Hotel Metropol

Hotel Metropol
7,7

6 tips over Hotel Metropol

M.Groot, 11-9-2013

In Ohrid de winkelstraat inlopen en bij de fontein linksaf. Stuk doorlopen en je hebt een restaurantje met "Big Mek" supergrote en lekkere hamburgers voor weinig geld.

De boottocht naar St.Naum, met kapitein Vasko (spreekt goed nederlands) is een aanrader. De door anderen aangerade Alexander & Zoran hebben we niet gevonden (einde seizoen) en Lale tours pas op het einde van onze vakantie.

A J Mulder, 9-8-2012
Vraag de taxi chauffeurs om een excursie.Deze laten je voor 80 euro per dag alles zien wat je wilt. En je moet de lokale raija proberen, deze is vaak zelf gestookt.
Boy, 8-8-2012

Boottocht naar St. Naum

Taxiboot

Uit eten gaan!

We hebben een aantal aanbieders voor Metropol voor je op een rij gezet:

j.hahn, 13-6-2012
Aan te raden in juni of september te boeken. In hoogseizoen veel te druk en lawaaierig
Trudeke Alberts, 7-10-2011

Wandelen: zelf uitzoeken met borden van het nationale park aan de kant van de weg. Je kan via de bergen naar Ohrid lopen en langs het meer weer terug, klein stukje langs de (gevaarlijke) hoofdweg.

Onderhandelen met de taxichauffeurs loont.

Excursies met Zoran Taneski zijn de moeite waard, hij spreekt Engels en vertelt veel over de achtergronden van Macedonië.

Dimitri Basoski woont in Pestani en organiseert ook excursies in kleine groepen. Hij spreekt goed Nederlands, was taxichauffer in NL.

E.van Britsom, 6-7-2011

Dit land is mooi en zeer groen. Daarnaast zeer veel bezienswaardigheden uit het verleden zoals kerken bijv. St JOVAN in Ohrid, moskeen, fort van Ohrid, amfitheater, museum in Bitula. Rondje rond het Ohrid meer is de zeer de moeite waard(door Albanie).

Preska meer en Sint Naum(zeker roeibootje -kosten 2 euro p.p) Botteneiland in Ohrid meer. Struga(markt op zaterdag)de overgang meer in rivier. En watervallen bekijken in ? 15 kilometer voorbij Struga.Excursies via Dusko,Tel 0038978550156

GEWELDIG

We hebben een aantal aanbieders voor Metropol voor je op een rij gezet: