Géén boekingskosten

Bellevue

MacedoniëMacedoniëOhrid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bellevue voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 53 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 53 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

53 Reviews over Bellevue

• 7Marianne14-09-2021

prima hotel

het hotel ligt op een prachtige locatie aan het meer van Ohrid, en is erg ruim opgezet. De kamer is ruim en schoon, het ontbijt is niet overdreven veel keus, maar oke. Wij hebben 1x diner a la carte gedaan maar was niet zo denderend. Een paar minuten lopen zijn 2 leuke restaurantjes en niet duur, De bar is over het algemeen wel langer open, de disco sluit om 22 uur, de Nightclub was niet open maar kan met corona te maken hebben. Er is verder 's avonds niks te doen in het hotel.

• 7A. Hendriks11-09-2019

Mooie plek, maar nog geen 4 sterren waardig.

Bellevue hotel ligt op een prachtige locatie. De receptie spreekt Engels. In de rest van het hotel minder tot niet. Ook geen Duits. Personeel kwam niet echt vriendelijk over, maar dit kan te maken hebben dat ze je niet snappen. Het eten was matig, maar goed genoeg voor ons. Coctails kennen ze niet, alleen hele sterke dranken. Er waren 90 % Poolse toeristen. Het animatie team sprak dan ook Pools, waar je echt niets van verstaat. Nadat meerdere bezoekers hadden gevraagd of ze het ook in het Engels wilde doen, werd dit sporadisch gedaan. Het animatie team was ingehuurd door een Poolse maatschappij. We vlogen met touroperator. We werden op het vliegveld opgewacht en goed geholpen. Voor de rest geen contact. Wilde je wat weten dan moest je dit zelf uitzoeken of naar het hotel ernaast. En sta niet versteld als je plots leest op een briefje in de lift dat je bij het hotel naast moet gaan eten omdat jou hotel verhuurd is voor een bruiloft

• 9Adams17-08-2019

Geweldige vakantie gehad,zeer de moeite waard !

Ik had een all-inclusive vakantie naar Ohrid ( Macedonie) geboekt. hotel Bellevue.Het eten in het hotel was erg goed en zeer gevarieerd.Het meer van Ohrid is erg mooi met zeer zuiver water,ideaal om te snorkelen.Het leven in de stad Ohrid is erg goedkoop.Een taxi van het hotel naar het centrum +/_5 km kost maar 5 euro.

• 6Vissers31-07-2019

Was super....Alleen eten en schoonmaak minder

Het hotel is netjes bij binnenkomst .de kamers zijn niet groot en van een stofzuiger hebben ze volgens mij nooit gehoord .bedden zijn wat hard en bed opmaken betekend alleen het dekbed ( deken met hoes ) recht leggen en hoeslaken ligt gewoon zoals het lag 😂douchen doe je in een cabine .als je niet goed ter been bent wordt het lastiger ivm instap. Soms komt het riool luchtje je tegemoet maar in Macedonië leven ze ook wel wat terug in de tijd. ( is zeker geen Nederland) maar de mensen zijn gastvrij en vriendelijk .En dat is heel belangrijk als je een relaxte vakantie wil hebben .Het eten is niet echt warm maar er zitten restaurants genoeg in de buurt. Je vraagt om een taxi aan de receptie en voor 5 euro wordt je naar Ohrid gebracht. Daar kun je voor weinig lekker eten .Het meer v Ohrid is super mooi en vooral helder water .We hebben ondanks wat minpunten een super dagen gehad daar ...En Alex excursies in Ohrid is een aanrader !

• 8Puck-Puck05-07-2019

Prima vakantie gehad, voor herhaling vatbaar !

Een prima verblijf gehad ! Wij hadden een rustige nette kamer met prima bedden, klein maar nette badkamer en een ruim balkon met berg uitzicht. Wij hebben prima gegeten. Maar goed wij hebben ook geen torenhoge eisen. Op het terras heb je een prachtig uitzicht over het mooie Ohrid meer. Je kunt ook prima aan het meer liggen op gratis ligbedjes. (misschien handig om waterschoentjes mee te nemen). De tuin is mooi aangelegd en wordt netjes onderhouden. Een klein stukje vanaf het hotel rijdt een bus naar Ohrid stad en hier stoppen ook geregeld taxi's. Beetje onderhandelen met de prijs (niet duur). Een aanrader is met een de catamaran naar St. Naum over het mooie Ohrid meer. Onderweg lekker zwemmen en mooie plekjes aandoen. Dit is niet zo massaal als de grote rondvaartboot. S'avonds flaneren door het centrum van Ohrid is ook een aanrader. Er hangt een relaxte gezellige sfeer. Bevolking is beleefd en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar !

• 8p.hulleman31-05-2019

Het brood was de hele week NIET vers. Verder prima

Prachtige omgeving. Aanrader.

• 6Esther06-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Zeker geen 4* hotel. Het begrip all inclusive is beperkt, geen flesjes water verkrijgbaar, weinig uitgebreid buffet, snacks ‘s middags worden niet aangevuld, geen kussens op de bedjes aan het water, reisleiding spreekt zeer gebrekkig Engels, hotel is gedateerd en veel achterstallig onderhoud. Het zwembad is fijn, het personeel wel aardig, verschilt een beetje per persoon, WiFi is over het algemeen overal goed, ruime kamers en het uitzicht is fenomenaal!

• 8HvK18-08-2017

Prima hotel, goede ligging

Hotel Bellevue is een prima hotel, eenvoudige maar complete kamer met vrij kleine badkamer maar schoon en niks mis mee. Bedden lagen heerlijk, mooi groot balkon (wij hadden bergzicht). Ontbijtbuffet was uitgebreid genoeg (heerlijke koffie!), dinerbuffet vrij beperkt. De ligging is prachtig, direct aan het meer, voldoende ligbedden (is prettig vanwege de kiezels) en een goed lunchrestaurant aan het meer. Ook het zwembad is prima. De kamers hebben geen kluisje, wij hebben er een gehuurd voor 1 euro per dag, deze bevinden zich bij de receptie. Een waterfiets huren kost nog geen 4 euro per uur en is erg leuk om een beetje het meer op te gaan. Vergeet je waterschoenen niet, anders is het erg lastig lopen, op het kiezelstrand maar zeker ook vooraan in het meer. Het wifisignaal is niet supergoed maar was te doen, zeker buiten spitstijd eind middag/begin avond. Het ligt buiten Ohrid kost ca 5 euro. Wij vonden de rustige en mooie ligging belangrijker dan een hotel midden in Ohrid en waren ook achteraf blij met onze keuze

• 7lydia02-07-2017

redelijk hotel

prachtige ligging aan het ohrid meer.groot hotel met mooie tuin en een leuk zwembad.7 km van ohrid vandaan. ontbijt was wat karig.weinig keus. badkamer klein met schimmel in bad gedeelte.iedere dag schone handdoeken druk met conference die in hotel zaten.waardoor het hotel vol zat met zakenlieden.en geen plek bij het ontbijt en door drukte ook geen warm water meer

• 8venrooij11-06-2017

goed hotel, prima bedden

Het was een mooi schoon hotel, badkamer oud maar schoon. elke dag schone handdoeken en kamer schoonmaak. Jammer dat touroperator niet aangeeft dat het een conferentie hotel is en dat er weinig toeristen komen. Dit was zeker in ons geval zo, 's-avonds in de lobby niets te doen, wij waren er de enige gasten die 's-avonds wat dronken

Hotel Bellevue info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Nas Konjsko, 6000