Appartement Basoski

Appartement Basoski
8,3

12 tips over Appartement Basoski

Debby, 17-6-2018
Restaurant Galeo is zeker een aanrader, Heerlijke sjasliks en Kuskavac (perenlikeur) Ook Lale tours. Prima excursie(s) met nederlands sprekende gidsen, kleinschalig en goedkoper als bij de Touroperator.
bartsnelder, 22-7-2015
Rij over de nabijgelegen spectaculaire pas naar het Prespa meer en de stad Bitola, met de prachtige ruïnes van Heraclea.
Hennie, 15-7-2015
Vergeet niet om een paar deuren naar het centrum toe bij Lala-tours aan te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Basoski voor je op een rij gezet:

Jan86enDaan, 10-6-2015
Kamers aan de voorkant hebben zicht op meer en ondergaande zon, maar liggen aan de kant van de weg. De reisorganisatie lale tours met Nederlandse gidsen ligt om de hoek. Zou hier zeker je excursies boeken!! Zijn erg behulpzaam en vriendelijk en organiseren mooie, gezellige kleinschalige excursies op het gebied van cultuur en natuur. De bus stopt vlakbij en biedt je de mogelijkheid om naar omliggende dorpen te gaan om bv daar te eten of winkelen.
Esther, 9-6-2015
Wij hebben onze auto gehuurd bij Lale Tours, 2 deurtjes verderop, was prima, en niet duur in vergelijking met de grote verhuurbedrijven.
Joyce H, 9-3-2015
Neem de boottocht naar Sveti Naum en laat je daar rondvaren met een bootje over de waterbronnen. Dat is werkelijk prachtig.

boxtel.pouwkraan, 22-9-2014
Museum of Bones (watermuseum), excursie Albanië, St. Naum (huur een bootje met roeier om naar de waterbronnen te gaan kijken). Struga een gezellige stad aan de rivier de Drim. Je ziet hier het water van het meer van Ohrid in de Drim stromen. En uiteraard Ohrid zelf, een gezellige plaats.
Gabriel en Lindsey, 8-8-2014

Lale tours met Nederlandstalige gidsen.

Restaurant Bane no1 (Pestani)

Restaurant Lipa (Pestani)

Ronald en Brigitte, 12-6-2014

Voor leuke excursies kan je naar de buurman Lale tours, alle ned.sprekend.

Geld pinnen moet je op het vliegveld doen of in Ohrid zelf, Pestanie heeft

GEEN pinautomaat. Je kan bij de supermarkt met euro of pin betalen, bij de meeste restaurantjes ook (let wel op pinnen kan niet overal bij de restaurants) Voor pedicure/manicure kan je ook terecht (vraag het daar).

Anne, 31-5-2014
Onze tip zou zijn, huur een auto en ga zelf op verkenning naar de andere twee grote nationale parken. Dit is veel goedkoper dan met een reisbureau en ook veel leuker!

We hebben een aantal aanbieders voor Basoski voor je op een rij gezet: