Hotel Laki & Spa

Tonen op kaart

24 reviews over Hotel Laki & Spa

• 10Johanes08-08-2017

Fantastisch hotel

Geweldige vacantie. Lekker eten,mooije kamers ik raad!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Piet van Aalst08-08-2017

Super

Super vakantie gehad in dit nieuwe hotel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamers. Eten is goed mag wel soms meer variatie bijvoorbeeld een pizza of iets dergelijks en s avonds wat entertainment bijvoorbeeld live band dan zou het helemaal compleet maken. Prachtig land en mooi hotel

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Damian08-08-2017

Mooi hotel met verbeterpunten

Mooi nieuw hotel met een all-in concept kamers mooi ruim. all-in buffet zeker in de ochtend is eigenlijk elke dag het zelfde ook voor in de avond weinig variatie en vaak lauw. Frisdrank moet buiten gehaald worden wat het zeker niet makkelijk maakt als het stortregent net als op onze laatste dag voor all-in kan er zeker een voorbeeld aan Turkije etc genomen worden. Ligbedden rond het zwembad zijn er jammer genoeg te weinig en ook hier heerst het handdoekje leggen helaas. verder is er veel te beleven in Ohrid voor een kleine 200 dinar word je naar het centrum gebracht ook veel chauffeurs vragen tussen de 250 en de 300 dinar tip laat een vrouw onderhandelen dan ga je altijd voor 200 dinar mee. kamers zijn zeer ruim alleen wat een beetje steekt is een prijslijst wanneer er iets stuk mocht gaan variërend vanaf 1800 dinar tot 24000 dinar. verder hebben wij het erg naar ons zin gehad en hebben we ook maar 1 bruiloft mee mogen maken zeker een aanrader om heen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Jan27-07-2017

Mooi nieuw hotel met erg veel verbeterpunten.

Fraai en nieuw hotel met schone en mooie kamers en uitstekende WiFi in het hele hotel. De All Inclusive formule was nogal karig en kan niet tippen aan wat ik in bijvoorbeeld Turkije en Egypte gewend was. Het eten zowel qua keuze (weinig variatie) als wat betreft kwaliteit onder de maat. Zo leek het brood bij het ontbijt wel 5 dagen oud, maar veel erger was nog de temperatuur van het eten bij de lunch en diner : bij lange na niet warm genoeg. Het zwembad oogt heel mooi, maar voor het aantal gasten gewoon te klein. Op het moment, dat de Poolse animatie een waterpolo-wedstrijdje 7 tegen 7 organiseerde was het zwembad vol en door andere, lees Nederlandse, gasten een uur niet te gebruiken. Tegen betaling kan men men gebruik maken van het strand van het iets verderop gelegen Hotel Granit. Er was geen entertainment voor Nederlandse gasten, ook niet voor kinderen en de dichtstbijzijnde plaats Ohrid ligt op 8 km. en daarvoor moet je gebruik maken van overigens goedkope taxi of het nog goedkopere openbaar vervoer, wat nogal onregelmatig rijdt. Macedonië is een prachtig maar arm land en in Ohrid kun je goed en goedkoop eten en drinken.

