Appartement Grebnos Stone House

Appartement Grebnos Stone House
9,2

5 tips over Appartement Grebnos Stone House

mirjamj, 24-6-2015
Voor gasten met kleine kinderen en slecht ter been is de looproute een uitdaging.
Cynthia Vos , 5-8-2014
Wij hebben de tip opgevolgd om de gordijnen lekker open te laten als je gaat slapen dan wordt je vanzelf wakker van de zonsopgang en die is prachtig ;). En we raden aan om een scooter of auto te huren zo kom je overal zonder afhankelijk te zijn.
B. Janssen, 19-7-2013
Probeer de macedonische keuken uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Grebnos Stone House voor je op een rij gezet:

Pavel Pop Stefanija - Grebnos -Ohrid , 20-4-2013

Iedere een, die will direct rezervatie maken bij Grebnos Stone House - Ohrid , Is Welcome dat te doen

via onze website www.grebnos.com of info@grebnos.com

Wij praten : Nederlands , Enegels , Diuits, Macedonisch, Bulgars, Servisch, Chroatisch en ... !!

Mariska, 2-1-2012
Ga paragliden! Vraag eigenaar Pavel naar de mogelijkheden. Het is spannend om te doen, maar wat een uitzicht en fijn gevoel om door de lucht te zweven! Aanrader!