Hotel Aleksandar Villa

Hotel Aleksandar Villasterstersterster

8.8Fantastisch

Macedonië, Macedonië, Ohrid

Op vakantie geweest naar Aleksandar Villa?

8.8Fantastisch

17 reviews over Hotel Aleksandar Villa

• 2018
    5Jan21-01-2018

Nooit meer. Wat een controle

Het gebouw ligt aan een zeer drukke weg! Veel lawaai en moeilijk om over te steken om te gaan wandelen. De eigenaren houden je de hele dag in de gaten wat je doet en hoe laat je thuis komt. Ontbijt voor dit hotel zeer slecht, matig en vol vliegen. Echt geen aanrader voor deze prijs. Eten echter prima, maar in de stad beter en veel goedkoper. Eigenaresse zeer dominant al komt ze aardig over. Niets is wat het lijkt helaas. Kamers prima en ruim! Maarja. Rust ook belangrijk buiten in de tuin wat er top bij ligt. We zijn na een week vertrokken naar een betere locatie in het centrum. Luxe en rust met eerlijke eigenaren.

Gereisd met partner in juli 2016

• 4Hans21-01-2018

Waardeloos

Ik begrijp alle hoge cijfers niet helemaal! Wij hadden een slechte vakantie in Aleksander Villa! Ik geef een 3 als cijfer! Totaal geen privacy en we werden de hele week in de gaten gehouden door de gastvrouw en -heer. Niets is wat het lijkt. Ontbijt zat onder de vliegen, voordat het eten op tafel kwam was je een uur verder. Personeel is supervriendelijk, maar wordt gedrild door de zgn. gastdame. Zij lijkt heel aardig, maar is een slavendrijver. Zij is alleen uit op geld en macht, zodat ze in de rustigere periodes lekker zelf op vakantie kan naar Amerika of andere verre bestemmingen. Wij hadden twee weken geboekt, maar zijn uit ellende na 1 week vertrokken. Toen zijn we naar een echt luxe resort vertrokken in het centrum van Ohrid. Mensen - trap er niet in, want ik zie veel te veel goed recensies die totaal niet terecht zijn. Wat een 'big brother is watching you' gehalte zeg! Pfffff . . . . niet doen!

Gereisd met partner in augustus 2016

• Oude reviews

8Fam. Kramer03-02-2017

Genoten!

Aleksander Villa is een oase in Ohrid. De villa ligt in een mooie, goed onderhouden tuin. Klein maar prima zwembad. Onze dochter lag nog net niet 24/7 in het water. We hadden een appartement op de begane grond, dus ze kon zelf naar het appartement toe om iets te pakken. Dat vonden wij enorm fijn; dat het zo kleinschalig is. Je kan je kind continu zien. Personeel werkt 7 dagen in de week, dat vonden wij wel rot. Wel heel behulpzaam. (Tomche en Elena) Eten was voor ons niet heel bijzonder. Ontbijt was basic maar prima. De omgeving was ook heel mooi. Taxi's zijn niet duur, je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de watertaxi's zijn makkelijk en goedkoop! De ligging is niet direct aan het centrum, dus vandaar dat ik dit erbij vermeld. Kamers bij Aleksander zijn goed, bubbelbad in elke kamer. Bedden prima. Airco. Werd goed schoon gehouden. Misschien 1 nadeel: kinderen van eigenaar komen regelmatig zwemmen. Pierenbad stond wel leeg! We hadden een heerlijk relaxte vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Gerritniemeijer28-12-2014

P

In een woord geweldig.alles was super

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Sabrina Vonk15-09-2014

Geweldig hotel!

Wij hebben het super gehad in hotel Villa Aleksander.

Gereisd met partner in september 2014

• 10Raes ann11-09-2014

Super hotel

Villa Aleksander is een echte aanrader. Mooi, kleinschalig hotel. Supervriendelijk personeel.Mooie en grote kamer. Allemaal heel netjes. Ohrid op wandelafstand of heel goedkoop met taxi. Macedonië is een prachtig land om te bezoeken en als we teruggaan zeker terug naar villa Aleksander!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9angela28-08-2013

Super hotel

Eigenaren en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt is prima . Bij het zwembad is het lekker rustig en er zijn genoeg bedden. Naar Ohrid met de taxi in 5 min. voor 130 denar. Ohrid zelf erg leuk, zeer veel te zien en bij de restaurants kun je voor weinig zeer goed eten. Vooral de wijnen een aanrader. Kortom een aanrader zowel het hotel als Ohrid.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Arjen14-08-2013

Supervakantie

Wie hier niet tevreden vandaan komt komt dat nergens.