Alleen gereisd in juli 2017

• 6Carla Koopman26-07-2017

Nooit meer

Mooi nieuw hotel, wel op een afgelegen plek. Je kan er zelfs niet wandelen. Taxi naar Ohrid, echter, kost slechts 200 den (€ 3,60) Jammer van alle regels waar je bij aankomst alleen maar hoort wat het kost als je iets fout doet. Het eten was ZEER slecht. Weinig keus, iedere dag hetzelfde, koud. En dat terwijl de vrienden/familie van de manager aan een mooi gedekte tafel heerlijk eten geserveerd kregen. Elke dag weer. Zeer naar, terwijl wij toch de betalende gasten zijn. Er werd ook tijdens ons verblijf een vrijgezellenfeest gehouden. Onze tafeltjes bij de badstoelen werden ingenomen voor hun. De muziek werd aangepast :-( en zij mochten aangeschoten en wel heel gezellig in het kinderbadje met glazen wijn in hun hand. Hadden wij eens moeten doen. Wat een feest wat een feest. En wij maar toekijken. Uit ellende zijn we 3 van de 7 keer uit eten gegaan, 2x in Ohrid en 1x in het hotel aan de overkant. Voor 10.00 en na 22.00 geen all inclusive meer. Binnen in het restaurant het ene drankje halen, buiten het andere. Heel onhandig. Voor 10 uur mag je ook niet in het zwembad. Kregen voor 10 uur ook onze handdoeken niet. Zo niet fijn als je om 08.30 uur ontbijt en dan een uur moet wachten voordat je mag zwemmen. Uiteraard hebben we dit alles aangegeven maar het personeel kan niet veel. Zijn voorzichtig voor hun baan. Eenmaal de manager aangesproken. Als antwoord kregen wij: "maar wij betalen ook". Nu, daar geloven we natuurlijk niets van. Wij gaan naar dit hotel zeker niet meer terug.

Ohrid en het meer zijn zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 5Richelle Schwiebbe21-07-2017

Fantastisch land, NOOIT meer dit hotel!

Animatie voor Poolse maar niet voor Nederlandse gasten. Eigenaren zitten aan aangeklede tafels, bestelling wordt opgenomen en naar ze gebracht. Gasten zonder all-in bandje worden wel super behandeld, mensen met all-in hebben toch ook gewoon betaald?! Voor mixdrank moet je alcohol binnen halen en frisdrank buiten. De drankjes die je binnen gratis krijgt moeten buiten betaald worden. Drinken kun je tot 22.00 halen en om 21.55 is 'ineens' alles op. Wel was er een dag live 'muziek' om 22.15, als mensen geen drinken meer kunnen krijgen of op bed liggen. Het eten is oké, erg weinig en tegen het koude aan. Er is een prijslijst op de kamer van wat allemaal kapot kan: pas op dat je de wc-bril niet kapot maakt, dan betaal je €380! Klein zwembad en te weinig ligbedden. Buiten het hotel is iedereen super vriendelijk en binnen het hotel zijn ze zo chagrijnig als wat. Zonde, Macedonië is echt een prachtig land en zeker een aanrader, beter een ander hotel of appartement o.i.d. boeken!

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Anoniem21-07-2017

Prachtig hotel

Nieuw hotel met uitzicht op het mooie meer. Kamers zijn prachtig met goede airco. Lake view is een aanrader. Gratis WiFi is perfect in het hele hotel, óók op de kamers en bij zwembad. All inclusive (tot 22:00) is niet zo uitgebreid. Het eten is wel lekker, maar weinig keus. Snacks zijn elke dag fruit en cake/koekjes, geen hartige. IJsjes zijn er de hele dag en zijn lekker. Frisdrank is beperkt, geen sprite of cola light. Merkdrankjes moet je betalen, cocktails worden niet gemaakt. Zwembad gaat pas om 10:00 open en te weinig ligbedden voor het aantal gasten. Zwembad is erg mooi, je krijgt fijne handdoeken van het hotel. Binnenbad met sauna en Turks stoombad zijn luxe en gratis. Animatie is alleen voor de gasten uit Polen. Personeel moet zich te veel aan regeltjes houden, zo moet je betalen als je per ongeluk een glas breekt. Het "strandje" aan de overkant van het hotel vind ik persoonlijk te klein met veel kiezels. Ik heb een hele fijne vakantie gehad, maar men moet nog wel veel leren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 1Van Houwelingen20-07-2017

Nooit meer!!!!!

