Reviews over Ohrid

onwijs mooie omgeving

claudia b.,
    5-11-2018

het hotel is wat verouderd, ook qua meubels in inrichting, maar de kamers zelf ( wij hadden een familie kamer) zijn onwijs ruim. de bedden liggen heerlijk en zelfs de meubels zijn biet verkeerd! het all inn gedeelte is goed te doen. ontbijt is elke morgen hetzelfde, maar qua lunch en diner en toetjes erg divers en onwijs goed te eten. ik las eerder in reviews dat het eten lauw tot koud is, maar zo heb ik het niet ervaren. ok, het is niet gloedheet, maar gewoon warm. er zit een zwembad bij het hotel met een kinderbadje, maar als je dat niet genoeg vindt, duik je gewoon het meer in, wat direct aan je hotel ligt! pr achtig helder water 😍

in het dorp ohrid zit een travelburo waar je diverse excursies kunt boeken ( boottocht met bbq is een echte aanrader) en je kunt wel meer dan 100 kerkjes bezoeken! we waren eerst wat sceptisch daarheen te gaan, maar het js echt zo mooi daar! oh en er is een kidsclub, wat onwijs leuk is voor de kids!

Fijne vakantie gehad!

Carla C.,
    3-11-2018

Het Hotel is aan verfrissing toe, wat oubollig inrichting

We zaten in een dependance, een minuutje lopen van het hotel.

Onze kamer had meer - en zwembadzicht. Grote ruime kamer met een goed bed. De badkamer was ook prima, alles aanwezig. Vriendelijk personeel en de kamer werd elke dag schoongemaakt, de dames gaven we altijd een extraatje! Leuk balkon en een zitje. Airco uit doen als je de deur open hebt anders komt de eigenaar je waarschuwen voor energie verspilling!

We hadden alleen ontbijt, wat erg karig was. Niks extra's en erg weinig keuze. Van andere gasten hoorde we dat het diner ook niet bijzonder is. Dineren deden we dan ook in de stad waar genoeg leuke ( goedkope-) restaurantjes zitten.

Het gezellige, drukke centrum is lopend prima te doen.

Op strand staan voldoende ligbedden/parasols.

We hebben een fijne vakantie gehad. Boek je trip bij lokaal bureau!! Leuke Nederlandse begeleiding, goed geregeld, met kleine groepen !!!

We hebben een helefijne week vakantie gehad,Unique

Peter,
    15-10-2018

De kamers zijn helemaal fantastisch, ruim en mooi gestyled.

Je mist nog wel iets om bv. een handdoek op te hangen.

Wat ons betreft was het overal te licht, alle lampen die aan kunnen zijn aan en daardoor is het minder gezellig in de eetzaal en dus ook in de lounce.

Op vrijdag is er unplugged muziek een zangeres en iemand op de piano maar dat wordt nergens aangekondigd. Jammer maar niemand weet dat dus geen publiek.

Zeer goed, voor herhaling vatbaar

R Vlasveld,
    10-10-2018

Mooie ruime hotelkamer. Goed ontbijt. Goede centrale ligging

heerlijk

elza,
    8-10-2018

hotel ligt perfect t.o.v.stad/water/bus/winlkel ....

Ohrid scoort een 8,1 uit 10, op basis van 756 reviews