1 review over Hotel Grand Waldo in het Nederlands

nooit meer

de floddertjes
27-3-2011

Een 5* hotel maar 3 had genoeg geweest Je word er onbeschoft geholpen De kamers zijn ruim ,het eten is prima en van alles wat Het casino is klein ,ongezellig verschrikkelijke mensen die daar werken en ze praten allemaal geen engels Ze begrijpen je dus niet en dan gaan ze tekeer tegen je in het chinees niet normaal De enige die netjes tegen ons was waren de portiers en de receptiedames ,helaas kende die ook alleen het engels wat ze moesten . en verder is het hotel niet gezellig en het ligt erg ongunstig wel een busje die elke 20 min rijd naar de ferry en een taxi kost nog geen 6 euro dus dat is ook te doen eten en drinken is erg goed koop maar in macau zelf is weinig te doen is allemaal op chinezen gericht en puur alleen om te gokken

Gereisd met partner in maart 2011

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Waldo in Macau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Waldo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.