Manager en familie niet vriendelijk je voelt je niet welkom. Als all in gast ben je in hun ogen minder. Je eet dan niet aan gedekte tafels. Je hebt minimaal keus uit drankjes. Geen toetjes alleen koekjes cake wel fruit. Voor alles hebben ze een prijslijst. Als je per ongeluk iets breekt een glas noem maar op kun je gelijk betalen. Voor kinderen is er helemaal niks te doen wel onbeperkt ijs. Ik ben in veel hotels geweest maar dit heb ik nog nooit gezien en meegemaakt. Jammer van buiten een luxe uitstraalt en van binnen goedkoop en onpersoonlijk en waar rang erg hoog staat. JAMMER je kunt er iets moois en warms van maken, maar als je als eigenaar jezelf wel luxe gedekt laat bedienen met luxe lekkere grote schalen eten enz.... elke dag komt het niet fijn over bij jullie gasten. Voor gasten ook totaal geen service.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5WD20-07-2017

Nooit meer

Pluspunten: Mooi uitzicht op het meer. Helaas is het meer niet echt toegankelijk vanuit het hotel. Leuk zwembad en heerlijke spa. Heel mooie kamers die netjes onderhouden worden. Het ijs is ook heel lekker. Minpunten: het eten..Weinig variatie, wat ze voorschotelen is 'eetbaar' maar ze verzorgen het eten niet zoals het hoort..heel vaak aan de koude kant. Het dessert buffet is zeer pover en de dochter heeft zelfs een haar van de bakker aangetroffen in 1 van haar koekjes. Het aangeboden fruit staat ongekoeld naast de dessertjes en zit vol vliegjes. Drinken is water van de kraan dat ze aanlengen met siroop, de pijnlijke darmkrampen krijg je er gratis bij. We zijn te weten gekomen dat het water van de kraan is omdat we op een ochtend tijdens ons verblijf geen kraantjes water hadden op de kamer. We hebben die ochtend tot 12u geen drinken gehad, nochthans hadden ze een koelkast vol staan aan de bar met blikjes en flesjes drinken. Deze waren enkel tegen betaling te krijgen, zelfs gewoon plat water uit een flesje kregen we niet mee na een klacht van ons bij het management. Wij zijn uit protest drinken uit flesjes gaan kopen bij een winkeltje dat een paar minuten wandelen van het hotel ligt. Het drinken is daar veel goedkoper dan in het hotel zelf. De rest van ons verblijf hebben wij geen frisdranken meer genuttigd van het hotel en kwam alle drinken van de supermarkt .. maar het kwaad was al geschied, bij thuiskomst ben ik naar de dokter moeten gaan omdat ik een bacterie mee heb gekregen van het verblijf bij Laki hotel. Verder is er geen enkele animatie in het hotel, ook niet voor de kids. Het personeel van het hotel telt een aantal zeer onvriendelijke individuen. Voor ons nooit meer naar Laki hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Rini Jetten10-07-2017

Prachtig splinter nieuw hotel met All-inn concept

Prachtig kamers met airco.en gratis WIFI ook bij het zwembad. Voor de verdere verwijzing van het All-Inn concept verwijs ik naar de site van touroperator. Er is bij het zwembad een bar waar drankjes zijn te krijgen maar daar moet je wel betalen. De bar binnen is voor het All-Inn concept, echter heb je net gezwommen of lig je te zonnen, moet je wel wat aan doen. In zwemkleding niet toegestaan binnen wat te halen. Prachtig aangelegde tuin met verlichting, daarom vind ik het hotel niet geschikt voor kinderen. Geen gelegenheid om te voetballen of iets dergelijks voetballen. Sauna met 2 stoombaden en binnenzwembad. 50 Ligbedjes en 25 parasols bij het zwembad. Eten moet je niet vergelijken met de resorts in Turkije. Is meestal aan de lauwe kant.

Gereisd met partner in juni 2017

0 tips over Hotel Laki & Spa

1 vraag over Hotel Laki & Spa

• Moemsie, 06-06-2018

Geld wisselen?

Kun je euro's wisselen in het hotel of kun je in Macedonië ook met euro's betalen? Is er in de buurt iets waar je leuke excursies kunt boeken? Voor de rest is alle info welkom van mensen die er al geweest zijn, wij gaan over 7 weken!

Hotel Laki & Spa info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV