Hotel Cingo

• Goed: 7 - 8

Fantastich gelegen

Mr x
24-10-2015

Het is een van de weinige hotels dat in het centrum ligt. Je loopt zo de hoofdstraat in wat in de avond zeer lekker is om te flaneren. Dichtbij alle restaurants, wat je mist bij de vele andere hotels in Ohrid die ver van het centrum afliggen. Wat heel prettig is dat de manager Elena Nederlands spreekt en je vele tips kan geven. Zeer prettig verblijf met mooie kamers en zeer rustig gelegen en toch in het centrum.

Hotel Cingo (tegenwoordig Toni) is een prima doorgangshotel voor enkele dagen.

Jammer dat er geen balkons zijn. De kamers in het oude gedeelte zijn groot en luxueus

goed voor twee overnachtingen

Henny
4-7-2009

Hotel Chingo ligt gunstig voor een wandeling naar de haven. Het is een leuk plaatsje aan het meer van Ohrid

met veel restaurantjes. Het hotel is goed.Eten is redelijk.Geef geen ansichtkaarten af bij de receptie want die komen niet aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Cingo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cingo in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cingo scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.