Hotel Granit

Hotel Granit
7,8

31 tips over Hotel Granit

Mirjam, 14-9-2016
Lale tours, zit in het centrum v ochrid en biedt excursies met Nederlandstalige gidsen. Prijzen vergelijkbaar met Tui maar worden uitgevoerd in kleine groepjes, veel persoonlijke aandacht en je komt op plekjes waar de grote boot of bus v Tui niet kan komen. Boottocht naar st. Naum helemaal geweldig. Je vaart in kleine bootjes langs de kust, koffieshop en bezoek dorpje met schooltje, st Naum en aan het einde een geweldige bbq op een onbewoond eilandje waar je ook kunt zwemmen/rusten.
MartineVanBaeten, 30-6-2016
Zoveel culturele bezienswaardigheden in de buurt. De excursies werden goed begeleid (Engelstalige uitleg door hartelijke enthousiaste gidsen). Bij stukken wandeling wel moeilijkere begaanbare paden (stappers geen probleem). Uitgestrekte ongerepte natuurgebieden.
Anthony Bruijns, 19-7-2015
Wij waren met 2 volwassen en een kind van 7 in een 5 persoons familiekamer met uitzicht op het meer. Voor een paar euro meer zeker de moeite waard omdat het hotel aan een drukke weg ligt. Tip: neem de taxi vanaf het hotel en laat je afzetten bij de "upper gate" (€4) Hier kun je het fort bezoeken met een schitterend uitzicht over het meer en de stad. Dan naar beneden lopen en de kerkjes bezoeken. Dan met de boot je laten afzetten in de haven (€5) Afsluiten met een drankje aan het meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Granit voor je op een rij gezet:

miranda, 17-6-2015
de excursies van Arke gefaciliteerd door Ohrid Hollidays zijn erg leuk en over het algemeen goed verzorgd. aan de andere kant wel erg prijzig, met groep een aantal excursies geboekt bij host, die erg druk voor ons was om alles te regelen, nadat hij zijn geld had was zijn interesse voor ons weg en konden we hem niet meer bereiken zelfs niet toen er problemen waren. als ik een tip moet geven: neem een taxi ze halen je op en brengen je netjes weer terug naar het hotel. laten je zelfs omgeving zien.
Patricia Vermeeren, 8-9-2014

Wij hebben twee weken een huurauto gehad waardoor we de mogelijkheid hadden veel van de omgeving te zien. Het is een aanrader om naar Skuga te gaan of de markt van Ohrid te bezoeken. Museum on Water is erg leuk. Ook hebben we een boottochtje gemaakt van Ohrid terug naar het hotel. De kapitein vaart dan nog even langs het prachtige kerkje.

Voor het eerst in jaren vond ik het écht jammer weer naar huis te gaan. Ik had nog veel langer willen blijven. Volgend jaar meer?

Thea, 4-9-2014
Taxi 4 euro naar Ohrid met twee personen is een koopje. De bus in Nederland is duurder. Maak in ieder geval de excursie naar Skopje.

Rini, 4-9-2014
Ga lunchen en dineren op het tijdstip dat de openingstijden zijn. Dan krijg je beslist warm eten. Je kan in dat hotel ook van de kaart eten als dat wat gepresenteerd wordt je niet bevalt, b.v. mixed grill 460 Denar. En de taxi naar Ohrid 4 Euro met 4 personen over 6 km. Ben je met de taxi in Nederland 30 Euro kwijt met 4 personen. Excursie Albanie valt tegen.
Van Ooteghem Philippe, 2-9-2014
Macedonië heeft nog een hele weg te gaan in toerisme en opvang van vakantiegangers. Als je toch dit hotel wil boeken vraag dan meerzicht , kom in het laagseizoen en ga zoveel mogelijk op excursie of met de taxi naar Ohrid, een prachtige stad !
Monique de wolf, 17-8-2014
Wij hebben een TOP vakantie gehad! Er is in de omgeving ontzettend veel te bezichtigen. Met een taxi, waar je slechts enkele euro voor betaald, kun je overal naar toegebracht worden. Ook worden er diverse excursies aangeboden.
icdevries, 17-8-2014
Neem een kamer met zeezicht, dat is echt prachtig wakker worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Granit voor je op een rij gezet: