Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Super hotel

Thomas,
    25-8-2018

Zeer schoon hotel met veel ruimte op de kamers. Wel een steile bewandeling vanuit Vianden maar geen probleem

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar!

Henny van Dalen,
    26-7-2018

Mijn dochter en ik hebben 3 leuke dagen in Remich en omgeving gehad. De inrichting van het hotel is misschien niet meer helemaal van deze tijd, maar het voldeed aan onze behoeften! Nette kamers met dagelijks schone handdoeken en badlakens. Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en de bad artikelen aangevuld. Een prachtig "Spa" gedeelte met oa een heerlijk buitenzwembad! Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, top! De "baas" een beste man en in voor een praatje. Wij hebben hier genoten! Henny en Mariska van Dalen Nederland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Dit is een meer dan fantastisch hotel.

R.J.C.M. Borsboom,
    22-7-2018

Schitterend gelegen hotel aan een kabbelend beekje, gelijk een sprookje. Zelden nog gezien! Prachtige en rustige omgeving. Zeer vriendelijk vrouwelijk personeel. Kamers eenvoudig maar schoon. Aanbeveling zou zijn een koelkastje, airco en een waterkoker op de kamer. Badkamer (nieuw )en zeer modern en prettig. Ontbijt niet uitgebreid maar ruim voldoende en van goede kwaliteit. Avondeten heel goed maar wat prijzig. Wij komen graag terug in dit prachtige hotel. Let op: men spreekt voornamelijk Frans.

Gereisd met partner in juli 2018

Romantische omgeving.

Harry U,
    30-6-2018

De accomodatie is in een dal gelegen als in een sprookje. Prachtig! De tuin rond de oude watermolen is idyllisch. Een klein snel stromend beekje maakt het kompleet. De inrichting is traditioneel en de tand des tijds heeft zijn sporen achter gelaten. Er zou flink gerenoveerd moeten worden. Het eten was goed maar niet overdadig. Het ontbijt sober maar wat je krijgt is van goede kwaliteit. De koffie kan stukken beter maar dat geldt voor deze hele regio. Een jonge dame runde het hele bedrijfje ex de keuken. Dat deed ze voorbeeldig. Was erg attent en bediende keurig en vlot. Alleen liet ze haar muziek voorkeur duidelijk blijken door de volume knop niet op standje 'zacht' te zetten. Bovendien heeft housemuziek niet bepaald de voorkeur van de overwegend oude gasten. Maar na een opmerking werd de muziek wel onmiddellijk uit gezet.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Mooie ligging

Ruud,
    15-6-2018

Authentiek hotel, nette en schone kamers. Is al een oud hotel maar alles wordt netjes bijgehouden, aan de straatzijde kan het inderdaad wat gehorig zijn als er luidruchtige motorclub voorbij komt, maar met het raam dicht valt het wel. Ontbijt wordt voor je op tafel klaargezet, koffie en thee wordt voldoende bijgeschonken. Eigenaren vriendelijk en meewerkend.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)