Hotel Best Western Sun Sun

Hotel Best Western Sun Sun

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Sun Sun voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Sun Sun in het Nederlands

2008

Heb hier in september 2006 een nachtje geslapen op doorreis van Hongkong naar Bangkok. Geboekt via een touroperator wat ongeveer 70 euro heeft gekost. Hotel Sun Sun is een net hotel met prima kamers. Alles is schoon en netjes, kamer voorzien van ligbad, minbar etc. Wel is het bed erg hard maar voor een nacht vond ik dat niet zo'n ramp. Het Hotel ligt dicht bij het oude centrum met zijn bezienswaardigheden. Ontbijtbuffet is prima, met zelfs lekkere dim sum erbij. Prijs kwaliteit zou beter kunnen, ik vind het hotel iets te duur voor het gebodene.

Gereisd alleenreizend in februari 2008

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Sun Sun in Macau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Sun Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.