Kinderhotel, Zorghotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°-2°
Hotel Aurora Resort & Spa

We hebben een aantal aanbieders voor Aurora Resort & Spa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aurora Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig hotel op mooie locatie

Anneke,
23-8-2017

Ruime schone kamers met terras. Uitgebreide menukaart voor diner,en smaaktevoortreffelijk.Uitgebreid ontbijt en drankjes worden geserveerd aan t zwembad. T is geschikt voor mensen die willen wandelen of zoals wij deden,relaxdag op rondreis. Helaas te luide muziek bij t zwembad,past niet bij t geheel als relax en wellness hotel.savonds koelt het flink af. Hoewel er kleine kinderen zijn is er in mijn ogen niets voor ze te doen. Zwembad ligt mooi maar water is koud.Wij hebben er een heerlijke rustdag door gebracht.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige locatie en accommodatie zonder "ziel"

Chris van de Pol
31-8-2012

Met de titel bedoelen we: het is daar prachtig, maar met name de mensen die daar op het terras en in het restaurant werken maken er te weinig van en tonen geen uitstraling. Over de prachtige omgeving (Meer van Berovo, vlakbij de Bulgaarse grens) van hotel "Aurora" ( een geweldig mooie en nieuwe locatie, een prachtig gelegen zwembad, heerlijk ruime en mooie kamers) waren we heel tevreden, maar niet over het restaurant. We waren daar 8 dagen en het was moeilijk om iedere dag iets anders van de menukaart te eten. Er waren zelfs 3 gerechten op de kaart die niet besteld konden worden o.a. zalm, beer en wilde geit. Ook het personeel zou een cursus klantvriendelijk Engels kunnen volgen. Het begon 's morgens al met de vraag:"Roomnumber!!" i.p.v. "Goodmorning, what's your roomnumber, please?" Het personeel van de receptie was daarentegen heel goed en professioneel. Ook het barmeisje bij het zwembad was heel vriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

Geweldige plek op een super locatie

j_bosma
19-6-2012

We zijn vanaf 4 juni twaalf dagen naar Aurora Resort en Spa in Berovo geweest. Het is een mooi verzorgd hotel gelegen aan het Meer van Berovo, midden in de natuur. Het hotel is een prima locatie voor diegene die van rust en natuur houden. Er zijn volop wandel en eventueel fiets mogelijkheden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De prijzen voor bijvoorbeeld het eten zijn laag en het eten smaakt goed! Het hotel is rustig gelegen, voor diegene die actie en gezelligheid willen kunnen beter naar Ohrid gaan. De kamers zijn verzorgd en er wordt goed schoongemaakt. Er is een zwembad aanwezig en een spa. Wanneer je de spafaciliteiten wilt gebruiken moet je echter wel bijbetalen. Het restaurant is ook goed, ik kan aanraden om je verblijf alleen met ontbijt te nemen. Dan kun je qua diner nog eens varieren.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Resort & Spa in Berovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.