Hotel The Westin Resort Macau

We hebben een aantal aanbieders voor The Westin Resort Macau voor je op een rij gezet:

Laatste review

Zeer mooi hotel

WL Wong,
8-3-2008

Zeer mooi hotel. Ligt wel ver van het centrum, maar er is wel een gratis shuttlebus naar centrum van Macau.

Kenmerken

2008

Zeer mooi hotel

WL Wong
8-3-2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Resort Macau in Macau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Resort Macau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.