Appartement Basoski

Laatste review

Prachtig

Herma,
19-9-2018

Geweldig land, gastvrij en ongerept, hotel netjes en eenvoudig, maar gewoon goed, als je niet te veeleisend bent. Zeker de moeite waard. Eigenaar is zeer vriendelijk en staat voor je klaar.

47 reviews over Appartement Basoski in het Nederlands

Prachtig

Herma,
19-9-2018

Het was weer fantastisch !

Peter van de Ven,
10-9-2018

Voor de 6e x in hotel/app Baboski. Het was weer als thuiskomen, zelfde leuke ontvangst van Darco en zijn fam. Darco doet er alles aan om er een geslaagde vakantie van te maken. Goed ontbijt, lekkere koffie. Zwembad met ligbedden en een nette kamer met koelkast, balcon met zicht op prachtig meer van Orhid. Prachtig land en gastvrije mensen maken dat ik hier zeker weer terugkom..

Niet zoals verwacht.

JB,
26-8-2018

Appartement viel al met al tegen.

Kamers waren erg oud, bij aankomst al niet schoon en stoffig, daarna ook nauwelijks schoongemaakt. Warmwater boiler in de douche werkte niet goed, tv was stuk en wifi werkte niet. Eigenaar is wel erg vriendelijk en doet zijn best, echter viel het op dat hij elke dag wel iets voor een van zijn gasten moest repareren.

Positieve punten waren het ontbijt, erg uitgebreid en elke dag iets anders extra er bij. Ook het zwembad was prima.

We hebben een aantal aanbieders voor Basoski voor je op een rij gezet:

Jammer, anders dan verwacht.

Lisa,
26-8-2018

Een leuk kleinschalig hotel geboekt voor onze huwelijksreis, alleen anders dan de verwachtingen. Op de bovenste verdieping is een gedeeld balkon wat niet gemeld stond bij de adverteerder, je mist dan toch je privacy. Ook zijn er veel dingen kapot en aan vervanging toe, bv. De tafel, tv, lekkende airco, boiler die weinig warm water geeft. Ook de schoonmaak laat de wensen over, ze vegen/dweilen wel elke dag, maar er blijft veel stof en zelfs dode beestjes achter onder het bed en in de hoekjes. Verder is de (bad)kamer erg klein, een extra plank om spullen kwijt te kunnen zou welkom zijn.

Verder is het ontbijt wel zeer goed, elke dag wordt er een andere lekkernij klaargemaakt. Ook kun je heerlijk liggen aan het zwembad. De eigenaar is aardig en behulpzaam, alleen is hij er niet altijd.

Al met al een fijne vakantie gehad, alleen dit hotel zal ik zelf niet meer boeken.

Grote tegenvaller!

Joost,
19-8-2018

Afgaande op de reviews hier, kwamen we vol goede moed aan in Basoski.

Echter viel het ons heel erg tegen. De kamer was smerig, er lagen stofnesten en dode beestjes op de kamer, en die lagen er (behalve wat we zelf maar hebben schoongemaakt) een week later nog.

De warm waterboiler werkt nauwelijks, binnen 5 minuten is je warm water op. Er wordt op een groot bord geadverteerd met gratis WiFi en TV, maar WiFi doet het niet op onze kamer (2 hoog bovenin het hotel) en de televisie doet het evenmin.

Ergste was nog de ronduit chagrijnige opmerking van de eigenaar dat we bij het zwembad geen eigen flesje water mochten drinken, terwijl de dag erna doodleuk zijn hele familie aan het zwembad zat te ontbijten, inclusief flessen sterke drank.

Hem hierop aanspreken ging overigens niet, want hij kwam melden dat hij ineens 'een paar dagen weg moest' en is nog altijd niet teruggezien.

Positieve afsluiter dan maar: ontbijt en zwembad zijn wel prima.

Vreselijk oud

Ans,
17-8-2018

Het is een slechte kamer. Met een mini mini badkamer een wastafel voor een mini toilet tegen de douchecabine aan en toilet ook tegen de douchecabine aan geen plankjes voor je spullen en geen extra spiegel. En get ergste is de scheuren in je lakens op bed en erg oude matrassen

Nu iets positiefs dat is het zwembad en de bedden die erbij liggen

Nette kamers en behulpzame eigenaar

Elise,
14-8-2018

Zeer goed kleinschalig hotel! Eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk en staan voor je klaar! Kamers zijn schoon en netjes. De eigenaar kan ook helpen met vragen rondom excursies wat erg handig is. De locatie is erg fijn, dicht bij de stad Ohrid, maar in Pestani kom je ook niks te kort!

Macedonië is prachtig kom zeker terug 😃

Barbara,
18-6-2018

Voor de 2e x in hotel/app Baboski. Het was weer als thuiskomen, zelfde leuke ontvangst van eigenaar Darco die je het hele verblijf van alles kunt vragen en zijn best doet voor je. Fijne kamer met koelkast lekker balcon met zicht op prachtig meer van Orhid. Prachtig land en gastvrije mensen maken dat ik hier zeker weer terugkom..

Fantastisch en we gaan zeker nogmaals

Debby,
17-6-2018

Prima locatie. 7 hotelkamers en 1 appartement op de bovenste verdieping. Wij zaten op de 1 etage. Aan de voorkant met een groot balkon. Kamer is prima. Badkamer met wc en douche is oke. Wastafel is inderdaad volgens onze begrippen een wc fonteintje. Klein en weinig ruimte om iets neer te zetten. Een plankje zou raadzaam zijn.In de week dat wij er waren kregen we elke keer als we vuile handdoeken op de grond neerlegden , schone. Ook douchelakens. Ons bed werd in die week ook een keer verschoont. De tv doet het niet. Er staat een grote koelkast op je kamer wat prima is. Op de gang, op de kop, is een soort keukentje waar een 2 pits elektrisch plaatje zit en een gootsteen met kastjes met schoonmaakmiddel. Bestek en kopjes. Prima dus als je iets wilt gebruiken. De eigenaar Darko behandelt je als familie. Hij spreekt goed engels en is erg behulpzaam. Deelt ook af en toe koffie uit aan de gasten bij het zwembad. Het ontbijt is prima.

Voor herhaling vatbaar.

Dijke,
12-5-2018

Gelegen in heerlijk rustig ff dorpje,perfecte ligging, paar stappen naar het meer, erg vriendelijke eigenaar .

Kleinschalig, weg van de grootte resort rond meer v ohrid

We hebben een aantal aanbieders voor Basoski voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Basoski in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Basoski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.