Géén boekingskosten

Hotel Metropol

MacedoniëMacedoniëOhrid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Metropol voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 57 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.7GoedScore uit 57 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

58 Reviews over Metropol

• 9Claudia01-10-2019

Erg fijn hotel en goede begeleiding vanuit Fibula.

Het hotel is erg mooi en rustig gelegen aan het meer van Ohrid. Luxe kamer en vriendelijk personeel. Bij aankomt begeleid door, Pavle van Fibula. Erg vriendelijk en heeft goed geholpen met het uitzoeken van de excursies. Ik ga graag nog eens terug maar deze prachtige plek.

• 7stijn van der veen21-09-2018

Top vakantie!

Een aantal weken hebben mijn partner en ik verbleven in hotel Metropol.

En wij vinden het een,

Mooi hotel, goed gelegen, lekker eten , schoon, vriendelijk en goed personeel. Er ontbreekt alleen sfeer in de lobby maar dat heeft mij niet gestoord voor de rest van de vakantie. Het zwembad was top alleen we moesten daarvoor naar hotel Bellevue. Het hotel was goed gelegen, het ligt gelegen aan het strand en 10 min van het centrum, daarvoor moet je helaas wel de bus of de taxi betalen:

bus 0,50 cent en de taxi 4 euro.

We zijn ook op excursies geweest. Wij hebben der 4 gedaan en mijn vrouw en ik vonden pelikaan eiland en st naum het leukst.

Kort samengevad een top vakantie in een super mooi land!

• 8Dutchies21-07-2018

pleasant stay in beautiful Ohrid

Just returned from a very nice holiday in Hotel Metropol in Ohrid. Nice, clean room, expecially taken the circumstances in other hotels in Ohrid in consideration. Good bed and rooms are cleaned every day! About 15 minutes driving with taxi (approx. 5€) from old town of Ohrid. Better not book full pension, very cheap and good dining in town! We made some really nice excursions with Fibula, expecially the off-road jeep safari was a really nice experience if you want to know how the local people live. Maya and Christian from Fibula were very helpful and I can highly recommend them for your excursions!

• 7Fleur04-01-2018

Aanrader voor een rustige vakantie.

Een mooi groot resort met prachtige natuur en direct aan het meet. Ook het onbijtbuffet was heerlijk.

• 8M.Wijnands-van Aerde12-09-2017

Mede door ons verblijf in Metropol volop Genoten!

Niet veel mis mee, 2 opmerkingen. De kamers/badkamers zijn toe aan een opknapbeurt. 's-Morgens bij het ontbijt niet altijd verse broodjes. Voor de rest heerlijk ontbijt met genoeg keus voor een ieder. Het hotel ziet er verder goed uit met een heerlijke lobby, buitenterras en restaurant. Alles was schoon en elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Al met al genoten van een verrassend, mooi Macedonië!

• 8Emve15-08-2017

Prachtige vakantie voor zeer lage prijs

Voor zijn prijs echt een aanrader. Redelijk verouderd hotel waar je niet té nauw mag kijken qua hygiëne. Wel is het personeel erg vriendelijk, is het zwembad goed onderhouden en zijn de kamers van alles voorzien. Het hotel ligt rustig gelegen, maar jammer genoeg net naast een drukke weg, dus om eens te wandelen niet echt ideaal. Ja kan wel makkelijk voor €5 naar het centrum van Ohrid met de taxi. Als je een goedkoop reisje wil is deze streek en dit hotel zeker een aanrader.

• 8Celesfe23-06-2017

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Het hotel heeft een mooie ligging aan het meer, daar kun je ook gebruik maken van de ligbedden. Aan het zwembad ook genoeg ligbedden alleen wel harde muziek aan het zwembad. Mijn voorkeur ging dus uit naar het meer

Kamers zien er prima uit en er is elke dag een schoonmaakster aanwezig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten is het hotel is wel oké, maar niet bijzonder. Vlakbij het hotel zijn er twee restaurantjes aanwezig. Eten daar is beter!

• 9John Griffioen31-05-2017

2e keer voelt als thuiskomen in Metropol

De service van alle medewerkers in Metropol, ondanks het gewend is om geregeld grote internationale bijeenkomsten te huisvesten, blijft persoonlijk gericht en doet warm aan. De Macedonische volksaard? Bij onze tweede boeking een jaar later kregen wij zelfs dezelfde sfeervolle kamer als bij de eerste boeking. Prachtig uitzicht op het meer met aan de overkant Albanië. Ook de permanent aanwezige vertegenwoordigsters van touroperator deden het uiterste om het ons naar de zin te maken. Echt een compliment waard! Volgend jaar weer! .

• 9W.M.H. Gamelkoorn20-04-2017

een prima hotel met aandacht voor haar gasten.

Service was excellent, zowel de kamerdames, de receptionisten maar vooral het keukenpersoneel alsmede de heren en dames die de gasten in het restaurant en bar/lounge bedienden. Ook het personeel die de omgeving van het hotel met hart en ziel verzorgden mogen natuurlijk niet onvermeld blijven. Minpuntjes zijn dat voor oudere gasten of mensen die slecht ter been zijn het trappenaanbod een behoorlijk obstakel kan zijn. Een buitenlift zou dit probleem oplossen. Eenmaal aan het strand van het meer valt de gedateerdheid van het strandmeubilair, strandtent maar vooral het strand op. Veel afgebrokkeld beton met gevaarlijke ijzeren verroeste uitsteeksels. Een fikse up-date zou m.i. helemaal geen kwaad kunnen. Voor kinderen is dit hotel en strand niet geschikt. Zwembad beschikbaar bij het buurhotel waardoor, mede ook door al die trappen, het animo om lekker te gaan zwemmen enigszins wordt getemperd. Overigens zwembad was wel optima forma. Uitzicht vanuit de kamer was overweldigend.

• 8Betty18-04-2017

Een ideale locatie voor een verblijf aan het meer.

Mooie kamers met een mooi uitzicht over het meer. Ontbijt op terras met uitzicht op het meer. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zwemmen kan in het zwembad bij het naastgelegen hotel, maar fijner is het strandje aan het meer met gratis ligbedden voor hotelgasten. Afstand naar Ohrid is te lopen, echter af te raden vanwege de drukke weg waar hard wordt gereden. Er is een busverbinding en er rijden betaalbare taxi's.

Hotel Metropol info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar