Appartement Grebnos Stone House

Appartement
Appartement Grebnos Stone House
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Grebnos Stone House voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Grebnos Stone House in het Nederlands

Nooit meer!

Peter en Yvonne
3-7-2017

De ligging is perfect; fijn terras en mooi uitzicht, maar ook heel veel geluidsoverlast 's nachts van loungebars, disco's en (feest)boten. Eenvoudige, kleine kamer (op het eerste gezicht schoon, maar als je verder kijkt smoezelig en stoffig). Weinig comfort; een gemakkelijke stoel ontbreekt. Geen verduistering, dus om 5 uur wakker vanwege het licht. Huis stonk erg naar sigarettenrook en overal stonden wijnflessen.

Het privéstrand bleek op 20 km afstand te liggen. Na een niet zo positieve 1e reactie was de houding van onze gastheer de rest van ons verblijf (2 weken) ronduit vijandig te noemen. We voelden ons hierdoor ongelukkig en niet op ons gemak. De zeer positieve reviews over deze locatie waren voor ons de reden om te boeken. Helaas zijn onze verwachtingen in veel opzichten niet waargemaakt; de vele positieve reacties kunnen wij niet delen.

Voor een kort verblijf door jonge mensen, die alleen een bed en een douche nodig en geen moeite hebben met geluidsoverlast waarschijnlijk een geschikte locatie.

Geweldig appartement

Arnold
30-9-2016

Grebnos Stonehouse is volgens ons een ideale accomodatie. De ligging is in het oude deel van de stad op 5 minuten lopen van het centrum.

De appartementen zijn ruim en knus ingericht. Wat het helemaal uniek maakt is het geweldige uitzicht over het meer vanaf je terras. Ons appartement had ook nog een stenen bbq. De eigenaar was aardig, gastvrij en zeer behulpzaam. Wij komen hier zeker terug.

Arnold van Groningen Schinkel

Fantastic

Marianne
30-9-2016

Grebnos Stonehouse is in our opinion a great accomadation. The apartments are very cosy and nicely furnished. From the terrace you have a breathtaking view over the the lake. It is a quiet location yet on short walking distance from the old town centre . Pavel, the owner, is very nice and helpful . He has given us great advise and information. We had a great stay and if we go to Ohrid again, we definitely stay here.

Busterbaarlik, buitengewoon fijn

Johan
2-9-2015

Genoten van de gastvrijheid van Pavel, een schitterende lokatie, kamer voldeed aan alle wensen en verwachtingen.

Het uitzicht over het meer is werkelijk fenomenaal vanaf je eigen terras bij ondergaande zon.

Voor herhaling vatbaar en dan zeker weer bij Pavel

Voorgoed verliefd op Ohrid!

Petra en Yatou
26-7-2015

Wil je het echte Ohrid beleven, dan is Grebson the place to be. Alsof je zelf in de oude stad woont. Ik was er tien dagen met mijn dochter van 11. Het sfeertje bij Pavel en Cordana vind je nergens anders.Schatten van mensen, met hart voor de gasten. De voorzieningen zijn prima, met als kers op de taart de idyllische balkons. Je zit er heerlijk (vooral in de ochtend en avond) met prachtig uitzicht op het meer. Als het s'middags te warm wordt, is er boven een koel terrasje met meestal een lekker briesje. Als Pavel daar zit, is er altijd tijd voor een praatje, en als de fles wijn op tafel komt wordt het helemaal gezellig. Zijn visie op het leven mag je niet missen.Wij hebben iedere dag genoten van Ohrid, Grebnos, heerlijk eten (Kadechve!), het meer en het schitterende Trpejca, waar we vaak zijn gaan zwemmen. We komen terug!! :)

Geweldig, authentiek, robuust

mirjamj
24-6-2015

Goed ingerichte kamers van alle gemakken voorzien gelegen in een rustige sfeervolle buurt van Ohrid. Hoog gelegen waardoor er een prachtig uitzicht is op het meer en de daarbij behorende activiteiten. Ook is het theater goed zichtbaar zodat een evenement op afstand kan worden gevolgd.

Beautyfull place orhid,..

Rian Hendriks
10-6-2015

Eind mei 2015 orhid bezocht,, geweldig om met de taxigids plekken te bezoeken bij de locals waar je wederom gastvrij ontvangen word en we heerlijk local gegeten hebben,.

de waterval wastobben en nationaal park en hoe kalk gemaakt word waren zeker de moeite waard,.centrum van orhit wederom geweldig qua eten drinken winkels markt een fijne beleving,.

Appartement grebnos uitzicht op het meer was ook een heerlijke plek om te vertoeven, .eigenaar pavel is een goede en zeker een fijne gastheer,.we komen zeker nog eens terug,..

prachtig appartement in de oude stad

Annet
8-9-2014

Prachtig gelegen in de oude stad, dicht bij alle bezienswaardigheden.

Op loop afstand van een leuk strandje.

Zeer behulpzame vriendelijke appartement eigenaar, staat altijd voor je klaar.

Word gehaald en gebracht naar het vliegveld.

Voor ons zeker een plek om weer naar terug te keren.

Voor ons voor herhaling vatbaar!

Jasper_Mevis
4-9-2014

Net als twee jaar geleden hebben wij hier weer een heerlijke vakantie gehad, mogen genieten van het mooie uitzicht over het meer van Ohrid en werd alles weer prima verzorgd door de eigenaar Pavel en zijn zoon Stefan. Een week gaat dan eigenlijk te snel voorbij, maar gelukkig kunnen we nog nagenieten met een lekker glas rode Macedonische wijn!

fantastische plek

Cynthia Vos
5-8-2014

Zoals iedereen al zegt het uitzicht is prachtig je kijkt zo over de stad het meer op. De kamer zelf is schoon en gezellig ingericht. Net als het balkon. Als je iets wilt weten staat pavel altijd voor je klaar. Vond het echt een leuke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grebnos Stone House in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grebnos Stone House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Grebnos Stone House scoort een 9.2 uit 10 op basis van 26 reviews.