Hotel Filip

7,4

7 reviews over Hotel Filip in het Nederlands

Hans
1-8-2019

Hotel Filip is een mooi en niet te groot hotel met een mooi zwembad en aardige en behulpzame mensen en de hostess van fibula die Jovana heet is helemaal geweldig zij hielp en adviseerde ons geweldig ,echt een aanrader .

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Droomvakantie

Suzanne
29-7-2019

Als je tot rust wilt komen of een actieve vakantie wilt, Ohrid is dan de plek om naartoe te gaan. Prachtige stad en omgeving. Je kunt relaxen of besluiten om excursie te gaan doen. Fibula travels regelde de excursies en ben erg goed geholpen door Jovana. Ze nam echt de tijd voor mij om alles uit te leggen en haalde me over om een paar excursies te doen.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vakantie gehad

Lucia
28-9-2018

Goed hotel lag alleen iets te ver van Ohridstad was wel goed te doen met bus/taxi. Goede service en aantrekkelijke geprijsd,zeker voor herhaling.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geen topper

Jan
21-12-2017

Prima kamers met goede bedden. Zwembad ook prima met voldoende ligbedden.

Helaas valt er op de service wel wat aan te merken. Personeel is vaak zeer passief en er zijn momenten geweest dat ik gewoon op zoek moest naar iemand om wat te bestellen of te vragen. Ze signaleren zelf niets.

Schijnbaar worden er in Macedonië huwelijksfeesten in hotels georganiseerd. Dat betekent dat je geen of niet volledig gebruik kan maken van zwembad en restaurant. Dit is 2 x gebeurd tijdens ons verblijf van 8 dagen. De feesten met muziek gaan vervolgens door tot 11 a 12 uur.

Doorgaans sluit de bar 's- Avonds na 10 uur en gaan de lichten uit. Niet zo gezellig.

Verder is de omgeving rondom het meer van Ohrid prachtig en zeker aan te raden. Bezoek zeker 1 van de vele stranden. Wandeltocht in national park is een leuke excursie als je de lange busreis er voor over hebt. Ohrid zelf (vooral het oude gedeelte) is leuk en kan je prima zelfstandig verkennen. Verder genoeg leuke restaurantjes aanwezig.

Gereisd Met partner in juli 2017

kleinschalig hotel met charme maar verbeterpunten

Don Bernardo
15-8-2017

op zich redelijk tevreden van het hotel maar je merkt er zoveel zaken op die met een kleine moeite beter kunnen, zeer goed bed, ruile kamer, vast tapijt is echter niet meer van deze rijd, badkamer klein en niet proper genoeg, schimmel en urine. lekkende afloop. het personeel is vriendekijk maar ze zijn met te veel en er is geen leiding. ze zijn lui zitren op een stoel en praten met elkaar en doen pas iets als je het gaat vragen. mooi bar aan t zwembad maar er staat nooit iemand achter. een trouw in putje zomer terwijl alle hotelgasten moeten wijken is ook not done. goeie ligzetels, vieze kussens, koop waterdichte als je ze altijd laat liggen,

Gereisd Met partner in augustus 2017

fantastisch

belmans a
30-7-2017

leuk hotel met zwembad. je kan naar Ohrid wandelen

Gereisd Met partner in juni 2017

Gerenoveerd Hotel goed zwembad

harenad
14-6-2016

Zeer vriendelijk personeel, doen er alles aan om je naar je zin te maken. Bij problemen wordt er snel gereageerd. Grote kamer met uitzicht op het meer. Eten goed alleen het is in een grote eetzaal ongezellig TL licht en door het geringe aantal gasten niet gezellig. Goed zwembad met heerlijke bedjes. Uitstekende Wifi. Ligging is ca 6km buiten Ohrid, makkelijk met taxi eventueel bus te bereiken. Lopend kan even zoeken naar het begin, loop je langs het meer.

Gereisd Met partner in juni 2016

Corendon

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Filip in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Filip zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.