Hotel Laki & Spa

Laatste review

Slecht

Yves,
15-10-2018

Helaas is het buffet niet veel soeps, iedere dag het zelfde! Ook zit er een receptionist die zeer sikkeneurig is.... Geen aanrader, voor dat geld kan je beter krijgen in ohrid

O ja en in de sauna zit schimmel!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna

19 reviews over Hotel Laki & Spa in het Nederlands

Slecht

Yves,
15-10-2018

O ja en in de sauna zit schimmel!

matig

julia,
7-8-2018

Een Erg schoon en netjes hotel. Alleen personeel onvriendelijk en niet duidelijk. Op onze aankom dag na 22.00 u vroegen wij om een colaatje na het drankje op te hebben vroegen ze ons om te betalen.. Na 2200u is het niet meer all in. Eten is erg matig en niet veel keuze.. Wij aten daarom veel in Ohrid stadje erg leuk en niet duur!!

Klein, maar fijn

Daphne,
25-7-2018

De reis van vliegveld naar hotel bedraagt ongeveer 25 minuten. Je bent vanuit het vliegveld zo in je hotel, dat vind ik ideaal.

Toen we aankwamen, werden we snel ingecheckt en konden we naar onze kamer; een mooie kamer met fijne douche en goed airco. De gordijnen in de kamer zijn wel lichtdoorlatend, dus neem een slaapmasker mee. Het balkon is klein, maar prima. Ook de wifi is oké. De eerste dag zelfs erg goed, daarna mwah.

Er is niet veel keuze aan eten, maar toch genoeg. Ik ben lactose-intollerant en voor mij werd aangewezen wat ik kan eten en werd er extra pasta/rijst gemaakt. Toch zou ik niet weer voor all-inclusive (in het algemeen) kiezen.

In op loopafstand van het hotel is niet veel te doen. Je kunt geld wisselen/pinnen bij het hotel ernaast.

Het meer is niet makkelijk toegankelijk, dat is een minpuntje.

Je kunt voor een late-checkout kiezen voor 30 euro extra.

Het hotel is klein, maar heeft wel goede service.

nooit meer

Petra Verdel,
20-5-2018

Mooi hotel maar had in 2017 veel opstartproblemen, zo liep in onze kamer de douche steeds over naar de rest van de kamer, na overleg personeel andere kamer gehad, eten zeer slecht! Manager hierop aangesproken, verontschuldigde zich dat de kok ziek was, maar al zijn vrienden en familie kregen het mooiste en meest luxueuze eten wat ze maar wilden(iedere avond) en dat was een doorn in het oog voor ons betalende gasten. Verder kun je na 22.00 uur niks meer halen en moet je je bed in want er is niks meer te beleven. Geen animatie voor de kinderen. Personeel spreekt amper Engels en vond ik niet gastvrij. Kortom geen fijne vakantie gehad daar.

Heerlijk luxe in een prachtig land.

Monique,
26-12-2017

Echt een land in ontwikkeling voor het toerisme. Prachtige natuur en lieve hartelijke mensen. Mooie excursies te doen. Laat je eens wegbrengen om in de heuvels te paardrijden en overnachten primitief in de Bergen. Paraglyden van de mooiste bergen. Wandelen langs de kust en door de bergen, overweldigend. Zwemmen in het prachtig heldere meer van Ohrid met de visjes langs je voeten...

Bijkomen in een mooi nieuw hotel met spa.

Is qua drukte en eten geen Turkye ,maar dit is echt vakantie. Rust, kleinschalig en prachtig weer.

Jammer dat ze de oude gebouwen laten verwaarlozen, maar wat een mooi land.

Fantastisch !!

R. T. uit Vianen,
5-10-2017

Het is een fantastisch hotel, netjes, schoon en vriendelijke personeel.

Ze willen nog steeds iets leren van evt.opmerkingen van de gasten.

De kamers zijn super.

De zwembaden, buiten en binnen, zijn mooi, schoon en verwarmd.

