Weer vandaag22°
7,4

52 reviews over Hotel Bellevue in het Nederlands

Mooie plek, maar nog geen 4 sterren waardig.

A. Hendriks
11-9-2019

Bellevue hotel ligt op een prachtige locatie. De receptie spreekt Engels. In de rest van het hotel minder tot niet. Ook geen Duits. Personeel kwam niet echt vriendelijk over, maar dit kan te maken hebben dat ze je niet snappen. Het eten was matig, maar goed genoeg voor ons. Coctails kennen ze niet, alleen hele sterke dranken. Er waren 90 % Poolse toeristen. Het animatie team sprak dan ook Pools, waar je echt niets van verstaat. Nadat meerdere bezoekers hadden gevraagd of ze het ook in het Engels wilde doen, werd dit sporadisch gedaan. Het animatie team was ingehuurd door een Poolse maatschappij. We vlogen met touroperator. We werden op het vliegveld opgewacht en goed geholpen. Voor de rest geen contact. Wilde je wat weten dan moest je dit zelf uitzoeken of naar het hotel ernaast. En sta niet versteld als je plots leest op een briefje in de lift dat je bij het hotel naast moet gaan eten omdat jou hotel verhuurd is voor een bruiloft

Gereisd Met partner in augustus 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldige vakantie gehad,zeer de moeite waard !

Adams
17-8-2019

Ik had een all-inclusive vakantie naar Ohrid ( Macedonie) geboekt. hotel Bellevue.Het eten in het hotel was erg goed en zeer gevarieerd.Het meer van Ohrid is erg mooi met zeer zuiver water,ideaal om te snorkelen.Het leven in de stad Ohrid is erg goedkoop.Een taxi van het hotel naar het centrum +/_5 km kost maar 5 euro.

Gereisd Alleenreizend in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Was super....Alleen eten en schoonmaak minder

Vissers
31-7-2019

Het hotel is netjes bij binnenkomst .de kamers zijn niet groot en van een stofzuiger hebben ze volgens mij nooit gehoord .bedden zijn wat hard en bed opmaken betekend alleen het dekbed ( deken met hoes ) recht leggen en hoeslaken ligt gewoon zoals het lag 😂douchen doe je in een cabine .als je niet goed ter been bent wordt het lastiger ivm instap. Soms komt het riool luchtje je tegemoet maar in Macedonië leven ze ook wel wat terug in de tijd. ( is zeker geen Nederland) maar de mensen zijn gastvrij en vriendelijk .En dat is heel belangrijk als je een relaxte vakantie wil hebben .Het eten is niet echt warm maar er zitten restaurants genoeg in de buurt. Je vraagt om een taxi aan de receptie en voor 5 euro wordt je naar Ohrid gebracht. Daar kun je voor weinig lekker eten .Het meer v Ohrid is super mooi en vooral helder water .We hebben ondanks wat minpunten een super dagen gehad daar ...En Alex excursies in Ohrid is een aanrader !

Gereisd Met partner in juli 2019

D-reizen

Prima vakantie gehad, voor herhaling vatbaar !

Puck-Puck
5-7-2019

Een prima verblijf gehad ! Wij hadden een rustige nette kamer met prima bedden, klein maar nette badkamer en een ruim balkon met berg uitzicht. Wij hebben prima gegeten. Maar goed wij hebben ook geen torenhoge eisen. Op het terras heb je een prachtig uitzicht over het mooie Ohrid meer. Je kunt ook prima aan het meer liggen op gratis ligbedjes. (misschien handig om waterschoentjes mee te nemen). De tuin is mooi aangelegd en wordt netjes onderhouden. Een klein stukje vanaf het hotel rijdt een bus naar Ohrid stad en hier stoppen ook geregeld taxi's. Beetje onderhandelen met de prijs (niet duur). Een aanrader is met een de catamaran naar St. Naum over het mooie Ohrid meer. Onderweg lekker zwemmen en mooie plekjes aandoen. Dit is niet zo massaal als de grote rondvaartboot. S'avonds flaneren door het centrum van Ohrid is ook een aanrader. Er hangt een relaxte gezellige sfeer. Bevolking is beleefd en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Het brood was de hele week NIET vers. Verder prima

p.hulleman
31-5-2019

Prachtige omgeving. Aanrader.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Niet voor herhaling vatbaar.

Esther
6-9-2018

Zeker geen 4* hotel. Het begrip all inclusive is beperkt, geen flesjes water verkrijgbaar, weinig uitgebreid buffet, snacks ‘s middags worden niet aangevuld, geen kussens op de bedjes aan het water, reisleiding spreekt zeer gebrekkig Engels, hotel is gedateerd en veel achterstallig onderhoud. Het zwembad is fijn, het personeel wel aardig, verschilt een beetje per persoon, WiFi is over het algemeen overal goed, ruime kamers en het uitzicht is fenomenaal!

Gereisd Alleenreizend in september 2018

Prima hotel, goede ligging

HvK
18-8-2017

Hotel Bellevue is een prima hotel, eenvoudige maar complete kamer met vrij kleine badkamer maar schoon en niks mis mee. Bedden lagen heerlijk, mooi groot balkon (wij hadden bergzicht). Ontbijtbuffet was uitgebreid genoeg (heerlijke koffie!), dinerbuffet vrij beperkt. De ligging is prachtig, direct aan het meer, voldoende ligbedden (is prettig vanwege de kiezels) en een goed lunchrestaurant aan het meer. Ook het zwembad is prima. De kamers hebben geen kluisje, wij hebben er een gehuurd voor 1 euro per dag, deze bevinden zich bij de receptie. Een waterfiets huren kost nog geen 4 euro per uur en is erg leuk om een beetje het meer op te gaan. Vergeet je waterschoenen niet, anders is het erg lastig lopen, op het kiezelstrand maar zeker ook vooraan in het meer. Het wifisignaal is niet supergoed maar was te doen, zeker buiten spitstijd eind middag/begin avond. Het ligt buiten Ohrid kost ca 5 euro. Wij vonden de rustige en mooie ligging belangrijker dan een hotel midden in Ohrid en waren ook achteraf blij met onze keuze

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

redelijk hotel

lydia
2-7-2017

prachtige ligging aan het ohrid meer.groot hotel met mooie tuin en een leuk zwembad.7 km van ohrid vandaan. ontbijt was wat karig.weinig keus. badkamer klein met schimmel in bad gedeelte.iedere dag schone handdoeken druk met conference die in hotel zaten.waardoor het hotel vol zat met zakenlieden.en geen plek bij het ontbijt en door drukte ook geen warm water meer

Gereisd Met partner in juni 2017

goed hotel, prima bedden

venrooij
11-6-2017

Het was een mooi schoon hotel, badkamer oud maar schoon. elke dag schone handdoeken en kamer schoonmaak. Jammer dat touroperator niet aangeeft dat het een conferentie hotel is en dat er weinig toeristen komen. Dit was zeker in ons geval zo, 's-avonds in de lobby niets te doen, wij waren er de enige gasten die 's-avonds wat dronken

Gereisd Met vrienden in mei 2017

lieve honden

marin
28-7-2016

Voor de tweede keer hier geweest. Tot onze vreugde was een van de zwerf honden (de kleine bruine genaamd sparkey en super lief) bij het hotel nog in leven en hadden deze zelfs pups gekregen. Leuk om te weten omdat ik hoop dat het schilderij dat ik afgelopen jaar van hem heb gemaakt meedoet voor de schilderij van het jaar verkiezing. Verder blijft de zonsondergang daar zo mooi. Lekker gegeten bij het restaurant aan de overkant van de drukke weg.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.