Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

47 Reviews over Inex Gorica

• 8Nelly16-09-2022

Zeker geen 5 sterren Hotel

Wij zijn op 31 aug. 2022 naar Inex Olgica geweest. Prima hotel in een mooie natuur. Kamers zijn schoon en netjes. Eten is goed en personeel erg vriendelijk. Er zijn ook een paar minpuntjes t.w. Om bij het meer te komen moet je veel trappen af waar wel ligbedden zijn maar die horen niet bij het Hotel 200MKD =E.3,24 per stuk zonder matrasjes. Wat ook vreemd is, dat er bij de waterkranen een bordje hangt dat het water niet geschikt is voor consumptie en dat er geen compensatie voor is. Water moet je kopen in glazen flessen 0,7 ltr bij de bar 120MKD = E.1,95 m.i. veel te duur. Na het eten 2 koffie en een fles water 300MKD = E4,86. Het complex is niet geschikt voor minder validen. Erg veel trappen. Er is in de omgeving geen bushalte, restaurants, supermarkten. Je kan voor weinig geld met de taxi naar Ohrid 400MKD=E6,49 Lopen kan ook Ongeveer 3 km. Het is jammer dat de natuur en de rust van het meer nu al verstoord worden door waterscooters.

• 2Inge Grootjans06-02-2019

Nooit meer

Prachtig uitzicht ..met taxi snel in Ohrid ..in hotel zelf niets te beleven ...het beloofde zwembad was in renovatie ...het strandje van hotel aan meer was klein op kiezels geen stoelen ..triest voor 5 sterren ...het ontbijt en avondmaal waren zeer triest..dus telekens buiten hotel gaan eten ..onze kamer was tot op het bot versleten ..wanneer we douchte kwam water onder bad onderuit ..airco werkte niet want terrasdeur was stuk en zo kunnen we eindje verder gaan ..ligt zeker aan reisbureau w aar we bij geboekt hadden weten niet wat ze verkopen want reisleiding kon ons ginder met niets verder helpen ...maar Ohrid zelf en Macedonie op zich is prachtig !!

• 1Cufi29-07-2018

Es Lohnt sich überhaupt nicht.

Zu teuer,,, kann man nichts Unternehmen, das Schwimmbad defekt, oder nicht in Betrieb,

• 8wim04-09-2014

prachtig panorama

na 33 jaar was ik weer terug in gorica...prachtig gelegen hotel mooie kamers riant uitzicht en zeer vriendelijk personeel...ook het ontbijt was goed wij hadden wel druiven en elke dag ander fruit...een dag waren er geen broodjes maar alleen brood...dit mag niet voorkomen bij een 5 sterren hotel...de bar is duurder dan in ohrid zelf maar ja alles heeft zijn bekoring....de trap naar beneden tja dat weet je vooraf als je boekt maar wel gratis ligbedden en handdoekenservice van het hotel.....mooi gelegen met prachtig park maar zodra je er buiten komt ligt er overal rommel zoals plastic flessen en sigarettenpakjes...maar daar kan het hotel niets aan doen dat doet de mens (de macedonier) zelf....voor 200 denar gingen we met de taxi naar ohrid ook diverse keren gelopen heerlijk langs het mooi en ook dan kan je nog een taxi halverwege nemen...obers zeer vriendelijk en behulpzaam en vinden het leuk als je ze smorgens groet in hun taal. dobre jutro...kortom aanbevolen!!!

• 8André11-08-2014

Goed hotel , voor Ned. begrippen geen 5*.

Hotel Inex Gorica is een 5 * hotel. Hier volgen enkele opmerkingen over dit hotel; Douchen kan alleen in bad ,gezellig samen onder de douche is dus niet handig. Uitzicht over het meer is fantastisch. Ontbijt was goed ,maar weinig afwisseling we misten wel de meloen , druiven , wel waren er stoofpeertjes ipv handperen. 160 traptreden naar het strand. 50 minuten lopen van Ohrid. €3,20 met taxi naar Ohrid. Met bus terug is ook mogelijk, is nog veel goedkoper. Een hele meloen kost omgerekend €0,15 !!! Je krijgt gratis strandhanddoeken mee en het ligbed aan het strand is ook gratis. (aangeven dat je van het hotel bent) Het hotel is vrij saai en er is weinig te beleven voor kinderen. Wel vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Spreken goed engels.

• 6Hans16-09-2013

Teveel sterren

3 nachten zakelijk verbleven in genoemd hotel. Betreft een voormalig buitenverblijf van de voormalige president Tito wat is omgebouwd tot hotel. De ligging ah meer is schitterend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Gratis WIFI. Het diner 2x in buffetvorm genoten en 1x uitgeserveerd. Kwaliteit was matig tot onvoldoende. Lauwe "warme" gerechten of gewoonweg koud, 1x taai vlees. Het ontbijt was redelijk al ontbrak elke variatie en geen zuivel bij het ontbijt. Kamers gedateerd en het bed was eveneens matig van kwaliteit. En zoals in het voormalige oostblok wel vaker is worden dingen die kapot zijn niet of gedeeltelijk gemaakt. Kamer was wel schoon en zuiver. Kortom dit 5 * (!) sterren hotel betrof een hotel met Macedonische sterren en zou in alle redelijkheid op 3 sterren in NL mogen rekenen. Voor een kort zakelijk verblijf wel om te doen, echter niet voor een langer verblijf als vakantie.

• 7Hendrik Wieger12-09-2013

nog wel een keertje!!

het hotel ligt mooi gelegen aan het orhid meer met een mooi uitzicht van af de kamer. het eten is wat anders. wij waren in het na seizoen, dan raad ik u aan om naar het strand te lopen 10min daar is veel keuze en niet duur. er zit ook een supermarkt. voor u water en dagelijke dingetjes. verdr dicht bij de stad orhid op loop afstand . je moet wel goed te been wezen want alles is daar nou enmaal rots achtig. ik zou er zou weer heen gaan topvakantie gehad.

• 8hermancremers25-08-2013

pracht hotel

hotel met een geweldig uitzicht op het meer de kamers zijn netjes en worden elke dag schoon gemaakt

• 7Jérome18-07-2013

Mooi hotel met prachtig uitzicht

Wij zaten 10 nachten in het hotel. Algemene beoordeling is prima, maar er waren een aantal zaken die irriteerden. We zaten met de kamer boven feestzaal. Tijdens de vakantie zijn er 2 bruiloften geweest waar we flink last van hadden in de kamer. Tevens hadden we de eerste paar dagen mieren in de kamer. Ik ben absoluut geen zeikerd, maar toen was ik wel even pissig. Er wordt verder elke dag netjes schoongemaakt.

Qua uitzicht hadden we absoluut één van de mooiste kamers. Bovenste verdieping, in de hoek, meerzicht. Het personeel is echt vriendelijk en behulpzaam. Helaas zijn de prijzen voor het eten minstens het dubbele als in Ohrid zelf. Het ontbijt was ruim, maar wel elke ochtend hetzelfde.

Het hotel is een uur lopen vanaf het centrum. Taxi kost 180 denar (3 euro). Het privéstrand is leuk voor een dagje, maar er zijn zat alternatieven. De trappen waar iedereen het over heeft waren een lachertje, een paar stappen en je bent er.

5 sterren omdat het vroeger voor de klasse was, nu 4.

• 9M&N30-01-2013

Heerlijk

Fijn hotel, naar plaatselijke maatstaven super.

Hotel Inex Gorica info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Airconditioning centraal geregeldBeschikbaar