KinderhotelWeer vandaag29°23°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Macau At Ponte 16 voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sofitel Macau At Ponte 16 in het Nederlands

Weer eens wat anders

harry
23-11-2010

Vrij nieuw hotel dat buiten de drukke hotelwijken ligt. Tien minuten lopen van de binnestad en met de taxi is alles voor een appel en een ei te bereiken (wel ff in het chinees de locatie vragen bij de concierge, taxichauffeurs kennen nauwelijks engels). Kamers zijn ruim en goed voorzien, evenals badkamer. Ook restaurants en zwembad op 5-sternivo. Casino is redelijk druk, maar overzichtelijk. Michael Jacskontentoonstelling een giller, Vraag om stadszicht, zaterdags zijn er nog wel eens luidruchtige poolpartys die tot laat doorgaan. Shuttlebus naar ferryterminal is nogal chaotisch geregeld.

Gereisd zakelijk in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superrr hotel een echte aanrader

O.Seyrani
12-10-2010

Echt aan dit hotel is niks op of aan te merken!!!! een zeer mooi hotel en een super uitzicht vanuit je kamer....ligging is perfect en de service ook kamers,de bar,de lobby alles klopt gewoon aan dit hotel! trouwens "Macau" ook...wat een plaatje is old town. een lekker gokje wagen onder in het hotel is ook mogelijk met een gratis drankje....dus een echte aanrader

Gereisd met partner in oktober 2008

Super hotel vlakbij het oude centrum van Macau

Hans Huizinga
25-12-2009

Hotel Ponte 16 is een groot en modern ingericht hotel van de Sofitel keten. De ligging is voor Macau rustig. Je loopt zo het moie oude centrum in. Onder het hotel bevindt zich nog een casino.

Gereisd zakelijk in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenSushi

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Concierge, Autoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Macau At Ponte 16 in Macau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Macau At Ponte 16 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.