Hotel Venetian Macau

4 reviews over Hotel Venetian Macau in het Nederlands

Over de top!

manders.carijn
18-1-2010

Ben je in de buurt zeker een weekendje The Venetian doen, het is haast niet uit te leggen, super groot 3000 hotelkamers, meer dan 240 winkels, 30 restaurants en een casino zo groot als 8 voetbalvelden. Het winkelcentrum is overigens geheel in Venetiaanse stijl met een San Marco Plein, canals en zingende gondeliers.

De suites zijn ontzettend groot, heel schoon en mooi ingericht, het personeel is overal even vriendelijk en service gericht en tenslotte is er een doorlopende voorstelling van Cirque du Soleil, Zaia, in het hotel, een absolute aanrader, fantastisch.

Indrukwekkend!

Colinda Rokers
3-8-2009

Speciaal gekomen voor de vaste voorstelling van Cirque du Soleil. Hotel overtrof al onze verwachtingen. De bar temidden van het gokpaleis in het hotel is fantastisch met altijd goede live muziek. Tot diep in de nacht staan swingen. Zeer exclusieve shopping mall. Ontbijt op je kamer, de moeite waard. Macau zelf is ook een aanrader. Slenter door het centrum en geniet van de Portugese invloeden.

Fantastiche ervaring

Noor
18-7-2009

Geweldig complex. Het schijnt het grootste casino resort te zijn ter wereld, verdwalen gaat heel gemakkelijk. Het is iets heel apparts, Venetie is geheel nagebouwd dus veel opsmuk en goud, wel alles met klasse en stijl. De kamers zijn echt geweldig mooi (groot) en zeer goed onderhouden. In het Hotel bevinden zich verschillende restaurants, cafe's, casino's en een heel shopping centre. Al het personeel is zeer service minded en vriendelijk. Het hotel heeft verschillende (gratis)shuttle busjes die je naar de ferry of het oude gedeelte van de stad brengen. Fantastiche ervaring en echt een aanrader.

Fantastisch!

Tonny
11-4-2009

Fantastisch voor een weekendje weg!Wij zaten in superdeluxe Royal Suites voor 165 euro per nacht, ontbijt inclusief.Het gebouw is een stad in een stad. Veel luxe winkels. een groot casino, theaters, restaurants, ballrooms en op de 3e verdieping de venetiaanse canales compleet met gondels en gondeliers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venetian Macau in Macau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venetian Macau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.