Géén boekingskosten

8.1FantastischScore uit 186 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

In Hotel Makpetrol in Macedonië voel je je meteen thuis. Een ontvangst met welkomstdrankje en vriendelijk personeel. De kwaliteit van het all-inclusive eten is goed. De kamers zijn schoon. In dit hotel zie je veel mensen die samen op vakantie gaan. Zonnen bij het zwembad of aan het meer van Ohrid. Ohrid bereik je met de taxi in 20 minuutjes.

187 Reviews over Makpetrol

• 8Tineke23-08-2021

Goed hotel

Wij vonden dit hotel goed omdat er vriendelijke mensen werken, het uitzicht over het meer prachtig is, struga voor 5 euro per taxi te bereiken is en er een gemoedelijke sfeer hangt. Tip: het 1e strand bij struga ziet er wat armoedig uit maar de stranden verderop zijn de moeite waard. Voor jongeren is er in het centrum het springen van de brug een groot vertier, evenals de dure auto's die er rondrijden.ook langs de rivier kun je gezellig eten en drinken . Het eten is overal goedkoop.wij aten pizza en drankjes met z'n vieren voor 22 euro.ook het hotel heeft heel redelijke prijzen en het eten vonden wij in Macedonië erg goed.Een dagje aan t strand bij ohrid zelf is ook aan te bevelen, wij gingen daarvoor bij hotel metropol zitten. We zijn ook in t nabij gelegen aqua park geweest, leuke glijbanen maar erg smerig en druk. Al met al was dit hotel heel fijn.wifi in t restaurant en niet op de kamers maar dat zorgt voor meer quality time samen.

• 7Henny Fase13-09-2019

Eenmalig

Mooi Hotel maar geen 9 of 10 waard. Hotel ligt erg afgelegen maar wel schitterend uitzicht. Sommige kamers zijn aan een renovatie toe. Eten wat eenzijdig. Voor jonge lui weinig te beleven. Wel geschikt voor mensen die graag alleen bij het zwembad willen liggen en van rust houden.

• 9Wendy06-09-2019

Totaal tot rust gekomen

Wat een prachtig uitzicht! Het hotel ligt tegen een berg aan, waardoor dit waanzinnige uitzicht ontstaat. Ik heb deze vakantie geboekt om tot rust te komen en dat is hier zeker gelukt. Geen lawaai rondom het hotel alleen fluitende vogeltjes. 1x leuke excursie gedaan (scuba diving) echt een aanrader. Een taxi is wel nodig om erop uit te gaan. Struga is klein maar gezellig, Ohrid is toeristischer en groter. Hotelkamers zijn echt aan een opknapbeurt toe, bedden liggen verder prima. Eerst had ik een kamer met uitzicht op dakpannen...ik vroeg of er nog een andere kamer vrij was en binnen een kwartier had ik een andere kamer! Service is echt top hier. Personeel altijd vriendelijk en willen je het echt naar je zin maken. Ilija is een top reisleider, hij stond altijd voor me klaar...! Wil je rust en geen stress, dan is dit het juiste hotel. Ik kom zeker terug :-)

• 7Petra02-09-2019

Verbetering noodzakelijk

Hotel is rustig gelegen en heeft een geweldig uitzicht. Ik had van te voren veel reviews gelezen en wist dat het hotel gedateerd was. De kamers waren inderdaad verouderd en de kit-naden in de douche waren beschimmeld. Bed geen enkele keer verschoond gedurende mijn verblijf. Het eten was saai, geen enkele variatie, vaak hetzelfde. Opvallend was het voorverpakte voorgesneden brood. Uit eten is, zeker gezien de prijzen, een goede optie maar daar boek je natuurlijk geen A.I voor. Wat A.I. betreft, qua drank slechts (beperkte)keuze uit, koffie, thee, water, 5 soorten frisdrank, bier en 3 soorten sterke drank (vodka, Raki en Brandy) Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De dagelijkse aanwezigheid van de reisleiders van lokaal bureau heb ik als zeer prettig ervaren. Ilja en zijn collega stonden steeds met raad en daad klaar. Top mannen, bedankt! Al met al zeker geen 4 sterren waard. Verbeteringen zijn zeker noodzakelijk.

• 10Jeroen, Pim en Joep16-08-2019

GEWELDIG GASTVRIJ HOTEL MET HEERLIJK ETEN !,

Echt een superhotel in de ruimste zin van het woord !! Heerlijk gevarieerd eten op smaak en met veel liefde bereid. Ontzettend betrokken en gastvrij personeel van receptie tot zwembadsecurity. De laatste zorgde ook nog voor live Formule 1 en voetbal in de benedenzaal. Ook de excursies waren zeer goed verzorgd en stonden onder de bezielende leiding van Iljja en Dimitar ! Deze heren staan de hele dag voor je klaar. Het hotel is niet nieuw maar absoluut schoon en de kamers worden elke dag gereinigd en voorzien van schone handdoeken.

