Hotel Diplomat

Tonen op kaart

68 reviews over Hotel Diplomat

• 2019
    5Anoniem25-08-2019

Kies niet voor hotel diplomat.

Hotel diplomat

Hotel diplomat, is geen goede hotel.Er waren mensen die de ontbijt gingen maken nu niet meer de mensen die dat eerst deden zijn weggelopen in de avond van uit de hotel kamer(kamer 208) niemand wist het dat ze weg waren . Nu maken de schoonmaker de ontbijt maar ze zijn echt waardeloos. De schoonmakers hebben ook geen uitstraling. House cleaning ze komen niet alleen 1 keer in de 2 weken toen we daar waren in de hotel .Kamer op de kamer heb je Wi-Fi maar de wifi is slecht. Ook zijn er dingen kapot in de hotelkamer zoals de gordijn de douche en zo voort. De bedden zijn niet goed om te slapen. De airco is prima. Maar de rest is gewoon slecht. De lift is zogenaamd kapot staat er out of order.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    8Dirk28-10-2018

Goed uitvalspunt

Hotel was goed te doen, heb goed kunnen slapen, ontbijt ok, vriendelijk personeel, prettige sfeer. Kleinschalig. Nadeel: rook trok 's nachts overal doorheen tot in je kamer. Centraal gelegen, gezellige lobby.

Alleen gereisd in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6-03-10-2018

Voor een weekje 250 euro prima

Hotel Diplomat, voor 250 euro voor een weekje in september is prijs / kwaliteit prima. Verwacht er dan alleen een bed, warme douche, matig ontbijt en redelijk schoon. Geen internet boven op de kamers (defect en werd niet gemaakt) geen mogelijkheid tot eten in hotel, licht in badkamer defect en werd niet echt naar behoren gemaakt, schoonmaken is soms wel en soms ook niet (dan ook alleen bed opmaken) wel elke dag schone handdoeken. Personeel is niet actief vanuit hun zelf en zijn vooral bezig met hun telefoon de hele dag. Maar als je iets vraagt proberen ze het wel te beantwoorden of op te lossen. Badkamer kraan bleef stromen en druppelen, knop eraf en moest ik erop drukken, pedaalemmer deksel stuk, kast deur eruit en stond ernaast. Ontbijtzaal; lampen stuk, losse kabels, gordijnen hangen half aan de rails enz. Kortom; veel achterstallig onderhoud. Maar voor 250 euro klaag ik niet en kan je niet veel meer verwachten dan een bed en douche.

Alleen gereisd in september 2018

• 4Willibrord21-09-2018

Voor weinig meer heb je hier betere accomodaties !

Het personeel was zéér vriendelijk en behulpzaam !!! Daar lag het niet aan. Het hotel valt in de categorie 'vergane glorie'. Het was niet duur, echter het was ook niet meer waard. Slecht passend beddengoed. 2 keer over werd de 'houskeeping' vergeten. [werkster 'ziek'] Zéér verouderd[gedateerd] badkamertje, b.v.: douchekop spoot alle kanten op. Overgordijn hing half los van de rail, dus nauwelijks verduistering mogelijk.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Vivian Heuer15-09-2018

Vergane glorie!

Kamer: Wij hadden het geluk een van de "betere" kamers te hebben. Grote kamer, werkende airco en mini koelkastje, redelijk bed. Badkamer van ons was redelijk (bij andere viel de wastafel van de muur op mevr. haar voet, reactie manager "u moet de wasbak betalen".. ) let op losse dingen, de toiletbril lag er los op, de spiegel hing los en bewoog heen en weer als je er iets op zet. tv had maar drie kleuren wat toch erg vreemd kijkt, twee Engelstalig zenders. Hygiëne: kamermeisje komt elke dag even het beddengoed recht leggen en schone handdoeken brengen en dat is het dan, geen verschoning in 8 dagen tijd, geen stofdoekje, dweiltje of wat dan ook. Ontbijt: er is in principe genoeg en ze proberen goed bij te vullen maar je moet er niet te veel van verwachten. De keuze is beperkt. Ligging: redelijk dicht bij centrum Ohrid, 15 min. lopen ongeveer lekker langs het meer, of taxi voor 2 / 3 € Personeel is wel vriendelijk

• 7Sanja Homan14-09-2018

geen aanrader

hier en daar is er wel iets kapot op de kamer of badkamer Betaal beter iets meer en neem een ander hotel

• 7A.Baboe17-07-2018

Het is geweldig om de inzet te zien van het team.

