Verder was het personeel niet echt gemotiveerd of vriendelijk, totdat er locals kwamen eten in het restaurant. Dan vlogen ze werkelijk. Ik had niet het idee dat ik welkom was in dit hotel en ben dan ook met hulp van de touroperator omgeboekt naar een andere accommodatie. Macedonië JA, Millenium Palace NEE.

Alleen gereisd in september 2016

• 9Driek Groen08-06-2016

Rustig en Gastvrij..

Dat het er goedkoop is !!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9anita17-12-2015

gaan graag terug

Kamers iedere dag schoon. Lekker gegeten en rustig gelegen

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Peter03-10-2015

goed hotel

Mijn ervaring met dit hotel is 2-delig: 1) het is een mooi en schoon hotel welk dicht aan het meer van Ohrid ligt. Het centrum is op 500 meter lopen! 2) het is een hotel wat veel door groepen bezocht wordt die de Balkan tour doen. Dit betekent dat de individuele gast nog wel eens in het restaurant vergeten wordt. Dit is prima op te lossen door in het centrum te gaan eten. Ik had voor 14 dagen halfpensioen geboekt maar heb er slechts 3 avonden gebruik van gemaakt. De rest heb ik buiten het hotel gedineerd. Dat wil overigens niet zeggen dat het eten in het hotel slecht was, integendeel! Het is daar zo goedkoop dat ik de kosten voor dat halfpensioen voor lief heb genomen.

Alleen gereisd in september 2015

• 2Toine30-08-2015

Nooit meer

Niets, een waardeloze ervaring over alles wat je maar op kunt noemen. vooral half pension is lachen. Dan krijg je geen fatsoenlijke maaltijd want dat is te duur. Een lachertje. Ik ben alleen nog binnen geweest om te douchen( in en klein rothokkie) en te slapen. Ik adviseer een ieder goed na te denken over wel of niet boeken bij dit hotel. Het chagrijn droop eraf.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 8Marianne van den Berg13-08-2014

Prima hotel, zeker een aanrader

Goed hotel voor deze prijs, rustig gelegen. Ruime comfortabele 2-persoons kamer (102) met een comfortabele zithoek op een verhoging bij het balkon met zitje en meerzicht. Alles werkte prima. Inrichting wat gedateerd maar stijlvol. Prima bed.. Bij hoosbui wordt de vloer bij het balkon nat, werd ongevraagd snel verholpen. Op de kamer hangt een wat muffe lucht maar na het openen van de balkondeur is dat snel weg. Schoonmaak dagelijks.. Overal in het hotel WiFi. Ontbijt is uitstekend, zeer ruime keus, elk wat wils en prima koffie. Avondmaaltijd kan ik niet aanraden, beter in Ohrid zelf eten, meer keus, goedkoper en stukken gezelliger. Bij vertrek vroeg in de ochtend werd een zeer goed ontbijtpakket meegegeven met veel fruit en prima sandwich. Hotel heeft een lift en is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers (hellingbaantje naar ingang). Zeker een aanrader!

Alleen gereisd in juli 2014

7 tips over Hotel Millenium Palace Ohrid

• nielsi_popelier, 27-08-2013

Ohrid is één van de duurste steden van Macedonië (maar naar onze maatstaf nog steeds spotgoedkoop) en bijgevolg ook één van de betere locaties om te verblijven. Kuisploegen zijn er iedere dag in de weer om Ohrid net te houden (wat bij andere steden niet zo is). Excursies boek je het best bij lokale mensen - goedkoper en deze kunnen u ook nog eens informeren omtrent zaken. Deze kun je vinden op de dijk (afstand tussen centrum en hotel Millenium) - Dusko en George zijn namen die je moet onthouden.

• royvdheijden, 23-08-2012

Excursie naar het St. Naum klooster per boot. Eerst ca. 1,5 uur op de boot waar we een Nederlands sprekende kapitein hadden. Daarna een bezoek aan het klooster en een rondvaart per ''roeibootje'' over de zwarte drim waar alle 3 de waterbronnen samenkomen. Het water is zo helder dat je het kunt drinken!

• louis nuyts, 10-06-2013

Boek zeker enkele trips bij Lale tours in het Nederlands .kantoor te vinden in de Partizanskistraat nummer 8( gelijklopende straat met de wandelpromenade

1 vraag over Hotel Millenium Palace Ohrid

• Christian, 05-10-2011

kluisjes

Zijn er in dit hotel kluisjes aanwezig

Marianne, 09-07-2012

Bij de receptie zijn kleine kluisjes aanwezig. Je krijgt daar een sleuteltje van. Je kunt er alleen in m.b.v. de receptionist.

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages