Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8Waardering

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

65 Reviews over Doncho

• 8Xander en Elly24-08-2014

Mooi hotel erg vriendelijk personeel!

Hotel ligt ongeveer 10-15 minuten lopen van het centrum. Hotel personeel is erg vriendelijk en doet alles voor je. Bij het zwembad liggen handdoeken klaar. Zwembad mooi schoon. Eten in het hotel was goed maar niet spectaculair. Ontbijt was prima dit is alleen het diner.Dicht bij het hotel ligt een supermarkt. Kamers zijn schoon, iedere morgen nieuwe handdoeken en het bed wordt opgemaakt. Al met al een goed verzorgd en prima hotel!

• 8roel02-11-2013

Goed hotel

De buitenkant van het hotel kan - evenals het zwembad - een facelift best gebruiken. Binnen het hotel valt alles reuze mee en is het netjes. De kamers zijn op de afdelingen verschillend qua indeling. Echter geen balkon. De kamers zijn netjes met een goed bed( matras sliep uitstekend), maar een kleine douchecabine. Het hotel ligt op ca. 500 meter van het centrum aan een drukke weg. Lopend naar het centrum is dus goed te doen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De meesten staan open voor een praatje ( Engels). De kamers werden redelijk goed schoon gemaakt al kon het soms beter. Het ontbijt is misschien wat sober (met soms wat droog brood, maar meer dan voldoende. Was er te weinig dan werd het keurig aangevuld. Het eten ( diner) van de menukaart was best wel goed en absoluut niet duur. Gratis Wifi was ook gemakkelijk.

• 9Riek van de Westeringh12-10-2013

Prachtige ligging, dicht bij centrum en meer.

Heel vriendelijke en verzorgde bediening. Eenvoudige kamers, maar alles in orde.

• 8Alida van Uffelen25-09-2013

prima hotel, plek wat minder

prima hotel, aardig personeel, wat er alles aan doet om het hun gasten naar hun zin te maken. Ik wist dat het langs een drukke weg lag, dat is wel storend en ja, een balkon miste ik toch ook wel. Zo aan het eind van het seizoen was het stil in Doncho, maar denk dat dat voor de meeste hotels zo was. Ik heb er heerlijk gegeten, het ontbijt was ook meer dan genoeg, met inderdaad vers brood....

• 7Liset15-09-2013

Mooi hotel zonder balkon gelegen langs drukke weg

Wie bedacht heeft om van dit pand een hotel te maken? Het ziet er niet uit van de buitenkant. Het balkon ontbreekt. Ook de ligging aan de drukke weg is niet mooi. Het is niet ver lopen naar het centrum maar het is geen prettige wandeling. Voor degene die de ligging en het ontbreken van het balkon niet belangrijk vindt, is dit een heel goed hotel. Het ontbijt is lekker en gevarieerd en het brood is vers. We hebben 1 keer naar tevredenheid hier gegeten en het was lekker en niet duur. Het personeel is heel beleefd en verzorgend. Het hotel maakt een verzorgde indruk.. Echter de standaard kamers zijn klein. ''s morgens is het water van de douche lauw. ''s Avonds is het water wel warm. Aangezien wij de ligging en het balkon wel belangrijk vinden, zullen wij hier niet weer komen. Vanwege sluiting van hotel Diplomat zijn wij door touroperator overgeplaatst naar Doncho.

• 8Ronald13-09-2013

Goed hotel

Goed hotel prima eten.Aardig personeel als je vragen hebt helpen ze je graag.De douche kabel was geknapt gelukkig is die gelijk de volgende dag vervangen dus helemaal top.Alleen jammer van het zwembad die was aardig koud.Centrum is goed bereikbaar met taxi of lopend.Prima hotel dus.

• 7Linda10-09-2013

prima vermaakt

hotel doncho ziet er van buitenaf lelijk uit, ook is het hotel gevestigd in een straat die naar mijn mening gewoon lelijk en armoedig overkomt. Dit is erg zonde, ik heb veel mooiere hotels en betere locaties ervan gezien in het stadje zelf. Mocht ik ooit nog een x naar macedonie gaan kies ik niet voor dit hotel vanwege de ligging.

• 9Britt09-09-2013

Super hotel!

Hotel Doncho is wat ons betreft een super hotel! Er is 24/7 personeel aanwezig wat erg fijn is: wij kwamen 's nachts aan en het personeel stond meteen met ons kamerpasje klaar. Ook tijdens de rest van het verblijf was al het personeel erg vriendelijk. In het hotel kun je de euro's wisselen in denars, erg handig! Ook kun je eventueel na je verblijf de denars terug ruilen in euro's.

Wij hadden logies/ontbijt en het ontbijt was heel goed. De schalen werden continu aangevuld (ook tegen het einde van het ontbijt) en het ontbijt was erg uitgebreid! (lokale lekkernijen, brood, broodjes, roerei, gekookt ei, gebakken ei, spek, fruit, pudding etc.!)

De kamers zijn ruim en erg netjes. Er wordt goed schoongemaakt (elke dag) en ook de handdoeken worden elke dag verschoond.

Verder heeft hotel Doncho een super ligging: 10-15 minuten lopen van het centrum en het meer, en een supermarkt op de hoek. Een echte aanrader dus!

• 9erna08-09-2013

Goed hotel

Doncho in Ohrid is een zeer goed hotel vlakbij het centrum, op een rustige plek, centrum is op loopafstand. De kamers zijn ruim, een beetje donker komt denk ik omdat er geen balkon is, maar ja je slaapt er toch alleen maar, de badkamer is ook erg ruim, alles is netjes en goed verzorgd. Heel aardig personeel, kleinschalig, dus geen overlast. Ontbijt is goed er is ruime keus, maar ja voor sommige is het nooit genoeg maar er is van alles wat brood, kadetten, yogurt, fruit, eieren, melk, koffie, enz.

• 9Familie Wierenga11-08-2013

Super

Erg fijn verblijf - zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar. Kamers prima verzorgd en voorzien van airco. Personeel super vriendelijk en gezellig.

Hotel Doncho info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Bulevar Turisticka 92, MK-6000