Hotel Cingo

Kleine hotelsWeer vandaag15°9°
Hotel Cingo
7,7

4 reviews over Hotel Cingo in het Nederlands

Goede locatie. Kamers gedateerd.

Barbara
20-8-2018

Goede locatie. Behulpzaam en aardig personeel. Fietsen zijn in het hotel zelf te huur. Geen kluisje op kamer en geen balkon aanwezig. Vloerbedekking in de kamers, niet echt hygiënisch. Het is qua inrichting gedateerd. Wij vonden het ontbijt sober, maar er zijn genoeg bakkers/winkels in de directe/ naaste omgeving waar heerlijke dingen voor weinig geld te koop zijn.

Fantastich gelegen

Mr x
24-10-2015

Het is een van de weinige hotels dat in het centrum ligt. Je loopt zo de hoofdstraat in wat in de avond zeer lekker is om te flaneren. Dichtbij alle restaurants, wat je mist bij de vele andere hotels in Ohrid die ver van het centrum afliggen. Wat heel prettig is dat de manager Elena Nederlands spreekt en je vele tips kan geven. Zeer prettig verblijf met mooie kamers en zeer rustig gelegen en toch in het centrum.

Goed hotel voor een schappelijke prijs

Willy
18-8-2011

Hotel Cingo (tegenwoordig Toni) is een prima doorgangshotel voor enkele dagen.

Jammer dat er geen balkons zijn. De kamers in het oude gedeelte zijn groot en luxueus

goed voor twee overnachtingen

Henny
4-7-2009

Hotel Chingo ligt gunstig voor een wandeling naar de haven. Het is een leuk plaatsje aan het meer van Ohrid

met veel restaurantjes. Het hotel is goed.Eten is redelijk.Geef geen ansichtkaarten af bij de receptie want die komen niet aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Cingo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cingo in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.