Met de taxi ben je voor nog geen 3 euro in het gezellige Struga.

Samengevat: tophotel en zeker voor herhaling vatbaar !!

• 8Albert Post10-08-2019

Echt een aanrader, voor weinig geld heerlijk weg!

Verwacht vriendelijke behulpzame mensen, nagenoeg iedereen spreekt wel een woordje Engels. De stijl van Makpetrol is luxer dan je verwacht, door de goede service. De aankleding van het hotel is niet modern, je zou het kunnen vergelijken met de Duitse Zimmerfrei stijl. Of de Nederlandse/Italiaanse 3 sterren hotels. Eten is echt heerlijk en doordat Ilija van Fibula air aanwezig is, is er ook altijd wel wat te beleven. Er is geen entertainment in het hotel, dus je zult zelf op pad moeten om wat te zien in de omgeving of om te gaan volleyballen bijvoorbeeld.

• 9Frieda van Ewijk08-08-2019

Top vakantie gehad, zeker een aanrader!

Geweldig hotel, service gericht en vriendelijk personeel. Helaas niet rolstoelvriendelijk. Ligt buiten Struga, wat afgelegen. Maar zeer goed verblijf en prima bereikbaar per taxi! De gids in het hotel, Ilija Zozoski, weet veel te vertellen en geeft goed advies. Top vakantie gehad, zeker een aanrader!

• 6Richard Dulos06-08-2019

Voorlopig niet Meer naar Hotel Makpetrol Macedonië

Bij aankomst hotel hadden wij zoiets van waar zijn wij terecht gekomen. Bij binnenkomst was het gelukkig al heel anders. Het personeel was heel vriendelijk en het eten was ook smakelijk maar had wel wat meer gevarieerder gemogen. Ook tussen de middag was het alleen broodjes en pizza. De badkamer was zeer gedateerd en schimmel in de kit naden. Kamer relatief klein en ook de bedden worden tussentijds niet verschoond . Het ergste van alles is wel dat ik bij terug komst onder de beten van de bed wants bleek te zitten en dit daags na thuis komst ook werd bevestigd door de huisarts. Maar het mooiste was nog dat ik touroperator belde om het hotel te waarschuwen maar afgewimpeld werd met vul maar een klachten formulier in en binnen 4 weken hoort u wat. Dit terwijl ik alleen maar wilde voorkomen dat er nog meer gasten onder de beten zouden komen te zitten. Hoe het aan 4 sterren kom is mij een raadsel 2 zou eerder in de buurt komen.

• 10Diana03-08-2019

Super!!

Zoek je rust, gezelligheid, lekker eten, vriendelijke mensen, schoon, netjes en vooral een fantastisch mooi uitzicht; dan is hotel Makpetrol echt geweldig! Hier geen harde muziek en animatie, maar een relaxte sfeer en de keus om met de taxi naar Struga of Ohrid (goed betaalbaar en op korte afstand) te gaan om de drukte op te zoeken. Een ideale combinatie wat ons betreft! Hard werkend en heel aardig personeel en de hosten van Fibula, Ilija en Dimitar, zijn ontzettend behulpzaam en staan altijd voor je klaar Er is wifi in de lobby, het restaurant, terras en bij het zwembad, grappig om te zien hoe de jeugd elkaar daar vindt. Macedonië is een land met fantastische natuur en hele mooie plaatsen om te bezoeken. Al met al een super vakantie gehad!!

• 4patrick02-08-2019

Vergane glorie....

Derde keer geweest hier maar dit jaar was er een hoop ten nadele van het hotel veranderd. Het brood wat altijd vers bij de bakker vandaan kwam is vervangen door droog brood uit een zak. De lichten van het voetbalveldje mochten alleen na lang zeuren en liefst met bijbetalen aan terwijl wij juist hiervoor met onze zoon van elf terugkwamen. Geen onderhoud geweest laatste jaren, parasols vallen van ellende uit elkaar en ook liep de badkamer over tijdens het douchen. In de badkamer letterlijk te verstaan wat de buren zeggen en doen...….Tijdens eten geld berekenen voor een frietje terwijl we all inclusief zaten. Voor kinderen weinig keus in eten door waarschijnlijk ook een andere kok dit jaar

Hotel Makpetrol info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Masker verplichtBeschikbaar