Reviews over accommodaties in Macau

Metropark

D
    21-1-2012

Metropark hotel ligt op loopafstand van de ferry, maar daar is tevens een sguttlebus. Ook ligt het hotel op loopafstand van de bezienswaardigheden en natuurlijk de casino's

schoon, klein zwembad

arjenirene
    9-1-2012

heerlijke bedden!

24-7 supermarkt aan overkant. winkeltjes rondom. shuttle service van en naar de pier

2 kamers met tussendeur

nooit meer

de floddertjes
    27-3-2011

Een 5* hotel maar 3 had genoeg geweest

Je word er onbeschoft geholpen

De kamers zijn ruim ,het eten is prima en van alles wat

Het casino is klein ,ongezellig verschrikkelijke mensen die daar werken en ze praten allemaal geen engels

Ze begrijpen je dus niet en dan gaan ze tekeer tegen je in het chinees niet normaal

De enige die netjes tegen ons was waren de portiers en de receptiedames ,helaas kende die ook alleen het engels wat ze moesten .

en verder is het hotel niet gezellig en het ligt erg ongunstig

wel een busje die elke 20 min rijd naar de ferry

en een taxi kost nog geen 6 euro dus dat is ook te doen

eten en drinken is erg goed koop

maar in macau zelf is weinig te doen is allemaal op chinezen gericht en puur alleen om te gokken

Weer eens wat anders

harry
    23-11-2010

Vrij nieuw hotel dat buiten de drukke hotelwijken ligt. Tien minuten lopen van de binnestad en met de taxi is alles voor een appel en een ei te bereiken (wel ff in het chinees de locatie vragen bij de concierge, taxichauffeurs kennen nauwelijks engels). Kamers zijn ruim en goed voorzien, evenals badkamer. Ook restaurants en zwembad op 5-sternivo. Casino is redelijk druk, maar overzichtelijk. Michael Jacskontentoonstelling een giller, Vraag om stadszicht, zaterdags zijn er nog wel eens luidruchtige poolpartys die tot laat doorgaan. Shuttlebus naar ferryterminal is nogal chaotisch geregeld.

Superrr hotel een echte aanrader

O.Seyrani
    12-10-2010

Echt aan dit hotel is niks op of aan te merken!!!! een zeer mooi hotel en een super uitzicht vanuit je kamer....ligging is perfect en de service ook kamers,de bar,de lobby alles klopt gewoon aan dit hotel! trouwens "Macau" ook...wat een plaatje is old town. een lekker gokje wagen onder in het hotel is ook mogelijk met een gratis drankje....dus een echte aanrader