Het eten is prima, maar niet zo warm, als bij ons, maar dat is normaal voor dit land.

Er zijn mooie excursie te maken, kom je later dan de diner tijd terug, dan kun je op verzoek nog een diner krijgen. Top !!

Drinken moet je wel zelf halen, maar dat is niet erg. Dit is in vergelijking met een resort/hotel in Turkije het enigste gemis. En er is nog geen animatie.

Samengevat, gewoon toppie !!

Prachtig hotel. Eten bijzonder slecht.

Martin Verhoeven,
4-10-2017

Mooi hotel voor als je rust zoekt. Er is werkelijk niets te beleven. Het personeel is afgezien van een enkele chagerijn vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is redelijk maar zowel de lunch als het diner zijn ronduit slecht. Wij maakten mee dat etenswaren van de lunch overgoten met een sausje savonds weer werd gepresenteerd. Alle eten is lauw en soms zelfs koud. Op dit gebied dus nog veel te verbeteren. De manager waarmee wij hierover spraken stond open voor kritiek en gaf aan dingen snel te willen verbeteren.

Ohrid is een leuk stadje waar veel is te zien. De taxi brengt je er voor € 3,50 en de bus voor € 0,50. Ook de Bay of bones en st. Naum zijn een bezoek meer dan waard. Wij zijn ook nog in Albanie geweest maar dat is niet aanbevelingswaardig.

Ik denk dat wij nog wel eens naar Macedonie terug gaan en misschien ook wel naar Hotel Laki maar dan wel op basis van logies en ontbijt. In Ohrid zijn veel restaurants waar je heerlijk kunt eten voor een zeer schappelijke prijs.

Schitterend hotel

Marcel,
3-9-2017

Ontbijt goed, meestal verse broodjes, 2 of 3 soorten gebakken ei, gekookt ei, beleg, yoghurt en fruit. Lunch was beter dan diner. Vaak malse kip en draadjesvlees dat zo uit elkaar valt, heerlijk! Ander vlees was meestal erg droog. Bijgerecht elke dag een pasta, aardappels of patat en af en toe rijst. Hotel en kamers waren erg mooi, spa is zeker de moeite waard om te bezoeken, 2 soorten stoomsauna's en 1 gewone sauna en een zwembad. Ohrid is bereikbaar per bus (30 dinar p.p. = 50 cent of per taxi 250 dinar = 4 euro). Het is ook een zaken hotel zodat veel lokalen daar eten en zaken doen, die eten luxer a la carte. Als hotelgast kan je dat ook doen maar dan moet je wel apart betalen. Goedkoopste gerecht is dan een pizza van 180 dinar = 3 euro.

Weinig Nederlanders, ik schat ongeveer 10 %, veel stelletjes uit Polen en in het weekend veel Macedoniers uit Skopje. Al met al prima vakantie gehad.

Mooi complex

Peter en Ineke,
11-8-2017

Fijne vakantie gehad! De lage beoordeling die was gegeven, vond ik niet terecht. Ze hebben een luisterend oor en willen graag verbeteren. Een aantal weken geleden mocht er pas om 10.00uuur gezwommen worden, nu is dit bijgesteld naar 8.00uur. Eerst alleen binnen drankjes halen, nu ook bij de buitenbar. Sterke drank nog wel binnen, dat mag misschien ook wel buiten van kracht worden... Manager geeft zelf ook aan, dat ze nog in de kinderschoenen staan, en nog moeten ontwikkelen/leren. Animatie zou zeker prettig zijn, dat misten wij ook wel! Het hotel straalt heel veel luxe uit, en die bedden, ik heb nog nooit zo lekker geslapen! Het complex is niet zo groot, 60 kamers en 4 suites, maar dat maakt het intiemer en gezelliger vinden wij😊

Fantastisch hotel

Johanes,
8-8-2017

Geweldige vacantie. Lekker eten,mooije kamers ik raad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laki & Spa in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laki & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.