Bij aankomst hadden wij klachten betreffende de kamer en het ontbijt. Naderhand hadden we dit doorgegeven aan bij de receptie en aan Fibula, hierna werden de klachten in behandeling genomen. De laatste dagen van ons verblijf hebben wij al een grote vooruitgang gezien, vooral bij het ontbijt en het personeel werd een stuk vriendelijker, vooral de schoonmaker die uit haar zelfe ook vroeg of er nog mankementen waren, dit maakt heel veel goed en het heeft onze vakantie een stuk beter gemaakt. Wat ook fijn was om te zien, was dat de manager van het hotel veel meer aanwezig was en de tijd nam om zaken door te nemen met het personeel. En het allerbelangrijkste: alles werd meteen schoongemaakt, verder hopen wij dat de kleinere dingen ook beter worden (met de tijd). Diegene die we in het speciaal willen bedanken: Bojana en Pavle.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2Waereldsjtadbewoner14-07-2018

Nooit meer naar Diplomat! Wel terug naar Ohrid!

Ohrid is een aanrader, het hotel niet. In dit hotel snappen ze niet wat gasten zijn. Bij aankomst in de kamer blijkt de douche en wastafel niet gepoetst, er zitten haren in het putje en de kranen zijn totaal verkalkt. Van vrijdag avond tot maandag morgen hebben we moeten wachten voordat dit opgelost werd, omdat we zoveel klaagden kregen we ook nog een grote mond van de interieurverzorgster, na deze ene keer poetsen hebben ze de rest van de week niets meer gepoetst. Overige minpunten: veel kapot, loshangende stopcontacten, ontbrekende kastdeur, versleten handdoeken (gaten en rafels), je moet vragen om wc papier, geen afstandsbediening airco (daardoor onbruikbaar), ontbijt was een aanfluiting (na 1 keer buiten de deur gaan ontbijten), overal wordt gerookt, onvriedenlijk personeel m.u.v. 1 baliemedewerkster die haar best voor ons heeft gedaan (we hebben medelijden met haar). Er is 1 positief punt: er was een koelkastje en dat werkte!

Gereisd met partner in juni 2018

• 2Lieke14-07-2018

Van relax vakantie naar horror hotel

Slechte service, vieze kamer, vieze handoeken, vieze bedden, condoom onder het matras, vochtplekken, zwarte schimmel in de badkamer, kozijnen kapot, deuren sluiten niet, stukwerk valt van de muur, niks verschoond of gepoetst, geen warm water, meubulair gammel, rookmelder verwijderd, stopcontacten eruit en getaped met tape, airco lekt binnen.

Oud brood, zuivel ongekoeld dus bedorven, zwarte eieren met schimmels, rauwe eieren, geen warm water voor koffie of thee, weinig keus, vieze borden, roken in ontbijt zaal, vieze keuken.

Personeel heeft tegen mij staan scheeuwen en joelle dat ik achter de receptie moest gaan staan. Verder zijn ze arrogant, onbeleefd en willen totaal niet helpen. De reisleiding hebben ze ook de grond in geboord. Receptie is bijna altijd onbemand en hebben geen tijd voor je. De general manager wil hier ook niks mee te maken hebben en staat niet open voor kritiek.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Peter12-07-2018

Voor backpacker 2 a 3 nachtjes oké anders verder k

Ligging op zich goed. Hotel zelf geen 3 maar 2 sterren hotel. Ontbijt ronduit slecht. Douche meer door slang dan door kop. Hygiëne slecht ( heel slecht of niet schoon gemaakt). Bedden redelijk. Sfeer is er niet echt al helemaal niet in ontbijtzaal. Airco afstandsbediening niet in kamer ( geen airco nodig gehad) . Slaap je er echt alleen dan zou het kunnen anders effe verder kijken. Wifi was overigens wel oke.

Gereisd met vrienden in juli 2018

19 tips over Hotel Diplomat

• N lakeman, 14-05-2014

Gewoon met excursies mee gaan of auto huren kun je heel veel doen stad ohrid is heel leuk kan er goed terecht om te eten en voor een terrasje Of met boot taxi varen op het mooie meer

• AAH Leander, 16-07-2012

Ik zou hier niet met kleine kinderen komen, zit geen zwembad of speelgelegenheden in het hotel.

• Britt, 25-09-2013

Kijk ter plekke zelf rond voor excursies, er zijn meer organisaties dan Fibula. Boek liever geen "pakketreisen", vervoer ter plekke is niet duur - zelfs met taxi kan 4 man voor 120 euro een hele dag rondgereden worden, lunch is overal verkrijgbaar voor weinig geld. Boot naar b.v Sveti Naum vanaf haven Ohrid: 10 euro retour, lunch in Sveti Naum tussen 5 - 10 euro. Neem een taxi naar het fort in Ohrid, wandel naar beneden door de smalle straatjes. Er worden ook gratis rondleidingen gegeven.

10 vragen over Hotel Diplomat

• Femke, 20-07-2017

Hoi, wij vroegen ons af hoe duur het is om bedje te huren bij het strand ivm met geen zwembad bij het hotel.

• peter van aken, 02-08-2016

is er een koelkast op de kamer

is er een koelkast op de kamer aanwezig

• Gerda, 18-04-2015

Is de taxi duur

Hallo wij gaan in juni naar Ohrid En ik vroeg mij af wat een taxi kost
    Van Ohrid naar Skopje voor 4 personen Wie kan mij aan die informatie helpen

ad vugts, 05-06-2015