De eigenaren en medewerkers van Aleksandar Villa hebben maar 1 doel voor ogen, en dat is er alles aan doen om jou en je gezin een fijne en onbezorgde vakantie te bezorgen. Dit is het eerste complex waarbij de foto’s ook de werkelijkheid 100% vertalen. Niets is teveel en je kan alles vragen. Het complex is mooi verzorgd en geeft een veilig gevoel waardoor je ook je spullen met een gerust hart op je kamer kunt achterlaten. Het zwembad bevat geen chloor maar wordt op een ecologische manier schoongehouden. Kamer is lekker ruim en heerlijk schoon. Elke dag schone handdoeken en regelmatig wordt het bed verschoond. Ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de kaart voor tussendoor en avondeten is prima. Prijs kwaliteit verhouding eten is in balans.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Manuela31-07-2013

Super mooi Hotel

Dit hotel is super mooi. Wij waren er voor 8 dgn. het personeel is zeer vriendelijk en kan zich goed uitdrukken in het engels. Kamers zijn mooi en groot. Elke dag werden de handdoeken verschoond. Zelfs ons dekbedovertekset werd verschoond. Ontbijt was zeer goed en voor ieder wat wils. Hier zat ook elke dag variatie in. Het enige minpuntje is dat alle prijzen in het hotel in euro berekend werden. Terwijl het land relatief goedkoop is.

Ook het plaatsje Ohrid is super. We liepen in 45 min. van het hotel naar de stad.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9mirjam huisken19-06-2013

heerlijk rustig genieten

Villa Aleksandar is een prachtige accommodatie. Heerlijk rustig gelegen, mooie ruime kamers en een uitgebreid ontbijt. Veel persoonlijke aandacht. Mooi en rustig zwembad en prachtig wellness gedeelte.

Gereisd met partner in juni 2013

5 tips over Hotel Aleksandar Villa

• Arjen, 14-08-2013

Aanraders Heerlijke massage tegen een eerlijke prijs De steak met gefrituurde uien, gegrilde groenten en het brood met kruidenboter Beachclub Cuba Libre (op 10 minuten lopen). Oversteken vanaf complex, doorlopen en aan het eind rechtsaf (3e strandtent). Heerlijke ligbedden op de steiger voor € 3 per dag, brede traptreden om het water in en uit te komen, lekker eten en drinken (o.a. vers fruit, yoghurt, gevulde salades, chickenfingers etc) en …. niet onbelangrijk schone toiletten.

• Freddie Werink, 16-06-2013

• Voor het hotel stopt ook een lijnbus voor 20 denar p.p. • Taxi  altijd eisen dat er wordt afgerekend op de meter • Lekker en zeer goedkoop eten kun je doen achter in de zijstraat (links voorbij de oude boom) aan het einde van de hoofdstraat in het centrum. • Koop een wandelkaart voor het natuurgebied, de wandelroutes worden goed aangegeven. • Goede broodjes zaak voor een lunch direct achter het grote beeldscherm bij haven.

• Piet, 23-09-2012

Boek excursies bij Lale Tours in Ohrid. Zij spreken nederlands, gaan met kleine groepen en je komt op plaatsen waar de grote touringcars niet (kunnen) komen en ze laten je kennismaken met het echte authentieke Macedonië. Trip naar de 3 dorpen en Albanië is aan te bevelen. Kasteel van Ohrid: ga er met de taxi naar toe en loop zelf terug.

1 vraag over Hotel Aleksandar Villa

• margriet, 28-12-2013

balkon

weet iemand of de suites een balkon hebben of zitje buiten? Bij voorbaat dank,

Sabrina Vonk, 15-09-2014

De kamers beneden hebben een zitje en er zijn kamers op de eerste en tweede verdieping die een balkon hebben.

Hotel Aleksandar Villa info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages