Hotel Aleksandar Villa

17 reviews over Hotel Aleksandar Villa in het Nederlands

Nooit meer. Wat een controle

Jan
21-1-2018

Het gebouw ligt aan een zeer drukke weg! Veel lawaai en moeilijk om over te steken om te gaan wandelen. De eigenaren houden je de hele dag in de gaten wat je doet en hoe laat je thuis komt. Ontbijt voor dit hotel zeer slecht, matig en vol vliegen. Echt geen aanrader voor deze prijs. Eten echter prima, maar in de stad beter en veel goedkoper.

Eigenaresse zeer dominant al komt ze aardig over. Niets is wat het lijkt helaas. Kamers prima en ruim! Maarja. Rust ook belangrijk buiten in de tuin wat er top bij ligt. We zijn na een week vertrokken naar een betere locatie in het centrum. Luxe en rust met eerlijke eigenaren.

Waardeloos

Hans
21-1-2018

Ik begrijp alle hoge cijfers niet helemaal! Wij hadden een slechte vakantie in Aleksander Villa! Ik geef een 3 als cijfer! Totaal geen privacy en we werden de hele week in de gaten gehouden door de gastvrouw en -heer. Niets is wat het lijkt. Ontbijt zat onder de vliegen, voordat het eten op tafel kwam was je een uur verder. Personeel is supervriendelijk, maar wordt gedrild door de zgn. gastdame. Zij lijkt heel aardig, maar is een slavendrijver. Zij is alleen uit op geld en macht, zodat ze in de rustigere periodes lekker zelf op vakantie kan naar Amerika of andere verre bestemmingen.

Wij hadden twee weken geboekt, maar zijn uit ellende na 1 week vertrokken. Toen zijn we naar een echt luxe resort vertrokken in het centrum van Ohrid. Mensen - trap er niet in, want ik zie veel te veel goed recensies die totaal niet terecht zijn. Wat een 'big brother is watching you' gehalte zeg! Pfffff . . . . niet doen!

Genoten!

Fam. Kramer
3-2-2017

Aleksander Villa is een oase in Ohrid. De villa ligt in een mooie, goed onderhouden tuin. Klein maar prima zwembad. Onze dochter lag nog net niet 24/7 in het water. We hadden een appartement op de begane grond, dus ze kon zelf naar het appartement toe om iets te pakken. Dat vonden wij enorm fijn; dat het zo kleinschalig is. Je kan je kind continu zien. Personeel werkt 7 dagen in de week, dat vonden wij wel rot. Wel heel behulpzaam. (Tomche en Elena) Eten was voor ons niet heel bijzonder. Ontbijt was basic maar prima. De omgeving was ook heel mooi. Taxi's zijn niet duur, je kunt overal makkelijk naar toe. Ook de watertaxi's zijn makkelijk en goedkoop! De ligging is niet direct aan het centrum, dus vandaar dat ik dit erbij vermeld. Kamers bij Aleksander zijn goed, bubbelbad in elke kamer. Bedden prima. Airco. Werd goed schoon gehouden. Misschien 1 nadeel: kinderen van eigenaar komen regelmatig zwemmen. Pierenbad stond wel leeg!

We hadden een heerlijk relaxte vakantie.

P

Gerritniemeijer
28-12-2014

In een woord geweldig.alles was super

Geweldig hotel!

Sabrina Vonk
15-9-2014

Wij hebben het super gehad in hotel Villa Aleksander.

Super hotel

Raes ann
11-9-2014

Villa Aleksander is een echte aanrader. Mooi, kleinschalig hotel. Supervriendelijk personeel.Mooie en grote kamer. Allemaal heel netjes. Ohrid op wandelafstand of heel goedkoop met taxi. Macedonië is een prachtig land om te bezoeken en als we teruggaan zeker terug naar villa Aleksander!

Super hotel

angela
28-8-2013

Eigenaren en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt is prima . Bij het zwembad is het lekker rustig en er zijn genoeg bedden. Naar Ohrid met de taxi in 5 min. voor 130 denar. Ohrid zelf erg leuk, zeer veel te zien en bij de restaurants kun je voor weinig zeer goed eten. Vooral de wijnen een aanrader. Kortom een aanrader zowel het hotel als Ohrid.

Supervakantie

Arjen
14-8-2013

Wie hier niet tevreden vandaan komt komt dat nergens.

De eigenaren en medewerkers van Aleksandar Villa hebben maar 1 doel voor ogen, en dat is er alles aan doen om jou en je gezin een fijne en onbezorgde vakantie te bezorgen. Dit is het eerste complex waarbij de foto’s ook de werkelijkheid 100% vertalen. Niets is teveel en je kan alles vragen. Het complex is mooi verzorgd en geeft een veilig gevoel waardoor je ook je spullen met een gerust hart op je kamer kunt achterlaten. Het zwembad bevat geen chloor maar wordt op een ecologische manier schoongehouden. Kamer is lekker ruim en heerlijk schoon. Elke dag schone handdoeken en regelmatig wordt het bed verschoond. Ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de kaart voor tussendoor en avondeten is prima. Prijs kwaliteit verhouding eten is in balans.

Super mooi Hotel

Manuela
31-7-2013

Dit hotel is super mooi. Wij waren er voor 8 dgn. het personeel is zeer vriendelijk en kan zich goed uitdrukken in het engels. Kamers zijn mooi en groot. Elke dag werden de handdoeken verschoond. Zelfs ons dekbedovertekset werd verschoond. Ontbijt was zeer goed en voor ieder wat wils. Hier zat ook elke dag variatie in.

Het enige minpuntje is dat alle prijzen in het hotel in euro berekend werden. Terwijl het land relatief goedkoop is.

Ook het plaatsje Ohrid is super. We liepen in 45 min. van het hotel naar de stad.

heerlijk rustig genieten

mirjam huisken
19-6-2013

Villa Aleksandar is een prachtige accommodatie. Heerlijk rustig gelegen, mooie ruime kamers en een uitgebreid ontbijt. Veel persoonlijke aandacht.

Mooi en rustig zwembad en prachtig wellness gedeelte.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aleksandar Villa in Ohrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aleksandar Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.